Suzana (vh Esther) - Amsterdam (vh Arnhem)

johanalmelo

Toogplakker
25 jun 2015
135
8
Op 10 juni ben ik bij haar binnen geweest. Foto's zijn weer eens beter dan werkelijkheid. Gauw weer omgedraaid. Ik doe dit niet meer, ook al ben ik nog zo geil. Het moet wel leuk blijven.

A

Anonymous

Guest
Waar werd je mee geconfronteerd dan? Advertenties met zulke professionele fotos vind ik persoonlijk altijd wat twijfelachtig, vooral als een gezicht onherkenbaar is gemaakt.

johanalmelo

Toogplakker
25 jun 2015
135
8
De foto's geven de indruk dat je te maken krijgy met een mooi lichaam met mooie borsten. Uiteraard is het dan afwachten hoe het gezichtje eruit ziet.
Maar toen de deur werd opengedaan, staat daar een onverzorgde meid waarvan het lichaam in de verste verte totaal niet lijkt op de foto's. Een verlopen gezicht, die de indruk wekt, dat je te maken krijgt met een drug-verslaafde. Ik gaf aan dat zij totaal niet lijkt op het meisje van de foto's waarop zij schaapachtig lachtte. Afscheid genomen en omgedraaid. Het moet wel leuk blijven.

Ajax3Stars

Legende
28 mrt 2015
1.000
20
PeeweeHerman zei:
melden bij [email protected] dan nemen ze contact op met de adverteerder
Ik heb andere verhalen gehoord over support van Kinky. Namelijk dat iemand van Support de adverteerder belt voor een afspraak voor een GRATIS date en alles door de vingers kijkt of dreigt om advertentie offline te zetten en dat ze dan nooit meer mogen adverteren op Kinky.

A

Anonymous

Guest
Die verhalen ken ik ook...geef hem eens ongelijk hahaha

A

Anonymous

Guest
Mij hebben ze een keer moderatorschap aangeboden maar heb daar geen zin in. Misschien moet ik maar eens heroverwegen :lol:

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Nou, ik heb het nagetrokken voor je: aardige dame aan telefoon, dat wel.
Maar dan: gevraagd; one hour 100 euro?
Antwoord: Yes.
Vraag: And all inclusive, so everything no condom?
Antwoord: No, that is 50 euro extra.
Vraag: Advertisement says "all inclusive"
Antwoord: Yes, but no condom not inclusive.
Dus resumé: all inclusive is een realatief begrip.
Want alles zonder condoom is dan weer niet "all inclusive".
Wat all inclusive dan verder wel inhoudt heb ik maar niet meer gevraagd.
Voor 150 euro kan het dan dus wel maar goed, het lokkertje is dus naar en alleen daarom al zou ik haar mijden.

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Cerato zei:
Nou, ik heb het nagetrokken voor je: aardige dame aan telefoon, dat wel.
Maar dan: gevraagd; one hour 100 euro?
Antwoord: Yes.
Vraag: And all inclusive, so everything no condom?
Antwoord: No, that is 50 euro extra.
Vraag: Advertisement says "all inclusive"
Antwoord: Yes, but no condom not inclusive.
Dus resumé: all inclusive is een realatief begrip.
Want alles zonder condoom is dan weer niet "all inclusive".
Wat all inclusive dan verder wel inhoudt heb ik maar niet meer gevraagd.
Voor 150 euro kan het dan dus wel maar goed, het lokkertje is dus naar en alleen daarom al zou ik haar mijden.

Tuurlijk had ik ook ff kunnen bellen, maar ik vertrouwde het niet, z'n meid voor 100,00 all incl. Kan niet waar zijn.
Nu voor 150,00 ga ik wel naar Ilona, stefanie of Sonja (als die weer terug is)

underkoffer

Terug
Naar boven