Taboe over HIV of SOAs op dit forum

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Die reactie verwachtte ik wel.
Geen onbegrijpelijke woorden hoor, niet veel anders dan de artikelen die jij wel gelooft.
Maar mooi excuus om nu tegen dit artikel te gebruiken.
Flauwekul natuurlijk maar have it your way.
De mond snoeren, ook weer zoiets, waarom zouden we patiënten de mond willen snoeren?
Oh, ik snap het al: het is allemaal één grote samenzwering natuurlijk!
Dat is wat we willen in de medische wetenschap, de hele wereld de mond snoeren.
Ach, het idee is schitterend maar ook weer op niets gebaseerd.
Je moet scriptschrijver worden, er kunnen mooie boeken of zelfs films van jouw theorieën
gemaakt worden, kaskrakers zelfs.
En het is Cerato, geen Cerrano, noem ik jouw anus in plaats van Janus?

Voormalig lid 5934

Toogplakker
28 jun 2017
110
71
ja,jammer dat je met zon onzinartikel moet komen om iets te bewijzen alleen...wat?

De eerste zin is al grappig.er zou een hiv virus geisoleerd zijn....Is nog nooit gebeurd zoals je weet.
Als je dat leest,weet je dat er nog een hoop onzin gaat komen...en die kwam.
De bewijslast is bij alle personen zo twijfelachtig ,zeg maar ,gelijk aan nul.
Dit scrijven de onderzoekers zelf:* in principe voor aids diagn. ziektebeelden*,betekent,we weten het niet.
Ook het woord waarschijnlijk kan ...in de beschouwing geeft dit aan.
Lachen toch?

En een elisa test,test positief,helaas op zeer veel ziekte symptomen,zeer onbetrouwbaar dus.
Ik zal me dus ook nooit laten testen op HIV vanwege de hoge onbetrouwbaarheid vd testen.

Bema*

Toogplakker
5 okt 2023
211
226
Naar men zegt zou bidden ook kunnen helpen. Ook niet bewezen, maar 't kost niets.

L'Amour Toujours!

Ervaringsdeskundige
27 apr 2022
307
364
Als je het Psychologisch grootboek openslaat op de pagina van Dunning Kruger staat er een fotootje naast van Janus...

Bijlagen

• 85es6m.jpg
    85es6m.jpg
    62,7 KB · Weergaven: 84

EmiB

Snuffelaar
10 apr 2024
1
0
Ik zag net die opiniepeiling over SOAs. Als ik de antwoorden zo even bekijk, denk ik dat er misschien best een opvolg opiniepeiling komt. Eentje die peilt of iemand zich al heeft laten testen op SOAs. Gezien het relatief hoge aantal replies dat claimde34 nog nooit eentje te hebben gehad, lijkt het mij plausibeler te veronderstellen dat ze nooit zijn getest.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
@Pastore69 : Ook in Nederland regelmatig in het nieuws dat de SOA's in aantallen flink oplopen.

Die Nederlanders zullen toch niet over de grens wippen zou het?

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Jaja, Janus doet ook weer een duit in het zakje.
Dit is het enige topic waar hij iets plaatst, nergens een nzc recensie van hem.
Het is een soort levenswerk van hem geworden, ach, je moet toch iets nietwaar.

Victor59

Ervaringsdeskundige
25 mrt 2024
260
282
Het lijkt me duidelijk welke kant Janus op wil met zijn verwijzing naar donkere groeidiamanten: Het komt door de asielzoekers.
Wel typisch dat de stijging van gonorroe en chlamydia voornamelijk te vinden is bij hoog opgeleide vrouwen in de leeftijd 20-25 jaar. Of die nou heel vaak met asielzoekers het bed in duiken waag ik te betwijfelen.
En overigens komt gonorroe het meest voor bij homoseksuele mannen.
Maar ik heb inmiddels geleerd: NIVEA (Niet Invullen Voor Een Ander) dus ik kan het helemaal mis hebben.

Het kan natuurlijk ook veroorzaakt worden door de kwaadaardige reptielen die volgens Baudet de wereld besturen.

Terug
Naar boven