Talita - Amsterdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

CumGun

Toogplakker
13 apr 2021
205
257
rickneuker zei:
Ik ben nieuw op het bare forum...... tjonge wat heb ik deze verhalen over talita met verbazing gelezen.
Ik spreek Spaans en Talita en ik kunnen het goed met elkaar vinden, ze heeft niet veel Spaans sprekende klanten.
Twee keer heeft ze me overstuur ge-apt omdat ze had gehoord dat er op een forum over haar geschreven werd data ze bare neukt, met het verzoek dat na te kijken. Ik had niet op dit forum gekeken en nam aan dat het over hookers ging dus haar steeds gerustgesteld..... ten onrechte kennelijk
Ze is absoluut een enorme slettebak en ze is echt geil maar bare daar geloof ik bij Talita niets van.
Het kan natuurlijk zijn dat ik het fout heb, maar dat denk ik in dit geval echt niet. Hij die de schoen past trekt hem aan. Als een dame niet aan bare doet, ga dan geen valse verhalen op hangen, wees respectvol, hoeren zijn ook mensen. Talita is een hele lieve meid.

Haar telefoon heeft ze inmiddels afgesloten, en ze komt misschien nog terug met anonieme fotos. De laatste keer dat ik haar bezocht adverteerde ze al niet meer.

Rickneuker,

Ff met bijde benen op grond kerel.
Je moet niet zomaar iemand beschuldigen als je geen enkel bewijs hebt.
Hoe kan je nou 100% zeker weten dat ze geen bare heeft gedaan , of ben je 24/7 bij der?
Op dit forum delen we oprecht onze bare ervaring!!

CumGun.

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Talita is wel weer terug in Amsterdam. Maar adverteert niet meer. Na alle verhalen hier. Dus alleen nog voor bekenden die haar nummer nog hadden.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
voor alle geïnteresseerden, haar nummer staat gewoon in screenshot op pagina 1. Zo moeilijk is het niet. Dus heel Nederland kan nog haar nummer zien en niet alleen bekenden

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Heeft iemand de laatste tijd Talita nog wel eens bezocht. Ontvangt ze nog. Ben in het verleden wel een paar keer bij haar geweest. Hele mooie meid.

Bergvlas

Ervaringsdeskundige
27 dec 2021
286
136
Op andere forum hoor ik dat ze niet meer adverteert (wegens slechte ervaringen). Ze heeft nog een tijdje als Tay geadverteerd. Nu ontvangt ze nog wel vaste klanten naar het schijnt.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Beste medewandelaars,

Vanaf nu enkel nog recensies.
Al het overige zal zonder opgaaf van reden verwijderd worden.

Met vriendelijke groeten,
het moderatorteam.

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Ik heb haar een tijdje geleden 3x bezocht. In een periode van een half jaar. Ik vind haar wel een bijzondere vrouw. Hoewel ze vrijwel geen woord Engels spreekt. Ze was de ene keer wel veel meer relaxed als de andere. Opvallend.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven