jvanvelden
Toogplakker
- 14 jul 2015
- 62
- 37
Nu kan het als goed is? Anders ff tip gevenJij hebt jouw profiel begrenst. Kan geen bericht sturen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu kan het als goed is? Anders ff tip gevenJij hebt jouw profiel begrenst. Kan geen bericht sturen.
laat me raden, komt uit Groningen?Vrijdag a.s. mijn eerste date met mijn suikernichtje, had op mijn sj Ad gereageerd. Ze kwam zelf aan dat ze soa vrij was getest. Date was 200 mc en 230 zc. Blonde slanke meid van 26 opgespoten lippen helaas, verder echt een knappe meid en komt real over. Ben benieuwd.
Als niet betalend lid kun je hooguit een profiel openen. Echter je ziet de inhoud verder niet. Hoe kun je dan oordelen of iets nep is?Ik heb me eventjes niet-betalend lid gemaakt van SA. 'k Vond het aanbod bijzonder mager en veel nepprofielen.
Ik heb een paar maanden geleden contact gehad met een Arabische uit die omgeving die zich Mientjee noemde.Heeft iemand ervaring met een Arabische dame Yasmientje omgeving Zwolle/ Deventer ?
Als niet betalend lid kun je hooguit een profiel openen. Echter je ziet de inhoud verder niet. Hoe kun je dan oordelen of iets nep is?
Let wel ik zeg hierbij niet dat er geen nepprofielen zijn. Maar jou conclusie werkelijk nergens op gebasseerd
Was dat een indische/molukse dame uit Almelo die veel naar de sportschool ging? Zo ja dan heb ik met dezelfde dame contact gehad. Is ook niet tot een afspraak gekomenWanneer iets, te mooi om waar te zijn, lijkt is dit meestal ook het geval.
De 20 jarige uit Almelo die op mijn advertentie op SJ had gereageerd en waarmee ik dinsdagmorgen een afspraak had staan niet een aantal dagen niets van zich horen.
Dinsdagmiddag opeens toch weer een berichtje. Ze was het weekend bij haar ouders geweest. Haar (2de?) telefoon vergeten dus had niets van zich kunnen laten horen.
Of ik nog wel interesse had. Ja heb ik zeker wel, dus voor donderdagmorgen een nieuwe afspraak gepland.
Aangegeven voor de afspraak nog wel te willen beeldbellen, wat voor haar geen probleem was.
Aangegeven wanneer ik zou kunnen beeldbellen, maar ja weer geen enkele reactie erna.
Is ook al dagen weer niet meer online geweest.
De kans dat het ooit tot een daadwerkelijke afspraak gaat komen en dat ze echt is, schat ik in als nihil.
Wil toch graag even wat kwijt hoe ik erover denk. Hopelijk mag dat als topicstarter.
Ik lees nu al diverse malen dat er niet zoveel Belgische vrouwen op de site staan. Heerlijke conclusie maar waarom dat gejammer erover?
Het is suikerarrangement. NL. Dus vanuit de basis een Nederlandse site. Op redlight.BE staan toch ook meer Belgische vrouwen als Nederlandse?
Net zo goed dat op sexjobs.nl meer Nederlandse dan Belgische vrouwen staan
Plus het feit dat België veel minder inwoners heeft waarvan ook nog eens 40% Franstalig en het is niet zo moeilijk om dit te begrijpen lijkt me.
Waarom hierover dit toch al vervuild topic nog verder vervuilen?
Nepprofielen. Er wordt terecht geconstateerd dat er nepprofielen staan op suikerarrangement. Ook dit lijkt me geen hogere wiskunde.
Jammer genoeg zijn er op elke site waar je je kunt inschrijven nepprofielen. Denk dat het aantal fakers op redlight, sexjobs etc minimaal zo hoog is.
Echter er is zelfs al een nieuw lid @Creamie Thomas die zelf alleen maar profiel heeft op SA zonder lidmaatschap en dus profielen niet eens fatsoenlijk kan lezen hierdoor, die een oordeel heeft over nep of geen nep.
Voor de SA vrouwen is jou lidmaatschap daar net zo NEP @Creamie Thomas .
Vind het persoonlijk van erg laag niveau om dan zo te reageren over suikertantes/nichtjes/ooms/neefjes op de site
Enige punt waar hij gelijk in heeft is aantal Belgische dames. Echter dit is lijkt me ook verklaarbaar zie hierboven beschreven
Er wordt nog ergens een opmerking gemaakt over de duizendenprofielen van suikernichtjes en tantes waarvan er heel veel inactief zijn
Terechte constatering
Echter zijn minimaal zo veel profielen van suikerooms/neefjes die ook op inactief staan, de Creamie Thomasjes zeg maar.
Bijna een ieder hier gaat er vanuit dat de SA site ALLEEN bedoeld is voor suikernichtjes/tantes die geld willen bij verdienen.
Waar dat op gebaseerd is weet ik niet.
De site is zowel voor "mannen als vrouwen" die gezelschap zoeken.
En dat veel profielen niet acties zijn is toch ook niet zo moeilijk verklaarbaar.
Vrouwen/mannen zoeken gezelschap. Maken een profiel aan vaak met een lidmaatschap voor bepaalde tijd.
De uitzonderingen zoals Creamie te nagelaten die er alleen maar komen om te gluren.
Zodra ze wat gevonden hebben of niet zoekende zijn op dat moment kan het wezen dat lidmaatschap afloopt. Dat wil niet zeggen dat men profiel verwijdert. Zodra ze weer op zoek zijn dan kunnen ze zo weer een lidmaatschap kopen.
Niets mis mee lijkt me en ook logisch dat er dus zoveel profielen zijn die niet online staan.
Ik heb zelf ook geen doorlopend lidmaatschap en schakel die alleen in wanneer ik zoek.
Er zit een duidelijke zoekfunctie op SA waar je kunt zoeken op volgorde wanneer online. Dan kun je toch redelijk nagaan welke profielen actief zijn.
Dan kun je toch gewoon reageren via chat als ze online zijn of via de berichten box.
En bij geen reactie wil niet altijd zeggen dat iets nep is. Soms kan het taalgebruik of ook geen interesse al afdoende zijn dat er geen reactie komt.
Heb zelf een suikernichtje op moment en als ik zie wat daar allemaal binnenkomt en ook de hoeveelheid berichten dan begrijp ik wel dat ze niet overal op reageert. Bijna een dagtaak en vaak ook nog soort verzoeken waar de honden geen brood van lusten.
Verder begint er iemand hier over weinig vrouwen online. Tja zit jezelf ook de hele dag met je telefoon in de hand ingelogd
op de site?
Verder de doelstelling van suikerarrangement.
Lees hier alleen maar berichten van mensen die alleen maar op sex uit zijn.
Let wel ik zoek zelf ook alleen suikernichtjes voor intiem.
Echter de site is niet primair daar voor bedoeld.
Als je een suikernichtje/tante/oom/ neefje treft die dit wil is het meegenomen.. Maar accepteer dat SA site geen redlight, kinky of sexjobs is.
Maar uiteraard zit er jammer genoeg fake tussen maar met gezond verstand gebruiken
Lees ook hier weer iets over een dame uit Almelo via sexjobs. Deze zogenaamde sportschoolfreak zit ook op SA.
Daar heb ik ook mee gechat. Echter dit waren hooguit 8 berichtjes heen en weer en toen wist ik voldoende. Alle signalen al op rood. Sky high prijzen, voordoen als zij exclusief is, geen telefonisch contact mogelijk....etc etc.
Vind het nog altijd knap dat men met zulke vrouwen al een afspraak mee maakt. En dan maar weer klagen
Voor mij is het heel simpel. Contact leggen. Bij 2 keer benaderen geen reactie dan blokkeren. Telefonisch contact. Als dit niet mogelijk is dan spreekt er voor mij ook geen vertrouwen uit. En als iemand direct al begint te smeken om tikkies etc is het ook klaar.
Gewoon duidelijke afspraken maken.
Ben zelf ook geen gespierde halfgod meer van 20 jaar maar een redelijk gezette man van 54 jr.
En mij lukt het gewoon zonder veel gedoe suikernichtjes te scoren van zelf studentenleeftijd.
Mannen die erin trappen bij bijvoorbeeld de dame uit Almelo. Ik heb er geen medelijden mee.