Suzane - Amsterdam (vh Rotterdam)

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Als ze niet op WhatsApp reageert dan zullen er ook geen recensies komen.
Een afspraak kunnen maken is wel een voorwaarde daarvoor.

lifew

Snuffelaar
25 jun 2023
7
6
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Ok? Ik gebruik dit meer om recensies te lezen over dames om negatieve ervaringen te voorkomen op de (zeer) weinige keren dat ik dames bezoek.

Behalve om recensies te checken over dames gebruik ik dit niet echt. Dit forum wordt gebruikt door duizenden mensen dus de kans is hoog dat een persoon of meerdere wel een keer een dame zouden hebben bezocht.

Laatst bewerkt door een moderator:

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
@lifew: Goed, je gebruikt dit forum om negatieve ervaringen te voorkomen van de weinige bezoekjes die je doet.
Dat is prima maar waarom schrijf je dan na die - weinige - bezoekjes geen recensie?
Dàt is nou waar dit forum voor bedoeld is.
Ik kijk zelf ook naar ervaringen van anderen, dat kan je achteraf narigheid besparen ja.
Maar ik bezoek zelf ook en schrijf dan wel recensie hoe ik het ervaren heb.
Dus als jij nu de volgende keer na een spaarzaam bezoekje ook eens schrijft hoe JIJ het ervaren hebt, dan
werkt het voor beide kanten prima. Kom op, je kan het best.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Heel moedig om het nog even goed uit te leggen voor een bezoeker die er eenrichting verkeer op na houdt.
Al betwijfel ik of het nut heeft.

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
601
1.001
Gisteren geweest en wie kom ik tegen?? Lisa
Kan zijn dat er meerdere op het adres ontvangen maar ik was teleurgesteld dat zij het was. Mss de 2e foto wel zij zelf en de andere iemand anders. Heb haar maar voor €150 bare anaal volgespoten maar was al een beetje uitgekeken op haar.

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
601
1.001
Ps ik kijk nog een keer goed naar de fotos maar geen van alle is de dame (Lisa) die ik heb geneukt. Lisa heeft allemaal tatoeages.

lifew

Snuffelaar
25 jun 2023
7
6
@lifew: Goed, je gebruikt dit forum om negatieve ervaringen te voorkomen van de weinige bezoekjes die je doet.
Dat is prima maar waarom schrijf je dan na die - weinige - bezoekjes geen recensie?
Dàt is nou waar dit forum voor bedoeld is.
Ik kijk zelf ook naar ervaringen van anderen, dat kan je achteraf narigheid besparen ja.
Maar ik bezoek zelf ook en schrijf dan wel recensie hoe ik het ervaren heb.
Dus als jij nu de volgende keer na een spaarzaam bezoekje ook eens schrijft hoe JIJ het ervaren hebt, dan
werkt het voor beide kanten prima. Kom op, je kan het best.
Daar ben ik ook niet tegen, ik heb zelden posts gemaakt, ik zal dat ook een keer of keren doen.

barney

Toogplakker
11 dec 2019
117
82
Ik ben vandaag ook bij Suzane langs geweest. Kan bevestigen dat dit inderdaad de Lisa is die vol met tatoeages zit. Wel een goede date gehad verder voor 140€ voor een uur. Stond na 40 minutes weer buiten maar was twee keer klaargekomen dus toch voldaan.

Terug
Naar boven