Suzanne - Groningen

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Beste MarcB20,
neem volgende punten eens door, deze helpen om een bericht klaar en duidelijk te kunnen posten.
- Gebruik de 'zoekfunctie' die rechts bovenaan staat. Typ de naam of plaats in het zoekvak en klik op het vergrootglas.
- Begin een topic met een correcte 'titel': Naam – Plaats (Hoofdletter en een koppelteken ertussen, dan Plaats)
- Als er nog geen recensies bestaan, zet de vraag dan in de juiste 'rubriek': Wie heeft ervaring met …
- Kopieer een 'link' naar de advertentie of bekendmaking.
- Maak minstens één of meerdere 'printscreens' van de advertentie/bekendmaking en zet die erbij in het bericht (Kijk hier hoe je dit gemakkelijk kan doen)

Met vriendelijke groeten,
het moderatorteam.

relaxalex

Ervaringsdeskundige
22 dec 2016
490
44
ik denk als de dijken weer doorbreken dat deze mevrouw een uiterst nuttige inzet kan gaan hebben, maar dat as het dan ook.
We hebben alleen corpulente talenten in het noorden...

Eddiezoey

Toogplakker
11 sep 2016
25
5
Iedereen heeft zo z'n voorkeuren of eisen waar een dame aan moet voldoen, laat vooral iedereen in z'n waarde. Is het niet je type, prima, maar nergens voor nodig om dan iemand af te kraken. Terug naar het onderwerp: ik heb contact met haar gehad, is voor alles in, maar vraagt wel om een aanbetaling van de helft. Reden: omdat ze alleen op afspraak werkt (???!). Voor mij in ieder geval reden om deze even voorbij te laten gaan. Ben wel benieuwd of er al iemand langs geweest is.

Terug
Naar boven