Sweetdoll - Heusden-Zolder

janzonderpet

Toogplakker
16 jul 2024
48
53
Dat topic suggereert dat ze heerlijk neukt, als het lukt om een afspraak te maken zonder per ongeluk tegen een block aan te lopen.

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
Ze is heel kort in haar communicatie. Als je zakelijk en gericht te werk gaat en niet vervalt in heen en weer appen, is afspreken makkelijk. Ze pijpt als de beste en laat zich zonder morren volspuiten. Geen beffen

knobgoblerxxx

Snuffelaar
23 jul 2020
4
0
Ze is heel kort in haar communicatie. Als je zakelijk en gericht te werk gaat en niet vervalt in heen en weer appen, is afspreken makkelijk. Ze pijpt als de beste en laat zich zonder morren volspuiten. Geen beffen
Ik heb grotendeels dezelfde everaring. Pijpt idd heerlijk, met lekker veel kwijl en geluid. Beffen was geen probleem bij mij

Addicted

Toogplakker
21 jul 2024
101
39
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nu-direct-sloppy-toppy-meteen-langskomen.html

door jullie 'waarschuwingen', had ik deze gestuurd en alles zeer voorzichtig / vriendelijk / direct aangepakt. Afspreken ging zo wel vlot. Gwn gezegd bv: binnen een uur tijd voor half u alles zonder cond? en het was geregeld. Bij aankomst wel even 5 min moeten wachten en ik stond aan de trap en ze vroeg wel nog een foto als bewijs dat ik er was...
Eens op de kamer verschoot ik wel hoe fel ze is 'opgemaakt' / bewerkt in haar gezicht ... maar haar lijfje mag er wel zijn, dus de focus daar maar op gehouden :p

Even eerst douchen (gevraagd of ze meekwam, want ik las ergens: 'beginnen met samen een douche', maar haar antwoord was dat ze net onder douche uit kwam....
Ik moest me goed afdragen anders werd het bed nat... (duh..? :D )

Eens op het bed zei ze nog dat ik alles kon aanraken enkel haar haar en haar gezicht niet... :D Ok... toen begon ze te pijpen, opzich niet slecht, maar ik vond het nogal luidruchtig voor weinig speciaals... na een tijd gevraagd voor 69 en dat wilde ze wel.. ik begon er aan te lekken en dan zegt ze ineens : 'ik ben wel geschoren maar niet helemaal tegoei' , ja dat voelde ik ook meteen helaas en niet da ze stonk, maar pas uit de douche leek me ook niet waar.. Uiteindelijk toch wat op mijn tanden gebeten en proberen haar ook zo wat geil te maken en ik had het gevoel dat ze het wel ok vond, want er kwam meer 'chemie' in het spel.
Na een tijdje 'kletste' ik op haar billen met als hint : wij gaan neuken ^^
Ze stelde zelf voor om doggy te beginnen, wat ok was voor mij, ik kon lekker goed doorduwen, had ze zelfs graag, zo tot ze plat op haar buik ging liggen en 'de schildpad' verder gedaan tot het alarm afging van 30 min die al gepasseerd waren :(

Ik vond het best een goede neukpartij... kans op herhaling..? denk het niet eerlijk gezegd .. want je voelt wel idd dat het een speciaal geval is ook :D beetje te vol van zichzelf vrees ik.

Terug
Naar boven