Suzy - Schoten

Armin92

Snuffelaar
16 sep 2023
11
1
Heb antworod gehad maar heb gevraagd om te videobellen, zou vanavond willen bellen voor onze afspraak. 150/u. nzc +50, anaal +50.
Ontvangt in Boom. Beetje argwanend want ze stuurde me een foto van haar met blond haard en zag er op het eerste zicht niet mis uit maar ze adverteert met bruin haar... ja kleuren van haar enzo maar toch beetje argwanend. Mss na de videocall.

Armin92

Snuffelaar
16 sep 2023
11
1
Ik had afgesproken om 21u maar wordt niks, geen antwoord op mijn berichten meer.
Fake of scam dus.
Dan maar naar de stomme voetbal kijken.

Geileboy

Snuffelaar
3 jul 2015
10
4
Ook net met haar willen afspreken rond 21u, toen ik kort voor de afspraak het bericht van Armin92 las dan wist ik al hoe laat het was.
Maar ik wou toch zekerheid.ze vroeg om met bankoverschrijving te betalen omdat ze geen cash in huis had, na te zeggen dat ik gepast kon betalen vroeg ze me of ik 100euro aan paysafe cards kon gaan halen.
Dit is dus weer een van die nederlandse hoertjes die mensen probeert in het zak te zetten.

Snow

Toogplakker
19 apr 2016
86
20
Ook contact gehad en hetzelfde verhaal van overschrijving of paysafe ... direct de afspraak geannuleerd... te mooi om waar te zijn :) :)

Snow

Toogplakker
19 apr 2016
86
20
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Om daarna gechanteerd te worden of thuis overvallen? ... Nederlandse lekkere DVP, geen cash betaling of voorschot = 99% oplichterij

Laatst bewerkt door een moderator:

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Het lijkt er op dat deze oplichters soms wel een succesje hebben bij iemand die toch betaalt.

Gouden regel: Nooit vooruit betalen wat het smoesje ook is.

Niet ingaan op verzoeken om een foto op te sturen.
Werk niet mee aan video bellen.

Dan is de kans dat je gechanteerd kan worden uitgesloten.

slimdifia

Toogplakker
16 apr 2023
144
53
ze is nu in turnhout actief, is net zoals die michelle. Zelfde paysafe kaart optie en ze geeft niet het volledig adres.

Terug
Naar boven