Suzana Pires - Amsterdam

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Ze loopt gelukkig weer. Het kost haar zichtbaar moeite en ook nog wel met een kruk, maar ze is weer op de beentjes.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.806
1.482
Ze is in mei weer in Nederland, zoals jullie weten importeer ik van uit Spanje, Italië bepaalde producten. Portugal heeft gewoon de beste ingeblikte vis in de wereld en wilde daar altijd iets mee doen maar door drukte kwam het er nooit van. Nu de horeca het iets minder druk heeft dan andere jaren had ik eindelijk tijd om een paar dagen naar Portugal te gaan begin april. Goede zaken gedaan en uiteraard naar porto als sluitstuk om zaken te doen.

Suzana woont in porto ik stuurde een appje op haar Portugese nummer ze was zeer blij om me te horen

Ze praat uitstekend Engels afgesproken om 's avonds iets te gaan eten en we kwamen elkaar tegen ik schat na 3 jaar bij dat restaurant

Ze ziet er goed uit, paar kilo aangekomen de coke habbit is er niet meer kortom gewwldig

Hartelijke begroeting ze zag er top uit, zeer strakke spijkerbroek sneakers een roze ralphlauren polo

We gingen buiten zitten 's avonds 22 graden

Nou we hadden genoeg gespreksstof veel gegeten en gedronken en we gingen naar haar appaetement

Ik wilde haar betalen en ik ben de hele nacht gebleven ik had 12 meijertjes nog in mijn zakken en die aan haar gegeven

Ze stond gruwelijk geil, tongzoenen de kleren vlogen uit en hongerig elkaar pijpen likken elkaars kont lukken en Suzana spoot alle kanten op haarcsperma over kontje gesmeerd en natuurlijk kwam ik veel te snel klaar pffff wat spoot ik enorm veel die kont in

Lang verhaal kort we hebben die nacht dingen gedaan wat grenst aan het ongelooflijke

Om 5 uur in de morgen wat slapen toen we wakker werden ontbijten in de stad en daarna mijn hotel opgezocht

Ik was blij dat ik in bed lag

Bijlagen

• d20e81e9-ef92-4393-aa48-2fafc94b7f42.jpeg
    d20e81e9-ef92-4393-aa48-2fafc94b7f42.jpeg
    236,6 KB · Weergaven: 652

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Dit bericht is gerapporteerd.
Inmiddels september en ze is nog steeds niet in Nederland gesignaleerd. Ik ben er inmiddels van overtuigd, dat we deze trans voor de Lage Landen moeten afschrijven. De liefhebbers die naar de omgeving Porto afreizen, zullen met geluk hebben, haar te treffen.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.806
1.482
Ze is enorm afgegleden weer, ze vraagt continu geld en wil dan filmpjes sturen etc, ze ziet er weer slecht uit en je ziet de habbit aan haar hoofd. Jammer maar door deze knetter harde industrie is Suzana ook ten onder gegaan

Ik probeerde nog een afkickkliniek voor haar te regelen maar ze is niet verslaafd zegt ze dan, ik heb alle lijntjes doorgeknipt en het is nu aan haar zelf maar goed het is wat het is

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Zonder moeite,

Bedankt voor het delen. Je kan terug kijken naar mooie momenten met haar. Ooit had ik via GRINDR contact met haar, toen ik in mokum wandelde. Toen reageerde ze al laat en ik was naar een andere trans op de singel gegaan.

CG

Bramzi69

Snuffelaar
13 aug 2026
6
4
Ik krijg af en toe nog eenberocht via whatsapp waarin Suzanne Pires om geld vraagt voor de reis naar Nederland en dat ze medische behandeling heeft gehad. Ik denk dat het een scam is. Ze is te ver gegaan en te veel poeder gebruikt en in de problemen gekomen. Hoop dat het goed met haar gaat maar vrees het ergste.

Terug
Naar boven