A
Anonymous
Guest
Sinds de Braziliaanse variant van het Corona virus sla ik Braziliaanse dames maar lekker over! :shock:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rickneuker zei:....nog even over van stoffelen, berichtje nog een keer gelezen.....het anticonceptie staafje klopt trouwens wel, die heeft ze mij ook laten zien omdat die pas is ingezet.... dus een detail dat je weet als je haar bezocht hebt....dus je spreekt kennelijk geen spaans![]()
Beste Rick, Bij mijn 2 bezoeken aan Talita is Bare mij ook niet overkomen, niet gelukt, wel heerlijke sex gehad. Ik ben blij dat je iets zegt over respect en dat we allemaal mens zijn. En mocht je als wandelaar toch respectloos zijn, kijk dan eerst even in de spiegel denk ik dan.rickneuker zei:Ik ben nieuw op het bare forum...... tjonge wat heb ik deze verhalen over talita met verbazing gelezen.
Ik spreek Spaans en Talita en ik kunnen het goed met elkaar vinden, ze heeft niet veel Spaans sprekende klanten.
Twee keer heeft ze me overstuur ge-apt omdat ze had gehoord dat er op een forum over haar geschreven werd data ze bare neukt, met het verzoek dat na te kijken. Ik had niet op dit forum gekeken en nam aan dat het over hookers ging dus haar steeds gerustgesteld..... ten onrechte kennelijk
Ze is absoluut een enorme slettebak en ze is echt geil maar bare daar geloof ik bij Talita niets van.
Het kan natuurlijk zijn dat ik het fout heb, maar dat denk ik in dit geval echt niet. Hij die de schoen past trekt hem aan. Als een dame niet aan bare doet, ga dan geen valse verhalen op hangen, wees respectvol, hoeren zijn ook mensen. Talita is een hele lieve meid.
Haar telefoon heeft ze inmiddels afgesloten, en ze komt misschien nog terug met anonieme fotos. De laatste keer dat ik haar bezocht adverteerde ze al niet meer.