Svetlana - Amsterdam

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Het lijkt wel alsof Amsterdam de nzc-vlag van Rotterdam heeft overgenomen. Vandaag verscheen deze nieuwe op Kinky. Iemand een idee wie die 2e dame is in deze advertentie?

Svetlana - Real Russian Girl
www.kinky.nl/id=578178
> advertentie aangemaakt di 16-01-2018

(klik op de plaatjes om te vergroten)

-

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
449
Ik dacht ik zal eens bellen voor deze geile Russische schone wie weet wel een trio ook wel eens geil :? Bij mij nam deze dame de mobiel niet op paar keer geprobeerd... Probeer het later of morgen nog wel een keer ;)

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
449
Ik daar een beetje een potent op denk ik zo krijg wel een een sik er van dat je ze niet tepakken krijg.. :?

Ro lover

Toogplakker
9 aug 2015
36
1
Heb Svetlana gisteren aan de lijn gekregen. Gevraag wat de prijs wordt incl NZC. Ze begon daarop te lachen en vertelde dat ze DAT niet deed! Weer typisch gevalletje van zo veel mogelijk aanvinken op Kinky.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
449
Nou dat er bij mij weer meer dames nooit de mobiel opnemen als ik ze bel.. En dat ik dat soms wel eens vervelend vindt dat ;)

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Ro lover zei:
Heb Svetlana gisteren aan de lijn gekregen. Gevraag wat de prijs wordt incl NZC. Ze begon daarop te lachen en vertelde dat ze DAT niet deed! Weer typisch gevalletje van zo veel mogelijk aanvinken op Kinky.

Kan dus in de beerput.

Terug
Naar boven