Mooi verhaal…slaapwelHier een story die ik wel wil delen naar suikerdaten toe, reeds jaar en dag fervente wandelaar destijds deernes en afspraakjes, toen plots redlights… nu merkte ik de laatste jaren dat de Vlaamse meiden studentes die wat wilden bijverdienen wegbleven van deze sites…. Dus geniaal idee dacht ik Tinder profiel met alle leuke foto's van ik die wat geld verslind…. En ja hoor op regelmatige basis een studentje die wat vlees verkoopt… nu enkele weken geleden op Tinder een jong Afrikaans studentje althans haar ouders zij zelf Belgische… wat gesprek mee en op whatsapp heeft ze me kunnen opgeilen en video's gestuurd terwijl ze speelde en toonde welke gaatjes ik mocht vullen volledig verkocht… hotelletje geboekt, en ze stelde zelf voor laten we er 2 dagjes van maken voor een deftige prijs weliswaar ik akkoord… opgehaald in Antwerpen samen met haar naar Nederland gestopt aan Shopping center en lingerie gekocht zwempakken en dergelijke ze heeft een lichaam om dit in te tonen…. Aangekomen op hotel het financiële geregeld en alles top… blauwe pilletjes zijn goed van pas gekomen en de poes werd voorzien van de nodige pap… na een heet weekeindje mooi haar terug afgezet en afgesproken om in november met het verlengd weekeind alles te herhalen…. Nu krijg ik vorige week dinsdag plots telefoon op mijn burner van een nr die ik niet ken… na ff googelen kom ik bij een advocate terecht die zich bezighoud met intrafamiliaal geweld en zedenfeiten, en ja hoor een klacht wegens aanzetten tot… meisje niet meer te bereiken…. Burner heb ik nu wel weg gewerkt maar ik kan zeggen dat ik wel wat vrees voor wat er zal volgen hotel op mijn naam nummerplaat enz ze weten perfect wie ik ben als ze wat zoeken… Paar nachtjes niet geslapen en heel wat onzekerheid…