Sylvana - Antwerpen 29-10-'16 Gangbang

stevenvdp

Toogplakker
20 sep 2016
41
3
heeft er iemand ervaring met deze dame ze zoeken nog kandidaten om het te laten doorgaan je vind contactgegevens op redlights

A

Anonymous

Guest
omdat mijn prinsesje er niet is deze dag ga ik eens een ander prinsesje proberen
heb me aangemeld voor de gangbang en vrij snel een reactie terug gekregen !
de organisator melde me dat hij in afwachting is of er voldoende gegadigde zijn voor de gangbang !
bij voldoende gegadigde weet hij het ruimschoots van te voren dit aan de gegadigde te melden !

stevenvdp

Toogplakker
20 sep 2016
41
3
teddybeertje zei:
omdat mijn prinsesje er niet is deze dag ga ik eens een ander prinsesje proberen
de organisator melde me dat hij in afwachting is of er voldoende gegadigde zijn voor de gangbang !
bij voldoende gegadigde weet hij het ruimschoots van te voren dit aan de gegadigde te melden !
Het is te hopen dat het door kan gaan heb jij al ervaring met dees prinsesje

A

Anonymous

Guest
stevenvdp zei:
teddybeertje zei:
Het is te hopen dat het door kan gaan heb jij al ervaring met dees prinsesje

heb dit prinsesje nog niet mogen ontmoeten maar daar komt verandering in deze avond

Terug
Naar boven