Suzana Pires - Amsterdam

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Geen illegale producten promoten hier aub. doe maar in de pm

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Hoi,

Ik had deze topic snel gelezen (kort zeg) :lol: en ik kwam van deze trans recensies tegen op hookers:
https://www.hookers.nl/forum/ts-tra...t/54399-amsterdam-privéontvangst-suzana-pires
Met googlen kan je videos van haar zien, ze komt ook voor in shemale wiki en voor deze topic voeg ik een screenshot advertentie bij.

Vraagje aan CWP m.b.t. ilegale producten: Wil je s.v.p. een topic openen voor de liefhebbers wat wel en wat niet kan.
Er zijn leden die daar van houden en het lijkt me een goed idee dat daar een topic over komt.

Groetjes,

Cumgiver

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Hoeft geen topic voor hoor, geen drugs en geen illegale seksuele zaken.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.806
1.482
Ik had nog wat video's life maar filmpjes lukt niet hier dus heb er maar een screenshot van gemaakt

Bijlagen

• 83087E43-8305-4D00-9AFF-58C478540461.jpeg
    83087E43-8305-4D00-9AFF-58C478540461.jpeg
    1,4 MB · Weergaven: 3.943

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.806
1.482
Kereltje28 zei:
@zondermoeite
Die zou ik graag wel willen zien...

Filmpjes kan ik hier niet plaatsen, helaas zou je graag bedienen.

Het is de geilste trans die ik ken in ieder geval! €250 maar geen gezeik alles komt aan bod echt alles.

Ik heb 1 filmpje waar ik haar, haar gang heb laten gaan zelfs niet trans lovers worden daar bloed en bloed geil van.

Als je de foto's van ami bedoeld ik ga mijn archieven in en
Plaats die als ik ze vind.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Jammer, dat Suzana zo stevig aan de prijs is. Je kan natuurlijk ook de mazzel hebben, dat je d'r in het wild tegenkomt. Mocht je dan, in zo'n geval, bij d'r in de smaak vallen en je beland vervolgens tussen de lakens, kost het je ook nog eens niks.

Pin mee er niet op vast, maar dat is wat een medewandelaar, op haar topic op hookers, over zijn avontuurtje noteerde. Wild west... wie zal het zeggen.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.806
1.482
Kan je de link van dat bericht plaatsen ik ben zeer benieuwd. Ik kan over suzana alleen maar lovend zijn, ga niet ieder bezoek recenseren maar op dit moment voor mij in shemale dating de top van Nederland zwz

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Zonder moeite zei:
Kan je de link van dat bericht plaatsen ik ben zeer benieuwd. Ik kan over suzana alleen maar lovend zijn, ga niet ieder bezoek recenseren maar op dit moment voor mij in shemale dating de top van Nederland zwz
Ik heb me de afgelopen dagen, wezenloos gezocht, maar die post/reactie. Niet meer terug te vinden. Ik ben er 100% zeker van, dat ik het goed heb gelezen.

Krefelder

Toogplakker
26 sep 2016
43
1
Wil toch wel eens een trans proberen en gezien de recensies hier lijkt Suzana mij een goede keuze, ondanks de prijs.
Kom echter niet vaak in Amsterdam. Valt er goed te parkeren of is ze makkelijk met het OV te bereiken ?

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Parkeren moet je in Amsterdam sowieso niet in de binnenstad doen. Rond CS zijn er weliswaar een stuk of 6/7 parkeergarages te vinden, maar een P&R, bijvoorbeeld in Noord, is echt een stuk betere optie.

JonTag12

Snuffelaar
5 jan 2021
1
1
(Expat here) - I have been itching to try this girl out for long, but CLEARLY she actively prefers baresex and getting cummed in. Which is hot, of course, but I am curious if anyone has been with her and has gotten tests afterwards and all was okay? Is she on PREP?

Terug
Naar boven