Sylvana - Gorinchem ( Gestopt )

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Een donkere sylvana die alleen iets met blanke mensen wilt......

Dat is weer eens wat anders hahahaha

ardan

Toogplakker
9 aug 2015
113
0
Wauw wat een contributie aan dit forum....hier hebben we echt iets aan???!!!

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Ik wist niet dat er hier geen ruimte was voor een beetje sarcastische humor.

Mijn excuses

Gelukkig is er altijd nog de Nuttige-Bijdrage-Politie

31 aug 2016
1.194
112
Handycarp zei:
Ik wist niet dat er hier geen ruimte was voor een beetje sarcastische humor.

Mijn excuses

Gelukkig is er altijd nog de Nuttige-Bijdrage-Politie

Heren
Tuurlijk is er ruimte voor humor ...
Maar op een Belgisch forum weet niet iedereen
Waar het overgaat dus ..

Dus even een uitleg
In Nederland is een gekleurde dame die alle blanke haat en hun tradities ..
En dat loeder heet Sylvana. Simons .

Vandaar dat dit grappig is als een gekleurde dame wel van blanke houdt en dan nog sylvana heet

ardan

Toogplakker
9 aug 2015
113
0
@ lekkerlikkenlasie : Gelukkig zijn er hier wel nog leden met een " gezond"
Relativeringsvermogen.

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
@ardan: als er hier geen ruimte is voor humor dan is de lol er voor mij er letterlijk en figuurlijk wel van af hier.

Een grapje op z'n tijd moet toch kunnen?

ebonyaddict

Toogplakker
4 okt 2015
89
2
Donker .. en voorkeur voor blank. Laat de echte Sylvana (de van TV) het niet horen...
Hihi
Trouwens heerlijke meid, vershillende keren meegemaakt.
Op GB en 1 op 1. Top gewoon.
Gelukkig ben ik blank, dat wel, in dit geval :D :D :D :D

ardan

Toogplakker
9 aug 2015
113
0
Dat bedoel ik maar..diegene die er nog geen date mee gehad hebben weten niet wat ZE missen...zo een lekker ding !

no fear

Toogplakker
29 okt 2016
118
0
heb van deze sylvana in het antwerpse mogen proeven deze vrolijke gekke meid is real gfe
als je van klein en fijn met een kleurtje hou !!
heb haar prive date maar ook op een gangbang met haar zusje mogen meemaken

en het is tijdens beide een ervaring om niet te vergeten
prive de gfe
gangbang de latina warrior die de blanke lanzen te lijf gaat

ebonyaddict

Toogplakker
4 okt 2015
89
2
Vandaag Sylvana 1 op 1 en zaterdag Samira % vriendin in GB. Worden weer dure dagen. Maar het is zekers de moeite. En gelukkig is de kerstbonus al onderweg :D

firefox777

Toogplakker
22 mei 2015
62
1
Vandaag een blauwtje opgelopen. Had graag mijn ervaring met Sylvana gedeeld maar helaas de organisatie blijkt onbetrouwbaar.
Had gisteren een afspraak voor vandaag gemaakt voor een uurtje spelen met Sylvana. Telefonisch contact gehad en per app het adres gekregen. Mijn ervaringen met de GB's tot dusver waren altijd supergoed, dus vanavond met goed zin in de auto gestapt naar de afgesproken locatie. Had halverwege nog even geappt of het nog door ging maar kreeg geen response. Dat had al een teken moeten zijn, maar ik dacht die zijn vast druk dus dat komt straks wel. Echter toen ik in Gorinchem bij het hotel aankwam had ik nog steeds niets gehoord. Ook bij bellen van beide nummers geen gehoord en op mijn aanvullende apps geen contact. Ik doe sporadisch 1 op 1 dates maar kan zeggen dat ik knap pissed was. Dit had ik niet verwacht

Heeft iemand een idee of het dezelfde organisator is? Wil natuurlijk niemand valselijk beschuldigen.

Benieuwd wie vandaag wel een goede date met haar heeft gehad vandaag.

ebonyaddict

Toogplakker
4 okt 2015
89
2
Met dit bericht kom ik "uit de kast"als organisator van enkele events (Gangbangs) en ook als de begeleider van Sylvana. Met belangstelling de naiviteit van RobinHood gevolgd wat betreft de wat strikte organisatie van het feestje van Samira. Zowel in NL als in BE vindt er een ware klopjacht plaats op wat men "illegale prostitutie" noemt. En wat de op dit forum besproken dames aanbieden kom je in de legale prstitutie niet tegen (althans niet anders dan op straffe van directe verwijdering van het meisje als bijv. de bordeelhouder er kennis van neemt. Eerder een inval gehad bij een gangbang. Met mijn stomme kop - maar vooral omdat de dames mij smeekten hen niet in de steek te laten - toch nog wat zaken voor ze geregeld. Tot het vandaag dan verkeerd afliep. Politieinval bij Sylvana. Meisje is helemaal van de kaart. En heb zelf besloten VOLLEDIG en VOOR ALTIJD te stoppen met dit soort zaken. Ik weet niet of het de politie is, concurrentie, mensen die er behagen in scheppen meiden een hak te zetten (want dar heb ik in de loop van de tijd ook honderden voorbeelden van gezien). Geen flauw idee, dus ook geen valse beschuldigingen. Maar ik STOP. En iedereen die de voorzichtigheid van organisators of werkende dames, niet begrijpt is gewoon een eikel die zelf niet doorheeft dat we nu eenmaal in het land leven waar echt niks mag (tenzij "gelegaliseerd") en dat daarom organisatoren voorzichtiger en voorzichtiger worden. Het aanbod zal alleen maar verder verschralen, maar kan daar helaas zelf geen verandering meer in brengen. Weet niet wat me nog te wachten staat aan verdere consequenties. Maar ik kap, definitief en voor altijd. Dank aan de vele trouwe en tevreden klanten, maar deels ook met een bijzonder nare nasmaak van sommige "azijnzeikers", "fakers" en wat dies meer zij.
Firefox (en nog een andere trouwe klant die zou komen) , excuses voor vandaag. Want doe er altijd alles aan om het meisje te helpen de boel een beetje goed te organiseren.
En voor Sylvana hoop ik dat ze niet al te nadelige gevolgen in haar prive leven hiermee zal krijgen. Waar ik kan, zal ik haar daarbij helpen.
Beetje bijzonder bericht dit. Want normaal gesproken, schrijft een organisator op dit forum niet over zichzelf.
Kies er heel bewust voor om dit deze keer wel te doen.
En, allen, hebt alsjeblieft respect voor de dames.Dat verdienen ze.

Terug
Naar boven