Suus - Papendrecht (Zonder contact gegevens)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Nou ik weet niet hoe het komt maar de laatste tijd maak ik dames mee die nog nooit een trio hebben ervaren, eerst https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=173&t=8046 maar oké die is 18 jaar maar nu Sandra die is 42 jaar.
Ik had haar gegevens via een medewandelaar gekregen en had al vrij vlot contact met haar via KIK. Via KIK bleek al snel hoe geil ze is en ze stond open voor een trio wat we dus gisteren ervaren hebben.
Ze is dus 42 jaar Hollandse dame, flinke borsten, mooi geschoren flamousje en zo geil dat wil je niet weten. Via de tuinkant moest ik binnen komen en mijn partner in crime, ja dezelfde als bij https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=173&t=8046 , was er nog niet. Nou bij binnenkomst al gelijk een heerlijke tong zoen en binnen de minuut had ze mijn broek al omlaag en zoog ze al aan mijn pik. Toen haar maar alvast even achterlangs genomen wat ze goed kon waarderen. Nu moeten jullie weten we stonden nog in de gang. Vervolgens toch maar naar boven waar ze mijn kleding al zowat van mijn lijf rukte. Ik wilde nog wachten op de andere partner maar helaas dat was tegen dovenmansoren gezegd :lol: .
Ze vroeg of ik hem wilde berichten dat die via dezelfde weg naar binnen kwam, deur stond nog open, en dat ie ons al bezig zag, nou zo geschiedde. Ze wil echt als een slet gebruikt worden dat zegt ze dan ook, ze heeft wat leuke speeltjes en is onvermoeibaar. Alle gaatjes is ze genomen en ze slikt graag zaad. Ze heeft ook een flinke zwarte dildo waarmee ze graag speelt en geloof het of niet ze is nog goed strak, twee vingers in haar flamousje zaten toch best knel :p .
Foto's en filmpjes maken wil ze ook, uiteraard zonder gezicht en foto's heb ik dan ook. Het rare is ze wil ze zelf niet zien.
Ze houdt van dominante mannen. Het is echt een milf met weinig ervaring met betaalde seks.
Ze heeft nu de smaak te pakken dat ze eerdaags toch ook een gb wil proberen met max 6 man. Ze vroeg zich af ze die allemaal wel kan handelen. Nou geloof me daar zal ze totaal geen moeite mee hebben :lol: :lol: :lol:

Helaas kan ze niet iedere dag daten i.v.m. der normale werk en kids die ook vaak thuis zijn met het Corona gebeuren.

Groet,
LD

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Helaas, weer een beetje jammer dat een verwijzing naar een andere dame in bovenstaand verhaal wordt gecensureerd. Is alleen om het verhaal leuk en compleet te maken. Ik zie er niets verkeerds in maar CWP wel. Nu de 2e keer deze week. Zo verdwijnt de lust om te schrijven en jullie wat nieuws mede te delen wel. Ik snap het wel maar zolang men in 1 topic niet recenseert over 2 of meerdere dames lijkt het mij voor de lezers het wel makkelijk uit elkaar te halen.

Deze tekst zal ook straks wel verdwenen zijn.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Dat is wat ik weet omdat de zoekmachiene het anders niet helemaal begrijpt @LEKKERDING.
Misschien kan je in plaats van de naam de link van het onderwerp van de dame plaatsen die je bedoelt.
Daar zit geen naam in en kan men toch kijken om wie het gaat die je bedoelt.
Mischien kan @CWP laten weten of deze optie die ik noem wel toegestaan is ??

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Had ik een vorige keer wel zo gedaan, was beter geweest. Misschien kan dat nog ge edit worden en anders so be it.

Maar beffer Sandra is geiler dan C....., je weet wel van vorig jaar zomer ;)

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Nee dat is ze niet. Naam en woonplaats komt niet overeen en ik zie aan de foto dat ze het niet is.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Zoals al vaker gemeld in de afgelopen 5 jaren. Een dame per topic. Geen oproepen en geen hele discussies dat het bij een ander lekkerder of beter was.
Alle zooi weer verwijderd en je topic een linkje gegeven.

A

Anonymous

Guest
En hoe komen we in contact met Sandra? Vooralsnog is dit meer iets voor de verhalen rubriek.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Als je de post van lekkerding goed leest norubber, is het een dame die niet vaak klanten ontvangt.. Ik denk dat we hem kunnen aanstellen als neukambassadeur van Sandra uit pijpendrecht :lol:
En laten we eerlijk zijn in deze tijd zijn dit soort posts meer dan welkom. ..er bestaan gelukkig onverzadigbare dames en transen. En ik wil niet offtopic gaan om hier mijn wandel en swing carrière hier te delen, die zijn hier in andere rubrieken terug te vinden. Dit lijkt mij een goude contact voor onze held, die in deze het lef heeft om een dame te bezoeken. Er zijn dames op sexjobs die heel onregelmatig hun adv. op sj of kinky.nl plaatsen voor hun win win actie. Daarom mag dit topic wat mij betreft "actief" blijven en hopelijk komt er een screenshot van haar advertentie ;)

@LEKKERDING bedankt voor het delen en wat een bijzonder geile ervaring. Je ziet hoe ik erover denk en het is mijn gunst dat dit een vast contact wordt. Wees daar zuinig op en let wel op dat je de volgende keer genoeg energie heb om thuis te komen :lol:
Wat moest je dasrvoor trouwens afrekenen?

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Ik denk dat ik deze dame ook een paar keer gedate heb, ik had foto's van haar hier geplaatst bij foto's van je date.

Dame is inboedel geval gek op de hardere genotsmiddelen zeg maar.

Maar wel ongelofelijk geil!

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Klopt Handycarp jij hebt daar foto's van geplaatst.
En ze ruikt graag aan een flesje poppers, wij mannen vonden dat voor ons zelf niet nodig.

En stuur maar een pm als je haar KIK gegevens wil. Uiteraard die personen die echt wat bijdragen aan dit mooie forum.
Maar zoals geschreven tis een milf met nog een normale Job en niet elke dag tijd.

En de kosten ja die waren te doen ;) voor het gebodene veels te weing :lol: maar dat heeft ze inmiddels wat aangepast. :cool:

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Nou lekker ding bij de twee dates die ik met haar heb gehad wilde ze graag hard van achteren geneukt worden terwijl zij coke aan het snuiven was......

En ik heb haar kik al. Maar bedankt voor het aanbod

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Oke Handycarp dat wist ik niet. Ze had het er wel over om iets harders te gebruiken en daar bedoelde ze dus niet onze harde pikken mee :lol: :lol: :lol:
We waren er in de ochtend misschien was het nog te vroeg daarvoor. Het is ook niet echt mijn ding coke en dat soort rotzooi.
:shock:

A

Anonymous

Guest
Toch wel heel nieuwsgierig geworden nu. Hoe kom ik met haar in contact?

Danny0612

Toogplakker
14 aug 2019
99
29
Goedemorgen

Ook ik ben heel benieuwd naar deze dame.
Zou iemand mij haar kik naam kunnen geven.
Dank je wel.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Denk het niet.
Sinds vorig jaar augustus lid, nooit een recensie geschreven en nu ineens wel graag informatie ontvangen.
Lijkt me kansloos Danny0612!

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Zou een van de mede wandelbroeders, zo vriendelijk willen zijn, om mij haar KIK id te geven, natuurlijk in een prive bericht,
zal zeer op prijs worden gesteld

Terug
Naar boven