suikerdate

Status
Niet open voor verdere reacties.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
@bankstelturbo heeft die blonde ook een tattoo is ze lang en slank?

Ik had een paar maanden geleden een date met een lange blonde dame paar tattoos Skinny ze wou niet zo veel helaas. Dat had ik nog nooit mee gemaakt. Deed alsof ze er nog niet aan toe was te gaan neuken. Dat ze net begon en ik de eerste was. Ik heb geld terug geeist en gekregen. Naam was geloof ik Anne Fleur?

Laatst bewerkt:

snakedoc0000

Toogplakker
2 mrt 2020
153
128
Eerder al aangegeven contact te hebben gehad met Selina, 20 jaar uit Almelo die op mijn advertentie op SJ had gereageerd.
Maar op een gegeven moment geen reactie meer, dus helaas.
Afgelopen week opeens toch weer een reactie.
Ze heeft een nieuwe baan in de thuiszorg en had contact via haar werknummer en dus niet zo vaak bereikbaar.
Dus gaf ze haar eigen nummer, hierop was ze inderdaad veel beter bereikbaar.
Afgesproken om afgelopen zaterdagmiddag bij haar af te spreken voor een uurtje.
Lekker alles zonder en haar voorstel was 120 euro.
Ook afgesproken om voor de afspraak nog even te beeldbellen.
Dit was echter niet zo makkelijk. Elke afspraak om te beeldbellen werd weer verplaatst, omdat het voor haar of mij niet uit kwam.
Uiteindelijk afgesproken om zaterdagmorgen nog even te beeldbellen.
's Ochtends vanuit haar kwam de vraag of ik nog wilde afspreken.
Bevestigd nog steeds graag af te willen spreken, en zij gaf aan ook nog steeds te willen afspreken.
Dus ik was volledig in de veronderstelling een lekkere afspraak te gaan hebben.

Echter op het moment dat we zouden gaan beeldbellen opeens een berichtje dat ze wel wilde afspreken maar alleen een cardate!
Benoemd een cardate niet te zien zitten, hierop werd de toon meteen anders.
Het was of een cardate of niets. Gevraagd wat voor auto ze heeft voor een cardate, maar helemaal niet in het bezit van een auto, dus moest dan ook nog in mijn auto.

Benoemd het allemaal heel bijzonder te vinden. Dat ze in eerste instantie een afspraak bij haar thuis geen enkel probleem vond.
Maar opeens een aantal uren voor de afspraak een cardate te willen omdat ze me niet kent.
Mijn kritische vragen waren blijkbaar te lastig en ben geblokkeerd.
Dus of ze was inderdaad extreem voorzichtig en door haar jonge leeftijd/ weinig ervaring met afspreken communicatief onhandig.
Of het was een faker/ oplichter en ben ik de dans ontsprongen tijdens een daadwerkelijke cardate.

Uiteindelijk contact gezocht met mijn vaste suikermilf en heerlijk ruim 2 uur met haar me prima vermaakt.
Ik heb met deze dame het zelfde meegemaakt. Op de dag zelf kon het ineens niet meer…

Eertmans

Ervaringsdeskundige
18 okt 2022
479
498
Ik heb in België 2 keer meegemaakt dat ze last minute niet naar de date kwamen omdat ze zich er toch niet klaar voor voelden... koffie drinken zou wel lukken. Meiden van sa, omgeving Aalst en Antwerpen

Dus echte amateurhoertjes.... hopelijk vallen ze op een goede pooier die hen over de schreef haalt 👍💪😄

Aad69

Toogplakker
9 apr 2025
31
15
Jennifer uit Alkmaar (op SJ Suger Dating) wil foto's en video's verkopen. De suikerdame leek mij wel wat, maar helaas...

Eertmans

Ervaringsdeskundige
18 okt 2022
479
498
Sugargirlie op sa uit Brussel ook, verkoopt enkel foto's en wil vooraf betaling om iets te drinken... neuken kan enkel na meerdere dinnerdates

Buffel lief

Snuffelaar
19 sep 2024
8
9
Ik had ook een lange tijd een mooie slanke jonge sugargirl (27j, ik 43) een 10tal keer mee afgesproken bare (wellness, massage, dunner, shopping...), steeds een (zeer) mooie vergoeding van min 400€ voor het intieme, topdates van meerdere uren... En plots toch geen reactie meer op berichten.
Zo zie je maar dat je steeds moet blijven zoeken naar iets nieuws, of de volgende...

Edge30

Toogplakker
13 jun 2019
100
68
Louiseeee uit Amsterdam wil allen bij je thuis afspreken. Hoteldates vindt ze onpersoonlijk...

Eertmans

Ervaringsdeskundige
18 okt 2022
479
498
Eveea uit Gent ook niets: wil eerst een dinnerdate voor 170 euro. Daarna is date met intiem mogelijk voor 400 euro maar enkel met cd 😒

nagash

Toogplakker
20 jun 2015
172
179
Bij mij thuis of bij nichtje thuis afspreken vind ik juist het prettigste. Ik hou ook niet van hotels ed, Tevens slechte ervaring mee
Ondanks mijn relatie veel nichtjes bij thuis bare geneukt.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
@klodder vertel je ervaring dan eens? Ik ben heel nieuwsgierig

Heeft 1 van jullie ook ervaring met een Aziatische genaamd Shillah 33 jaar heel lang haar, 1,60, slank.
Ze reageert op Sexjobs advertenties? Ze wil de eerste date niet communiceren via Telegram of whatsapp eerst kennis maken en bij klik meteen de kamer in. Vraagt voor 2 uur 350

Ik vindt het altijd lastig als dames heel geheimzinnig zijn met telefoonnummers. Ik heb wel eens een ritje gemaakt voor niets naar een hotel. Er was toen helemaal niemand en ik zat daar maar te wachten.

Laatst bewerkt:

Edge30

Toogplakker
13 jun 2019
100
68
@klodder vertel je ervaring dan eens? Ik ben heel nieuwsgierig

Heeft 1 van jullie ook ervaring met een Aziatische genaamd Shillah 33 jaar heel lang haar, 1,60, slank.
Ze reageert op Sexjobs advertenties? Ze wil de eerste date niet communiceren via Telegram of whatsapp eerst kennis maken en bij klik meteen de kamer in. Vraagt voor 2 uur 350

Ik vindt het altijd lastig als dames heel geheimzinnig zijn met telefoonnummers. Ik heb wel eens een ritje gemaakt voor niets naar een hotel. Er was toen helemaal niemand en ik zat daar maar te wachten.
Ik ken haar niet. Persoonlijk zou ik dit niet doen tenzij het heel dichtbij je huis is en vooraf niet voor het hotel moet betalen. Kijk dat ze niet Whatsapp doet (omdat ze maar 1 nummer heeft), die kan ik nog wel begrijpen maar voor TG hoef je geen telefoonnummer in te geven.

Sowieso doe ik altijd een fake check (videobellen).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven