Suzanne - Zuienkerke

danny12

Toogplakker
12 mei 2015
41
2
Iemand haar gegevens ? Stond lange tijd geleden op afspraakjes en nog besproken op enkele forums. Vooral gekend vanwege haar enorme tieten...

danny12

Toogplakker
12 mei 2015
41
2
Ben er vorig jaar nog geweest, had haar nummer van het vorige forum. Ze deed open en haar F-cup was meteen duidelijk zichtbaar. Ze had er een niet veel bedekkend sjaaltje over. Dit was op mijn verzoek. Ze zal al bijna 50 zijn maar haar tieten zien er echt nog stevig en mooi in proportie uit. En het moment waarop ze haar benen spreide was er van een condoom geen sprake meer ....

Haar gezicht was iets minder en ze had net haar vals gebit.... Maar prijs was wel goed (€50) en verder een vriendelijke en goedlachse dame....

A

Anonymous

Guest
Hallo,

Heb nr. van Suzanne in mijn bezit.
Degene die interesse hebben kunnen berichtje sturen.

Wel tijdje geleden zelf geweest maar werkt nog .

Groeten

A

Anonymous

Guest
Deze week afspraakje gehad dus nog bereikbaar.
Gsm zal wel niet altijd aanliggen want neukt maar als ze zin heeft zegt ze....

mvg

danny12

Toogplakker
12 mei 2015
41
2
Idd, voor tietenmannen die bare willen bestaat er geen beter adres in deze regio. Haar hoofd is mss niet zo fris en fruitig meer, maar zijn wel van de lekkerste tieten. Zou eens meer moeten passeren. En naar mijn ervaring heeft ze hem liever puur natuur of met rubber. Al zei ze laatste keer dat ze het met nieuwe klanten niet meer zonder zou doen ... Al vermoed ik eens je bezig bent hij er vlot puur zal in glijden

Thedoctor46

Toogplakker
24 apr 2015
215
23
Heeft deze dame dan nog advertentie? Voor een paar geweldige borsten en een dame van 40 plus wil ik graag naar de andere kant van België karren.

macarena

Toogplakker
10 apr 2015
101
16
Heeft iemand idee of suzanne nog actief is? Ik kan geen contact meer met haar krijgen..

A

Anonymous

Guest
Veronderstel Suzanne beetje gestopt is.

Tenzij je goede klant bent reeds geruime tijd....

Nog eens langs geweest maandje geleden.

Mag ook nr. niet meer geven sorry.

Dus als je nummer hebt kan je altijd proberen en als ze zin heeft zou het kunnen lukken......

Moet ook meerdere malen proberen.

A

Anonymous

Guest
En ja nooit bellen.

Sms sturen en kan even duren bericht terug krijgt.

Als je dan in haar telefoon zit als klant kan je kans hebben.

Meer kan ik er niet van zeggen.

Groeten

danny12

Toogplakker
12 mei 2015
41
2
Vorige week langs geweest vaste prijs vaste service.
50euro half uur bare en je krijgt er het lekkerste stel tieten van de hele regio bij.

Als ik bel heb ik haar snel aan de lijn

danny12

Toogplakker
12 mei 2015
41
2
Ze woont redelijk armzalig, maar heeft idd kamertje waar ze u ontvangt.... Moa ben al mee geweest in wat moet doorgaan voor haar keuken waar we ff babbelde op mijn verzoek bleef ze toen topless...

A

Anonymous

Guest
Het is mij gelukt 14 dagen geleden.

Doet wel zoveel afspraken niet meer.

Ok niet meer de mooiste maar de grote boops he en goedkoop.

Niet dat altijd goedkoop moet zijn natuurlijk als maar ok is.

danny12

Toogplakker
12 mei 2015
41
2
Mij lukt het laatste tijd ook niet meer zei zelfs eens gestopt te zijn.... Jammer

Terug
Naar boven