Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ben er vorig jaar nog geweest, had haar nummer van het vorige forum. Ze deed open en haar F-cup was meteen duidelijk zichtbaar. Ze had er een niet veel bedekkend sjaaltje over. Dit was op mijn verzoek. Ze zal al bijna 50 zijn maar haar tieten zien er echt nog stevig en mooi in proportie uit. En het moment waarop ze haar benen spreide was er van een condoom geen sprake meer ....
Haar gezicht was iets minder en ze had net haar vals gebit.... Maar prijs was wel goed (€50) en verder een vriendelijke en goedlachse dame....
Idd, voor tietenmannen die bare willen bestaat er geen beter adres in deze regio. Haar hoofd is mss niet zo fris en fruitig meer, maar zijn wel van de lekkerste tieten. Zou eens meer moeten passeren. En naar mijn ervaring heeft ze hem liever puur natuur of met rubber. Al zei ze laatste keer dat ze het met nieuwe klanten niet meer zonder zou doen ... Al vermoed ik eens je bezig bent hij er vlot puur zal in glijden
Ze woont redelijk armzalig, maar heeft idd kamertje waar ze u ontvangt.... Moa ben al mee geweest in wat moet doorgaan voor haar keuken waar we ff babbelde op mijn verzoek bleef ze toen topless...