Taboe over HIV of SOAs op dit forum

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Een Hele Goede Morgen iedereen

Nou Dit is hoe ik eet elke dag en over 2 jaar zo, sorry i vergeet vaak die kiwi, maar die avocado nooit :lol: :lol: :lol:

Corona/Soa bescherming alles in 1 and this is my first and last meal every day :D :D :D

I don't get why everyone like bash each other instead of having a normal conversation

Years ago I was a very bad person, now day by day, I do my best to stay positive

I sit smoking a joint as I drink my cup of thee and I laugh so much, reading what others post

Not everything someone says you have to respond to

Our hobby isn't the cheapest and if you don't take care of yourself now, in future you will pay big time

Less stress and stay Bless everyone

God Bless all of you all

Baley :cool: :cool: :cool:

Bijlagen

• food1.jpg
    food1.jpg
    292,1 KB · Weergaven: 268
  • food2.jpg
    food2.jpg
    299,3 KB · Weergaven: 267

Pierke_

Snuffelaar
29 okt 2022
2
0
Dus Baley187, als ik het zo lees, dan veronderstel ik dat jij beweert dat je resistent bent tegen soa's aan de hand van wat jij eet?

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Net de staatsloterij: je kan je leven lang meespelen en nooit iets winnen.
En je kan met geluk ook wel drie keer de hoofdprijs winnen.
Ik ken iemand die heeft 2x een ton ofwel honderdduizend gewonnen.
Ik speel al jaren mee maar hooguit 250 gewonnen.
Tja.....

A

Anonymous

Guest
Ja dat schrijft hij pierke, en ik onderschrijf dat ook. Om een soa door te geven zijn er twee personen nodig. Wanneer jij als 'mogelijke ontvanger' zorgt dat je afweer top notch is, dan loop je simpelweg niks op. Er zou met een dame wat mis zijn volgens dit forum maar ben er 1.5 week geleden geweest en mn pik zit nog steeds op dezelfde plek zonder soa. Dus drink groene thee, eet natuurlijk voedsel en rust/werk balans in orde, dan gebeurt je weinig tot niks

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Met dat sprookje zijn wereldwijd genoeg experimenten gedaan tot aan officieel regeringsbeleid toe, met 100000en tot misschien wel miljoenen onnodige doden aan toe.
Het probleem zit hem erin dat het afweersysteem ook al is het in 200% conditie, het virus op sommige locaties van het lichaam niet kan bereiken en/of verkeerd reageert.
Ongetwijfeld zal de evolutie daar vroeg of laat iets op weten te vinden of zal het virus de eigenschappen die het zo vervelend /moeilijk bestrijdbaar maken.
Waarmee de natuurfilosofen op lange termijn gelijk zullen krijgen.
Helaas heb je daar als individu weinig aan, gelet op de tijdschaal van dit soort processen, en kun je met optimaliseren van je eigen, nog niet aangepaste afweersysteem hoogstens bereiken dat je niet onnodig kwetsbaar bent. Kwaad kan het niet -zolang het niet in de plaats komt van behandeling als je toch besmet raakt, en zolang je je er niet onkwetsbaar door gaat voelen en nig meer risico's neemt die je als lid van dit forum toch al bereid was te nemen.

Maar ja, het is altijd zo met sprookjes: naarmate je er meer in gelooft en in meeleeft geniet je er ook meer van.

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Ik heb het hierboven natuurlijk over hiv; of bietensap en verse sla en een perfect werkende afweer misschien wel voldoende zijn tegen andere SOA's weet ik niet- ik zou er absoluut niet op vertrouwen maar komaan, de gevolgen als het tegenvalt zijn tenminste beter te overzien.

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
When we have good emotions, our body releases good hormones, having negative thoughts or bad emotions, triggers hormones that are bad for the body
When we get trapped in a negative thinking pattern, our body releases harmful chemicals more frequently, so we lose our ease and get diseased.

Every bad emotion like anger/hatred/revenge etc is responsible for creating certain types of disease in our body.

You can cure any disease just by changing the way you think/believe and act. Our subconscious mind doesn't know right from wrong as it has no logical power, it simply accepts the information that we feed to it and what we believe in. It doesn't matter whether the information is true or false, it makes it our reality.

Your mind makes your imagination your reality and your body responds accordingly, so your mind responds to what you think and believe.
It has the power to make your imagination your reality.

We create our reality based on what we believe, so we are responsible for creating diseases for ourselves knowingly or unknowingly.
We constantly trigger the release of harmful hormones, because of our negative thinking pattern which ultimately leads to diseases
So the root cause of all diseases is hidden in our emotions

I believe if you eat as much from the land you will be fine, most crap sold today as the food didn't exist 100 years ago

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you, it shall be for food."

When you get a disease and go doctor you get medication that suppresses the disease, not permanently gone, cause curing people don't make money, giving people hope that they will be fine makes money

The doctor tells you to eat healthier more vegetables and fruits, knowing you won't listen, now you gotta take what the doctor tells you
And last but not least Hygiene, take care of yourself

I don't use condoms, the year is almost over, and only 3 women I fucked with plastic and no BJ with plastic yet so need to start

I don't judge, to each their own

Maca root/ashwagandha and sea moss I consume daily can google benefit :p :p :p
Herbal teas I drink daily neem/eucalyptus/sarsaparilla root/Ginkgo Biloba/PU erh and soo many more :lol: :lol: :lol: :lol:

I Fear God, I don't fear man or this corrupted world we live in

Baley :cool: :cool: :cool:

Bijlagen

• herbs is the cure.png
    herbs is the cure.png
    352,4 KB · Weergaven: 212
A

Anonymous

Guest
CumGun zei:
Jan2000 zei:
Misschien is het hiv virus bij een bepaald gen besmettelijker (zoals Afrikanen) en dan is er anderzijds nog de andere geaardheid (homo's). Dit virus manifesteert zich misschien gemakkelijker in de anus. Aangezien er een pak minder homo's zijn dan hetero's op de wereld maakt het dit virus er niet gemakkelijker op om zich uitgebreid te verspreiden.

Het virus hiv is niet bij een bepaald gen besmettelijker .
Hiv is besmettelijk, het maakt niet uit of je wit, zwart, geel, groen, paars, man, vrouw of het bent.
Dat is niet helemaal waar, er zijn mensen met bepaalde genen die resistent zijn tegen HIV, die hebben bepaalde eiwitten die anders zijn dan anders....
Innate resistance to HIV - Wikipedia

A

Anonymous

Guest
@69lover
Ik ben er zelf achter gekomen dat Hiv een theorie is die niet klopt. Dus dan helpt bietensap opeens prima. De mensen die deze halfbakken diagnose krijgen (de Kochmethode is niet uitgevoerd bijvoorbeeld) krijgen medicatie waar ze juist zieker van worden en dán krijgen ze aids. Het is namelijk ook zo dat in die 40 jaar geen enkel farmaceutisch middel de ziekte kon oplossen. Dus zoals je eerder schreef, om snel aan je kuur te beginnen is dan ook zinloos. Het doet niks en mensen worden juist zieker. En dan zegt men dat hiv en aids zo progressief zijn. Dat is het paard achter de wagen spannen. Maar het is moeilijk een eenmaal vastgeroest verhaal recht te zetten zonder dat mensen cognitief gaan dissoneren en me uitschelden hier. Ik plaatste eerder het boek van doctor Robert Willner. Lees het, een eyeopener☀️

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.695
1.107
Graag jezelf laten besmetten met het (onbestaande) HIV virus en daarna enkel bietensap drinken zonder verdere behandeling.
Dan kan je als proefpersoon voor je eigen theorieën dienen.

Pierke_

Snuffelaar
29 okt 2022
2
0
Dus @Toyota, jij spreekt de wetenschap tegen en beweert dus dat hiv besmette personen juist zieker worden en sneller in het aids stadium terecht komen door het nemen van medicatie om het virus te bestrijden?😁

A

Anonymous

Guest
@Pastore
Ik neuk me suf en sta zonder angst op nzcforum, meer bewijs hoef ik niet te leveren.
En andersom: velen gedragen zich alsof iedereen met wie ze het doen al hiv heeft en gaan ze 'beschermd' te werk. Terwijl al jaren bekend is dat besmetting bij bloed-bloed contact kán gebeuren. Dus je pikkie in uitgaande richting steken is de kans (waarop eigenlijk) nihil.
Maar men laat zich liever leiden door wetenschappers, wat helemaal geen beroep is maar voor Professor worden aangezien en nog erger, geloofd.

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Het veiligheidsideaal is dus eigenlijk een bloedeloze pik als ik het goed begrijp. Wat de vrouwen die besmet zijn dan voor geheimzinnige rituelen met elkaar doen dat ze elkaar aansteken begrijp ik ook niet. Want ze lopen het dus niet van mannen op, immers die steken hun (bloedeloze) pik immers in hun. ;)

A

Anonymous

Guest
Ik bedoel met bloed-bloed contact echt ader op ader. Of bij de Gaywereld, anaal fisten tot bloedens toe en dat dan via een wond binnenkrijgen. Dames die hun periode hebben tellen daarom niet mee omdat dit oud bloed is.
Hier wil ik het bij laten, wil je meer weten lees het boek want daar staan vele antwoorden in. Tabé gasten!

A

Anonymous

Guest
Echt ongelooflijk wat een droeftoeters er hier vrijuit hun onzin mogen storten :shock:

@toyota kan je een tikkie sturen? Want je berichten zijn puur bandbreedte vervuiling :roll:

slash4y

Toogplakker
9 jun 2018
108
48
Ik herhaal mezelf misschien, eenvoudige logica, de meerderheid van degenen (en degenen) die een dienst voor onze hobby aanbieden, zijn ofwel geïnfecteerd (misschien onder behandeling), of het kan ze niets schelen. Je moet je er in ieder geval van bewust zijn dat we op een dag een paar dingen zullen hebben.

CumGun

Toogplakker
13 apr 2021
205
257
Frysker99 zei:
CumGun zei:
Jan2000 zei:
Misschien is het hiv virus bij een bepaald gen besmettelijker (zoals Afrikanen) en dan is er anderzijds nog de andere geaardheid (homo's). Dit virus manifesteert zich misschien gemakkelijker in de anus. Aangezien er een pak minder homo's zijn dan hetero's op de wereld maakt het dit virus er niet gemakkelijker op om zich uitgebreid te verspreiden.

Het virus hiv is niet bij een bepaald gen besmettelijker .
Hiv is besmettelijk, het maakt niet uit of je wit, zwart, geel, groen, paars, man, vrouw of het bent.
Dat is niet helemaal waar, er zijn mensen met bepaalde genen die resistent zijn tegen HIV, die hebben bepaalde eiwitten die anders zijn dan anders....
Innate resistance to HIV - Wikipedia

Ik ben in totaal 3x naar Afrika geweest met de koninklijke marine.
Bij de briefing over hiv is er altijd verteld dat iedereen een risico oploopt .
Ongeacht leeftijd, postuur, kleur, geslacht enz.
De briefing is gegeven door marine arts , arts van de landmacht en een burger arts.
Ik ga altijd van uit dat ik een risico loop met nzc.
Ik test me om de drie maanden, omdat het geen drol kost bij defensie.

Terug
Naar boven