Susanne (München, Karlsruhe, Ingolstadt)

Michiel de Spuyter

Toogplakker
7 jun 2021
42
54
https://intim.to/de/tel/0171-9242939/susanne_42_jahre_85c/
Telegram:
@Susanne43Hausfrau
Daar vindt je ook fotos van haar. Als je haar schrijft, krijg je rond veertig fotos van haar met sperma op haar gezicht en haar prijslijst gestuurd.
Zonder kan ook, 180460. Nog geen gebruik van gemaakt, ik ben zakelijk niet vaak in zuid Duitsland, maar ziet er goed uit. Schijnt toch wel een echte zaadslet te zijn. Ze ontvangt in een hotel in het noorden van München, maar ze reist blijkbaar door heel Duitsland.

13194.jpg13193.jpg

mrlovemaker

Snuffelaar
15 dec 2021
2
2
als je het echt over een fickluder hebt, dan is dat echt suszanne, ik heb haar een keer kunnen treffen in de buurt van Keulen. poh zij neemt het zonder problemen in beide gaatjes zonder, heerlijk kunnen afwisselen ertussen, daar deed ze niet moeilijk over. en op het laatst een goede lading diep in haar kont achter gelaten, en dan dat geile sap eruit zien vloeien. ze is voor heel veel in die geile suzanne

mrlovemaker

Snuffelaar
15 dec 2021
2
2
Weet je nog wat je hebt betaald?
Ja, 130, 1 uur neuken, 20 extra voor anaal en 25 euro extra neuken en anaal zonder je mag zonder problemen doorneuken van gat naar gat en klaarkomen in welk gat je wilt, voor mij was dat haar kont, waar mijn zaad heerlijk uitdroop. Ze verstaat echt wel haar vak en maakt het je goed naar je zin.

khmer35

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
300
147
Reageert inmiddels al twee maanden niet. Iemand contact met haar gehad?

Terug
Naar boven