Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Begrijpelijk… heb ook al te maken gehad met teveel fakers. Werkt beide kanten. Maar is ook kostbare tijd die dan voor niks gereserveerd is.Denise-3 doet graag bare in alle gaatjes, maar vraagt voor 1e date vooraf kleine vergoeding ivm fakers
Ligt het aan mij, maar als een suiker nichtje schat in de eerste zin zegt weet ik eigenlijk dat het al een doorgewinterde hoer isemilymerensreal berichte mij ook.
Zie bijlage voor de communicatie, Bij de laatste foto, is ze ineens lang geleden gezien en profiel foto is weg.
Ze heeft het bericht niet verwiiderd van telegram
Telefonisch contact gehad. Vraagt 500 voor een date. Met condoom. Prijzig, maar is wel een plezierige Dame. Kon ik normaal mee praten. Ze had een verhaal van gescheiden van haar vriend, maar toch behoefte aan intimiteit, aandacht en sex.Heeft iemand van jullie ervaring met yourbabygirl-2 uit Amsterdam?
Nee, helaas niet. 500 voor 3 uurtjes met condoom vind ik net iets te, maar ik twijfel nog wel. Heb waarschijnlijk dezelfde foto gehad. Ziet er goed uit, spreekt ABN, komt intelligent over, vandaar m'n twijfel.Wie heeft haar al bereden?
Paar euro erbij op de date zelf en misschien gaat ze overstag maar dan wordt het wel een dure grap en kun je ook zc naar de hoeren dilemmaNee, helaas niet. 500 voor 3 uurtjes met condoom vind ik net iets te, maar ik twijfel nog wel. Heb waarschijnlijk dezelfde foto gehad. Ziet er goed uit, spreekt ABN, komt intelligent over, vandaar m'n twijfel.
Klopt. Voor minder kan je ook een date scoren waar zonder condoom gebruiken mogelijk is. Maar het gaat om het totaal plaatje. Een dvp neuken zonder condoom. Liever niet. Ik heb de voorkeur voor een vaste Dame wat dat betreft die een beetje bijklust.Paar euro erbij op de date zelf en misschien gaat ze overstag maar dan wordt het wel een dure grap en kun je ook zc naar de hoeren dilemma
Laat mij dan maar Kia rijden ABN spreken en luxe poesjes vind ik van ondergeschikt belang als ze maar gewillig en mooi zijn van binnen merk je niets van AbnNet zo iets als wil je Mercedes rijden of Kia….
Nee, ik heb nog niet een datum geprikt. Ze heeft het inderdaad drukdruk. Ook met haar werkzaamheden.wanneer heb je de date?
Jennifer uit Alkmaar heeft 2 adv. op SJ.Jennifer uit Alkmaar (op SJ Suger Dating) wil foto's en video's verkopen. De suikerdame leek mij wel wat, maar helaas...
Google even op afgeperst kinky telegraaf.Ik heb de Telegraaf van 15, 16 en 17 sept. doorzocht, maar zie het artikel niet. Heb je misschien een exacte datum? Of was het misschien in een andere krant?
Ze heeft overigens mij verteld dat hij soms weleens 700 euro gaf en dan na een kwartier al weer weg was omdat hij druk was. Hoe dan ook, ze komt relaxed over maar volgens mij doet ze dit VEEL vaker dan dat ze iedereen wil doen geloven.yourbabygirl schrijft dat ze een suikeroom had die haar 500 gaf voor gezelligheid en intimiteit. 2-3 uur. Ze neukt dus graag met CD mmmm ze stuurde mij wel een foto. Lijkt exotisch en mooi gevormd. Gezicht had zij de telefoon voor. Dat kon ik niet zien.
Wie heeft haar al bereden?