suikerdate

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hardpiet

Snuffelaar
25 jul 2017
17
15
klopt, laatste jaar waren 3 kwart van mijn dates werkzaam in de zorg. De nieuwe ZZP wet hakt er bij allen die in, omdat ze allemaal eerst als ZZPer in de zorg werkten (meer uren maakten)

Inmiddels tijdje niet meer op SA, en eigenlijk mijn andere contacten op hold gezet en alleen verder met mijn 24 jarige nichtje die absoluut geen rolmodel is voor de doornsee SA date, ze is slim, intelligent, eigen willetje, eigen motor (zelfs 2), eigen huisje en uiteraard knap en super figuur. We spreken 2 x per maand af en ze zuigt letterlijk alle energie uit me.......
Voor haar is het uiteindelijk duidelijk een FWB relatie (geld welkom maar niet noodzakelijk), een eigen leven wat extra geld, heerlijke sex, leuke tijd doorbrengen en iemand die haar begrijpt zegt ze heel eerlijk. Eigenlijk waar ik 6 jaar naar zocht op SA, en zoals vele malen beschreven geluk hebben want de pareltjes zitten er dus we degelijk nog steeds op
Is dit heel toevallig die meid uit Amersfoort?

waailap

Toogplakker
28 okt 2021
214
210
24 jarige nichtje die absoluut geen rolmodel is voor de doornsee SA date, ze is slim, intelligent, eigen willetje, eigen motor (zelfs 2
Omgeving Amersfoort? Heb daar ook contact mee gehad, zag er erg mooi uit. Maar was erg druk, waardoor afspreken lastig was en bovendien erg duur dus na aantal voorgestelde data ook geen moeite meer gedaan.

Hardpiet

Snuffelaar
25 jul 2017
17
15
Omgeving Amersfoort? Heb daar ook contact mee gehad, zag er erg mooi uit. Maar was erg druk, waardoor afspreken lastig was en bovendien erg duur dus na aantal voorgestelde data ook geen moeite meer gedaan.
Precies dezelfde ervaring. Die heeft aan de lopende band afspraken. Gaat haar wel degelijk om de centen.

Hansvh

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
380
343
Natuurlijk gaat het die meiden om de centen....
De vrouwen die dit doen omdat ze het gewoon lekker vinden is op 1 hand te tellen.... en vaak ouder.
Die meiden van begin 20 willen gewoon lekker makkelijk geld verdienen. Dus zo veel mogelijk centen met zo weinig mogelijk inzet.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Wat een negatief gezeur steeds.
Een suikernicht die een suikeroom zoekt gaat om geld.
Of dit nu voor sex of gezelschap is whatever.
Duur of niet duur? Tja marktwerking lijkt me normaal

Als ik veel verhalen hier lees is voor sommigen alles te duur. Tja wat heb je dan wel te bieden als suikeroom?

Misschien dan beter om op sites als thinder of badoo te scoren en hier niet steeds lopen te zeuren over geld. Je wilt suikeroom zijn of niet. En anders niet oordelen

Hardpiet

Snuffelaar
25 jul 2017
17
15
Hoezo negatief? Volgens mij zitten we op een nzcforum toch - ik lees seks zonder condoom. Dus denk niet dat iedereen hier 400+ euro wil of misschien zelfs kan neerleggen voor een potje stengelen laat staan alleen gezelschap. Althans ik kan niet in iedereens portemonnee kijken. En die 400+ komt niet door marktwerking, dat kan ik je wel vertellen. ;) maar ik heb het dan ook puur over deze situatie en volgens mij baseer jij je mening over meerdere verhalen die je gelezen hebt. Ach 1 ding zijn we het over eens laat vooral ieder zn eigen keus maken. Ventileren mag van mij dan weer wel ✌🏻

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Steeds weer dat gezeur over andere medestrijders.
Stop er mee om anderen de maat te nemen.
Naarmate de kilometers toenemen loopt het enthousiasme bij vrouwen terug.
Slechts een enkele uitzondering die zo geil is van nature dat de er geen genoeg van krijgt.
Dat zijn de kanjers die steeds weer genieten van een goede beurt. Helaas zijn dat er steeds minder.

MichaelVerpaalen

Toogplakker
10 mrt 2019
67
86
grappig inderdaad hoe iedereen hier direct zijn eigen conclusies trekt en alles denkt te weten. Ik ken de dame inmiddels ook prive, weet haar dagschema, hebben meerdere keren per week (leuk) contact. Ze zit ook allang niet meer op SA (na onze 1e date was ze eraf voor de slimmerikken hier)

JohnnyBare

Ervaringsdeskundige
8 mei 2025
265
534
Ik heb er zelf ook aan mee gedaan hand in eigen boezem. Te snel de euforie uitspreken na een paar geslaagde dates. Het is keihard werken, uren op SA zitten. Heel veel geduld hebben, op je tong bijten om de dames niet af te stoten. Accepteren dat de jongste meiden niet kunnen communiceren, niet reageren, je uren laten wachten op een reactie. Vervolgens volop aanwezig zijn op SA maar je gewoon negeren op Telegram. Mannen het is topsport en heel veel geduld hebben. En dan heb je soms een pareltje......voor zolang het duurt. Naar de hoeren gaan lonkt weer, app sturen, afspraak maken, zak legen zonder moeite en verplichtingen. Dat is mijn ervaring na een paar maanden SA en ja ik heb er uren, wat zeg ik, dagen ingestoken.

jvanvelden

Toogplakker
14 jul 2015
62
37
Hi ja idd uren besteden.... en veel ook weer afwijzen omdat zij dan geld willen voor kano's, foto's etc.... Lief zijn, maar ook weer pittig zijn... Afspraakjes.... en nu heb ik er ook eentje, mooie pareltje maar ook daar is hard werken om meer eruit te krijgen.... tja En we zijn nog samen alsof we stelletje zijn.

Voormalig lid 29418

Toogplakker
19 mei 2022
228
115
Dit is dan niks voor mij. Wat jagen vind ik niet erg en kan grotere voldoening geven, maar dat geduld en maniertjes accepteren heb ik al lang niet meer. Iemand nog verschil gemerkt tussen Nederlandse of Belgische dames? Op datingvlak heb ik vooral slechte ervaringen met Nederlandse dames. Vaak moeilijk en te kritisch. Belgische dames veel opener en vriendelijker. Minder verwend gedrag.

Puber69

Toogplakker
28 apr 2023
70
114
Het is keihard werken, uren op SA zitten.
Klopt. En heb je een leuke Dame gevonden is het werken om het telkens weer een geslaagde date te laten zijn. En dat moet van beide kanten komen, want anders is het geen Sugar relatie. Beiden moeten investeren in de relatie.

Dus is het uiteindelijk alleen maar je ballen legen kan je beter naar een DVP gaan.

Edge30

Toogplakker
13 jun 2019
100
68
Precies dezelfde ervaring. Die heeft aan de lopende band afspraken. Gaat haar wel degelijk om de centen.
Is dit die chick die regelmatig tripjes maakt met vrienden op de motor naar het buitenland? Profiel naam begint met Sweet (staat nog steeds op SA trouwens)

Laatst bewerkt:

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Hoezo negatief? Volgens mij zitten we op een nzcforum toch - ik lees seks zonder condoom. Dus denk niet dat iedereen hier 400+ euro wil of misschien zelfs kan neerleggen voor een potje stengelen laat staan alleen gezelschap. Althans ik kan niet in iedereens portemonnee kijken. En die 400+ komt niet door marktwerking, dat kan ik je wel vertellen. ;) maar ik heb het dan ook puur over deze situatie en volgens mij baseer jij je mening over meerdere verhalen die je gelezen hebt. Ach 1 ding zijn we het over eens laat vooral ieder zn eigen keus maken. Ventileren mag van mij dan weer wel ✌🏻
inderdaad mike Negatief gezeur en daar blijf ik bij. En 1 punt heb je gelijk. We zitten op een nzc forum en niet iedereen heeft goud in de portmonee

Gezien jou recensies sinds 2017 zie ik heb je geen goud maar blik of zo in de portomonee.

En het is toch niet zo vreemd dat een suikeroom er voor is om zijn suikernicht iets te geven. En of dit nu 400 plus is of 400 min whatever.
Ik lees hier verhalen over mensen die een date van een hele nacht voor 400 euro scoren en zich er helemaal op los kunnen leven
Tja als je duur vind gewoon bij de oostblokhoertjes blijven voor 200 euro per uur. Omgerekend iets van 400 euro per nacht.

Heel simpel als je dit te veel is niet aan beginnen maar vooral ook niet over zeuren en kijken of je misschien iets kunt scoren ergens achter centraal station bij de zwervers

En dan nog zitten er mensen te zaniken over de 400 euro

Edge30

Toogplakker
13 jun 2019
100
68
Je had beter 460 euro kunnen betalen want dat vind je heel gewoon :ROFLMAO:. Heb je eindelijk weer eens wat voor elkaar gekregen. Helaas heeft het geen invloed gehad op die deprimerende houding van je waarbij je op alles en iedereen kritiek hebt. Ik bedoel iedereen die een overzicht ziet van jouw negatieve gelul zou er hetzelfde over denken.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
kijk daar hebben we de edge weer....75 berichten in dit topic en nog , gezien zijn reviews 0 ervaringen.
Uiteraard heb ik kritiek ja maar heb inmiddels wel een paar keer een suikernicht gehad. En ben zelfs ooit dit topic gestart maar dat was vooral niet voor mensen als u die alleen maar vragen vragen en vragen en vragen en vragen etc etc etc.

En ik kan het ook niet helpen dat een suikernicht er is om geld te vragen voor wat voor een dienst dan ook. Als je dit niet wilt dan moet je dit niet doen
Want daar komt het bij de meesten op neer hier.
Gewoon lekker blijven aftrekken op dit topic zou ik zeggen
Wat ik aangeef is dat 400 en zelfs 500 voor een hele avond of nacht altijd nog goedkoper is dan een uurtje voor bijvoorbeeld 200 euro

Edge30

Toogplakker
13 jun 2019
100
68
kijk daar hebben we de edge weer....75 berichten in dit topic en nog , gezien zijn reviews 0 ervaringen.
Uiteraard heb ik kritiek ja maar heb inmiddels wel een paar keer een suikernicht gehad. En ben zelfs ooit dit topic gestart maar dat was vooral niet voor mensen als u die alleen maar vragen vragen en vragen en vragen en vragen etc etc etc.

En ik kan het ook niet helpen dat een suikernicht er is om geld te vragen voor wat voor een dienst dan ook. Als je dit niet wilt dan moet je dit niet doen
Want daar komt het bij de meesten op neer hier.
Gewoon lekker blijven aftrekken op dit topic zou ik zeggen
Wat ik aangeef is dat 400 en zelfs 500 voor een hele avond of nacht altijd nog goedkoper is dan een uurtje voor bijvoorbeeld 200 euro
Oh natuurlijk, ik was het even vergeten: je bent de NZC detective. Moet ik dan smerige foto's plaatsen die jij plaatst? Dat je een of ander meisje hebt kunnen aanraken in je auto haha. Is dat de standaard? Heb veel meer ervaring dan je denkt maar niet de behoefte om dat met sneue, levenloze types als jij te delen. Ik hou het liever bij: die vraagt geld voor kennismaking, licht mensen op etc. Dat is mijn bijdrage maar zoals gewoonlijk moet het allemaal weer volgens dwingelandje.

Uiteraard heb je kritiek? Nee gast, je hebt alleen maar kritiek. Ik ben niet de eerste die daar over begint. Er komt werkelijk niets positief uit dan die blubberdiaree van je. En blijkbaar na zoveel posts begrijp je het nog steeds niet; het gaat er hier niet om dat mensen niet willen betalen want dan willen ze wel. Alleen niet die achterlijke bedragen die jij af en toe voor over hebt hebt (en dan bedoel ik NIET die avond/nacht dates). Al poch je vervolgens weer dat je die meid voor 60 euro had (dat zegt dat ze ongeveer elke debiel wel zou doen trouwens maar dat ter zijde).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven