Super geile bare gangbang - Wetteren - Dinsdag 19 mei

13 mei 2015
1.163
462
Dinsdag 19 mei organiseer ik mijn unieke bare gangbang marathon gedurende 6 uur in hotel Chadim in Wetteren.
Tussen 12u00 en 18u00 ben je welkom voor onbeperkte echt geile seks! Je kan blijven zo lang als je wilt, maar je mag ook terugkomen zo dikwijls als je wilt want ik wil echt héél veel geneukt en volgespoten worden in al mijn gaatjes...
Ik hou enorm veel van dubbele penetratie en word graag door twee, drie, vier, vijf... mannen tegelijk verwend! Ik squirt ook super hard en veel... Liever met condoom? Geen probleem, condooms zijn voorzien! Je mag klaarkomen in mijn kontje, mijn kutje en in mijn mond!
Ik hou enorm veel van heet mannenzaad! Deze unieke en supergeile gangbang gaat door in hotel Chadim in Wetteren. Makkelijk bereikbaar en grote discrete parking achteraan het gebouw!
Deelname bedraagt 100 euro voor 6 uur geile seks! Reserveren = zekerheid, maar hoeft niet. Wil je liever privé afspreken met mij? Dat kan ook!

Ik zit morgen bijna in de buurt dus zou het best mogelijk zijn dat ik daar eens binnnespring om te wippen! :lol:

150519 Bare gangbang Nathalie (Mobile).PNG

cedric78

Ervaringsdeskundige
19 mei 2015
332
7
Ja, hopelijk komt er idd een herkansing op een weekenddag of feestdag...

Voormalig lid 530

Ervaringsdeskundige
1 mei 2015
501
7
Dinsdag zit ze in Wommelgem.
Ik ben wel geïnteresseerd, maar hoor eigenlijk liever hoe de gb in Wetteren bevallen is.
Men spreekt op afspraakjes van "een tiental mannen" die daar geweest zijn, dan zou er toch minstens 1 recensie geplaatst kunnen worden door iemand?

A

Anonymous

Guest
Gisteren even op haar bare gangbang in Wetteren geweest. Dame ziet er redelijk uit voor haar leeftijd (+/- 55). Foto lijkt recent.

Tijdens het eerste uur waren er een tiental mannen. Daarmee was de kamer goed gevuld. Actie kwam wat traag op gang, en eersten deden het 1-1, en met condoom. Nathalie moedigde, verbaal en door eigen initiatief, activiteit aan. Tongzoenen deed ze goed. Pijpen was oké. Liet zich gewillig vaginaal bare nemen en volspuiten. Zag anderen ook anaal bezig. Ik was de eerste die haar volspoot en was een geil zicht om de anderen daarna in mijn creampie zien te soppen. Squirten heb ik niet gezien (ben er ook geen fan van, meeste dames laten gewoon plas lopen).

Herhalingsgevaar? Misschien wel voor een 6 uur gangbang met vrije in- en uitloop (100 euro) zoals gisteren. Jammer genoeg kon ik niet lang blijven. Voor normale nzc 1-1 afspraak vind ik ze te duur (250 euro). Onze vriend Soepkip deelde al zijn 1-1 ervaring met haar in de Antwerpen - gangbang sectie (https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=15&t=237)

Terug
Naar boven