suikerdate

Status
Niet open voor verdere reacties.

Edge30

Toogplakker
13 jun 2019
100
68
Wanneer hij klaar is met z'n akkertje harken en ChatGPT om advies heeft gevraagd, heeft onze detective vast wel weer een reactie :D

MichaelVerpaalen

Toogplakker
10 mrt 2019
67
86
Ik geloof dat dit een forum is om ervaringen uit te wisselen, waarbij natuurlijk ieder zijn eigen perceptie mag hebben.

Wat je zoekt ligt ook eraan waar je zoekt, de snelle eenvoudige wip, op Kinky als je nog sneller wil langs de ramen op op SA duurt het wat langer en waarschijnlijk ook wat meer kwijt. Je gaat niet naar de action voor dat exclusieve servies, je gaat niet naar de die exclusieve doe het zelf zaak voor een setje lijmtangen voor 3 €.

Ik hoorde iemand ooit vragen wat de waarde van een bepaald paard was, en de ander zei toen "de slachtprijs + wat de gek ervoor geeft", ik geloof dat dit met onze "hobby" niet anders is

en voor de vragen waar die 23 jarige vandaan komt, het is Nijmegen maar zoals gezegd ze staat niet meer op SA

Happy Hunting

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Wanneer hij klaar is met z'n akkertje harken en ChatGPT om advies heeft gevraagd, heeft onze detective vast wel weer een reactie :D
Edge proficiat. Je bent denk ik de eerste die het presteert 77 bijdrage's , lees vervuiling, te leveren in 1 topic zonder ook maar 1 functionele bijdrage en zelf te hebben geneukt.
Hele prestatie, verdient een lintje lijkt.

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
400
479
Valt wel op, als iemand commentaar durft te geven op een bepaalde lid, die meteen op hun pikkie zijn getrapt en dan gelijk kijken hoelang die persoon lid is en hoeveel en wat voor bijdrage die geleverd heeft.
Blijkbaar moet je bij die leden heel veel gedaan hebben, minstens honderden keren hebben geschreven over je ervaringen van wie weet hoeveel vrouwen je gehad hebt enzovoort.
En als ze dat niet goed vinden, gaan ze kijken of je geen typ fouten maakt, want dan ben je ook een beetje dom ofzo.
Kortom het is nooit goed bij die bepaalde leden

PS; heb de popcorn klaar staan, voor geval dat ik hier ook weer commentaar krijg.

Edge30

Toogplakker
13 jun 2019
100
68
Valt wel op, als iemand commentaar durft te geven op een bepaalde lid, die meteen op hun pikkie zijn getrapt en dan gelijk kijken hoelang die persoon lid is en hoeveel en wat voor bijdrage die geleverd heeft.
Blijkbaar moet je bij die leden heel veel gedaan hebben, minstens honderden keren hebben geschreven over je ervaringen van wie weet hoeveel vrouwen je gehad hebt enzovoort.
En als ze dat niet goed vinden, gaan ze kijken of je geen typ fouten maakt, want dan ben je ook een beetje dom ofzo.
Kortom het is nooit goed bij die bepaalde leden

PS; heb de popcorn klaar staan, voor geval dat ik hier ook weer commentaar krijg.
Ach dit is nu eenmaal zijn ding; die kast is heel laag, je krijgt hem er zo op. Alsof ie een of ander erelid is 😂😂😂. Jij snapt het tenminste 👊

Edge30

Toogplakker
13 jun 2019
100
68
Edge proficiat. Je bent denk ik de eerste die het presteert 77 bijdrage's , lees vervuiling, te leveren in 1 topic zonder ook maar 1 functionele bijdrage en zelf te hebben geneukt.
Hele prestatie, verdient een lintje lijkt.
Nee je krijgt GEEN sticker detective want het is bijdrages en niet bijdrage's. Misschien moet je eens wat meer tijd stoppen in een cursusje Nederlands en in hele zinnen proberen te communiceren ipv andere te bekritiseren of ze hier uberhaupt wel mogen posten.

Hardpiet

Snuffelaar
25 jul 2017
17
15
Wow… dacht even dat het aan mij ligt. Maar dit doet ie dus vaker lees ik. Die hele opmerking over blik in m'n portemonnee zegt genoeg -> ultra oude boomer… dan snap ik nu waarom je zoveel betaalt. Succes man en veel plezier met je prinsesjes. GTG ik dip

Hardpiet

Snuffelaar
25 jul 2017
17
15
Is dit die chick die regelmatig tripjes maakt met vrienden op de motor naar het buitenland? Profiel naam begint met Sweet (staat nog steeds op SA trouwens)
Vermoed van wel. Kijk ik vind het gewoon niet fair dat ze tegen die ene gast hierboven ergens zegt dat hij de enige is en gestopt is. Terwijl ik sowieso 3 anderen ken die haar nog regelmatig zien. Ik geef eerlijk toe. Lekker wijf, maar prijs voor mij te hoog. Vroeg 400+ euro. Die gozer hierboven klinkt oprecht eerlijk, maar wordt gewoon in de maling genomen. Men moet het zelf weten. Maar die meiden zijn ook niet gek. Die verkopen een sprookje.

jvanvelden

Toogplakker
14 jul 2015
62
37
Ja inderdaad, ik denk dat mijne ook met meerdere doet en of afspreekt, tja.. Dat is aan hun, want we hebben geen relatie zeg maar ... eigenlijk een soort open relatie waar alles kan en mag

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Tjonge jonge mijn chips is op. Morgen maar nieuwe halen. Vele denken echt dat ze de enige zijn. Fruitvliegen zijn vaak nog slimmer. Gelul of je wel of geen Nederlands kunt, waar hebben jullie het over. Het gaat om de beleving mannen. Denk dat je de enigste bent, dan blijft het leuk, anders kun je beter naar de Doublet gaan, is goedkoper en je komt ook van je lading af.
Natuurlijk zijn er pareltjes, wees daar zuinig op. Ik ga morgen weer naar de Efteling, schijnt een Sprookjesbos te zijn en anders ga ik voor lange Jan.
Dit is ook zo'n lullige bijdrage als zovelen in dit item.
Kom to the point en schrijf weer echte suikerervaringen.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
619
771
Ik heb de popcorn klaar staan.
Wachten op het vervolg.
Is dat zoete of zoute popcorn? Persoonlijk heb ik het liefst zoute, maar ieder z'n smaak natuurlijk.
En wat heb je er voor betaald? A-merken zijn duur, maar een huismerk kan net zo goed zijn.
En hoe spel je het eigenlijk? Popcorn of pop corn of pop korn?
;)

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
400
479
Maakt niet uit hoe je het spelt, als het maar lekker is.
Aangezien dat hier op de draadje met geld gesmeten wordt, ga ik voor de goedkope zoete popcorn.

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Ik heb ook sinds enige tijd weer een suikerdate gehad. Ooit 1 andere gehad een paar jaar geleden. Ik zei tegen haar ik heb dit een hele tijd niet gedaan. Zij zei ook dat ze het eigenlijk nooit deed.

Maar gaande de tijd dat we meer spraken. Kon ik toch wel opmaken dat ze af en toe nog vaker afsprak. Het was wel een amateur, maar toch denk ik wel met 1 afspraak per week. Ze had ook gewoon werk erbij. Dus waarschijnlijk een extraatje voor haar op haar normale salaris.

Maar goed ik verwacht ook geen exclusiviteit. Maar aan de passie kan ik wel het verschil merken met een pro dvp. Dus dat is wel een stuk leuker.
Tijd was ook geen issue. Er stond geen tijdsdruk op. Erg leuk. Wordt misschien wel vervolgd.

BBTT

Toogplakker
18 sep 2025
146
253
Maar aan de passie kan ik wel het verschil merken met een pro dvp.
Ze werken met een ander verdienmodel, maar in feite zijn suikernichtjes toch ook gewoon 'pro dvp's', die hetzelfde (betaalde seks) op een andere manier verkopen. Bij de gewone dvp's zijn er ook met veel inzet en flexibiliteit. En anderen hebben dat niet. Suikernichtjes zijn er ook in soorten. Goeie, maar ook gewoon profiteurtjes. Ik heb er eens enkele weken eentje op proef gehad, die dacht dat ze voor elke minuscule actie van haar, een rijkelijke tegenprestatie mocht verwachten. Verkeerde keuze van mij. Maar ook van haar, want ik ben er vrij snel mee gestopt.

Gerardstam

Snuffelaar
26 aug 2024
4
0
Na een tijdje wil ik weer beginnen met een suikerrelatie, ik vroeg mij af of iemand een nichtje heeft om te delen in de omgeving van Den Haag. Zelf heb ik een advertentie op SJ maar daar krijg ik maar geen reacties op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven