bare-addict
Ervaringsdeskundige
- 14 mei 2018
- 912
- 897
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Via suikerarrangement, maar je moet echt een heeeeeeele lange adem hebben. Heb wel 6 of 7 flop dates gehad.@JohnnyBare
Super hoe heb je deze contacten leren kennen. Via een eigen advertentie of een soort van second love site achtig iets?
Maar een suikernichtje is toch ook gewoon een dvp. Geen suiker meer, geen seks meer, denk ik. Ze spelen het spel gewoon wat leper.Maar wel een veel dieper contact als met een dvp. Is wel leuk.
Klopt helemaal. Soms kleun je volkomen mis en blijkt het inderdaad een geldwolf te zijn. Categorie bedrijfsongeval zeg ik dan maar.Bij een goede suiker date geniet de dame ook zelf echt. En ontstaat er een diepere band waarbij je elkaar ook echt graag ziet.
Hi ja, als je een leuke goede fijne FWB dame kan vinden, is deze natuurlijk fijner en goedkoper haha... want dan hoef je niet geld afgevenDomme vraag misschien, maar je moet haar nog altijd flink betalen voor die zogezegde echte relatie. Kan je dan niet beter een FWB zoeken of een minnares? Ik heb daar behoorlijk betere ervaringen mee dan met een paar suikernicht probeersels.
Feitelijk is ze natuurlijk een minnares. En het kost geen sloten met geld. Ze heeft zelf een normale baan.Domme vraag misschien, maar je moet haar nog altijd flink betalen voor die zogezegde echte relatie. Kan je dan niet beter een FWB zoeken of een minnares? Ik heb daar behoorlijk betere ervaringen mee dan met een paar suikernicht probeersels.
Voor jij geldt de betaling vooral als veiligheid op mijn vrijheid. Ik kan er onderuit wanneer ik wil zonder dat er meer van mij wordt verwacht. Bij en FWB gaat het toch vaak naar verloop van tijd op een echte relatie lijken. De suiker maakt dat stukje zakelijker.Domme vraag misschien, maar je moet haar nog altijd flink betalen voor die zogezegde echte relatie. Kan je dan niet beter een FWB zoeken of een minnares? Ik heb daar behoorlijk betere ervaringen mee dan met een paar suikernicht probeersels.
Het houdt maar niet op.Edge proficiat. Je bent denk ik de eerste die het presteert 77 bijdrage's , lees vervuiling, te leveren in 1 topic zonder ook maar 1 functionele bijdrage en zelf te hebben geneukt.
Hele prestatie, verdient een lintje lijkt.
Het moet ook niet noodzakelijk volledig gratis zijn. Maar een FWB eens mee uit nemen en een etentje betalen, elkaar daarbij al goed opgeilen, en dan achteraf eens goed van bil gaan, is misschien toch wel minder duur dan suikeroom te spelen. En een FWB neuken die zelf goed geil staat na zo'n dinertje, voelt misschien ook heel wat fijner aan dan een suikernichtje pakken. Je kan dat een nichtje noemen, maar ze doet het voor de poen en niet omdat ze bronstig staat. Denk ik. Want ik ben na een paar suikerpogingen daar mee gestopt en ik ben in FWB mode gegaan.FWB is ook niet gratis, meestal kost het friends ook wat in de vorm van uit eten gaan, leuk cadeautje etc.
Dat is helemaal waar, dat klopt. Maar die van 40 neuken ook dikwijls heel goed, en in die leeftijd zijn er wel heel wat meer die zich maar al te graag eens goed laten pakken door een andere man dan hun partner. De sleur in de relatie thuis, de spanning van een seksvriend.Vraag is ook of iedereen een jonge 20er kan regelen als hij zelf 40+ is. Geld motiveert
Je kan dat een nichtje noemen, maar ze doet het voor de poen en niet omdat ze bronstig staat. Denk ik. D
Rake punten hoewel het wel kan mijn huidige suiker is ongekend geil niet te houden echt en een natte poes liegt nietook dikwijls heel goed, en in die leeftijd zijn er wel heel wat meer die zich maar al te graag eens goed laten pakken door een andere man dan hun partner. De sleur in de relatie thuis, de spanning van een seksvriend.
Eet smakelijk, van het diner en van de Poes.straks samen in hotel met etentje