Suzana Pires - Amsterdam

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
en 175 lichter en parkeerkosten.
Parkeren aan de overkant van het IJ, is een stuk goedkoper. Als je eenmaal dat kutpontje over bent, sta je binnen 5 minuten bij haar voor de deur.

Ik heb zo mijn twijfels, dat als ze eenmaal, terug in Nederland is, ze ook weer op hetzelfde adres komt te wonen. Volgens mij is ze nu ongeveer een half jaar in Porto.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
mensen op de stoep tegenover laat komen om te kijken wie je bent al die dingen meer dat maakt ze toch echt zelf uit!
Maar dan moet ze niet binnen 5 minuten appen, dat ze niet thuis is, terwijl aan de bewegende vitrage te zien was, dat ze wel degelijk thuis is. Vervolgens 20 minuten later, weer een appje, of ik nog wilde komen. Ja hoor dikke doei!

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Gisteren was ze live. Ze is dus nog steeds aan het clubben in Porto. Die zitten we voorlopig niet meer terug in NL, laat staan in Amsterdam, het gaat volgens mij veel te lekker daar.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Heeft ze eindelijk genoeg gespaard, om weer terug te komen.

Ze zal zich ook wel flink in de schulden hebben gestoken, haar prijs heeft ze inmiddels opgekrikt naar €300, wtf!

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Misschien doen de foto' s haar geen recht. Dat kan ook. En smaken verschillen. Ik vindt 300 per uur wel heel veel. Maar ja als het betaald wordt dan is dat prettig voor haar. Heeft ze maar een paar klanten nodig.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.003
Beste wandelbroeders,

Dit onderwerp is opgeschoond.
Gelieve het vanaf nu het netjes en rustig te houden hier.
Zo niet dan volgt er een maatregel. Je laat iedereen in zijn/haar waarde.

Met vriendelijke groeten,
het moderatorteam

• Like
Waarderingen: Evl

sex18135

Snuffelaar
24 aug 2022
3
2
Edit moderatorteam: privé-foto's verwijderd.

Ze is van 5 hoog naar 2 hoog gevallen en heeft beide voeten gebroken. Ligt in Porto in het ziekenhuis en zoekt wat financiële steun. Haar nummer staat erbij.

Laatst bewerkt door een moderator:

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Heftig allemaal. Ik ben zelf 8 jaar geleden van 1 hoog, van de ladder, op straat geflikkerd. Vergeleken met wat Suzana is overkomen, was dat kinderspel. Het ziet er niet best uit. Nog een wonder dat ze een val van 5 naar 2 hoog heeft overleefd.

Tekst vertaald uit het Portugees van haar Instagram. Verdere details aldaar.
Ik wilde commentaar geven op mijn ongeval, ik viel uit mijn raam op de 5e verdieping en kwam terecht op de 2e verdieping ernaast, ik brak mijn ruggengraat, ik heb schroeven en bloedplaatjes, de twee voeten zijn allemaal gebroken en hebben ijzer en ik don Ik heb ze niet als ik ga lopen, dus vrienden, hier zijn de video's van mijn ongeluk, dus ik zou graag willen dat iemand deze video deelt omdat ik echt financiële hulp nodig heb voor medicijnen en voedsel. Hier zijn mijn gegevens

> Persoonlijke gegevens verwijderd

Voor meer informatie kunt u rechtstreeks contact met mij opnemen.

Met dit nare bericht, verwacht ik niet dat ze binnen afzienbare tijd weer aan het werk is.

Voormalig lid 30097

Snuffelaar
12 jun 2022
21
7
Het is natuurlijk verschrikkelijk wat haar is overkomen, maar…

Haar kennende verbaast het me niet dat haar dit overkomt.
Je valt niet zomaar naar beneden en mocht het de schuld zijn van iemand anders dan is die persoon financieel aansprakelijk.

Als je weet dat je niet verzekerd bent en je doet al jaren dit werk dan had je wat opzij moeten leggen.

Jan modaal kan ook geld opzij leggen voor als de wasmachine kapot gaat.

Dus dat ze nu onverwachts financiële problemen heeft is toch wel een beetje haar eigen schuld.

Laatst bewerkt:

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.003
Beste wandelbroeders,

Dit onderwerp is nog maar eens opgeschoond.
Gelieve het vanaf nu het netjes en rustig te houden hier.
Zo niet dan volgt er een maatregel. Je laat iedereen in zijn/haar waarde.

Met vriendelijke groeten,
het moderatorteam

man56

Ervaringsdeskundige
26 jan 2018
337
186
@Zonder moeite, ik heb het ook wel eens gedaan, een Tikkie betaald zonder onmiddellijke tegenprestatie. Het is makkelijk om er een mening over te hebben. Maar het is maar net hoe je met die persoon omgaat en het verleden wat je samen hebt gehad. Ik begrijp het volkomen.

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Ik ook. Snap ook dat commentaar niet. Ook triest dat ze zo gevallen is en niet kan werken.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Komop @Zonder moeite we kennen Pastore zijn humor. Had wel een betere reactie van je verwacht. Dat was toch voor een foto met een geroeide Nikon N75? 🤣

Heel toevallig zag een Facebook pagina van haar en je kan de foto en een film zien. Dat is zeker heftig.

CG

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Kan ik geen humor noemen. Meer zuigen om reacties op te roepen, topics te verpesten en iemand een ban aan te smeren. Onvolwassen gedrag.

Terug
Naar boven