suikerdate

Status
Niet open voor verdere reacties.

JohnnyBare

Ervaringsdeskundige
8 mei 2025
265
534
Het is echt wel hard werken maar dat moment dat je uiteindelijk met een dame een secretroom in gaat en uit fatsoen op het bewuste moment een condoom pakt en ze haast verbolgen zegt: ga je me niet volspuiten? Dan weet je het was het allemaal waard leuke nieuwe kennismaking met deze manier van dating 😅

Antooon

Toogplakker
24 jul 2019
25
99
Momenteel contact met een 20 jarige uit Almelo die op mijn advertentie op sexjobs heeft gereageerd.
Is opzoek naar een vast contact voor langere tijd, alles zonder condoom is mogelijk en vraagt voor een afspraak 120 euro.
Kan ontvangen en heeft al een foto en filmpje gestuurd.
Afgesproken om maandag nog even beeld te bellen.
Hoeft geen aanbetaling maar pas wanneer ik er ben of erna.

Ben nog een beetje sceptisch gezien de prijs, maar mocht het allemaal waar zijn en ze er inderdaad zo uitzien als op de foto is ze een lot uit de loterij qua uiterlijk.
Hopelijk is ze verder ook lekker, maar daar hoop ik dinsdag achter te komen.

Eertmans

Ervaringsdeskundige
18 okt 2022
479
498
Op SA zijn maar heel weinig dames online, nog geen handvol.

De profielen worden niet opgekuist. Je oom abo van 30 euro is weggesmeten geld.

Het is gelijk de lotto, er zal er wel eens eentjegeluk hebben

De enkele Nl meiden vroegen bol cadeau kaart aanbetaling of hoge bedragen of waren bij video bellen niet om aan te zien

Geen BE meiden

Aad69

Toogplakker
9 apr 2025
31
15
Het valt mij op dat er in en rondom mijn woonplaats er bijna geen dames bij komen. Het zijn er dan wel veel in totaal, maar amper nieuwe nichtjes of tantes.
Met sorteren op 'nieuwste' lijk ik dat op te merken en dat een aantal maanden op deze manier te volgen.
Dat geeft de indruk dat er veel nepprofielen ooit een keer zijn aangemaakt en de aanwas van echte dames nihil is.

JohnnyBare

Ervaringsdeskundige
8 mei 2025
265
534
Dilemma mannen deksel op de neus gekregen omdat ik te eerlijk was bij een suiker date stond op het punt hem zonder hoedje erin te schuiven vraagt ze ben je exclusief? ik werd overvallen door de vraag en dat had ze door dan gaat er een condoom om zei ze DAMN! Nu de vraag hoe gaan jullie hiermee om glashard liegen? Voelt ergens ook niet goed maar ja wat is dat voor een achterlijke gedachten om exclusief te zijn met een suiker? alsof ze zelf niet meerdere ooms neuken help a brother out wat doen jullie

Creamie Thomas

Toogplakker
24 jun 2025
112
250
Heeft iemand al iets in BE gescoord ?

De meeste dames hebben ook geen abonnement. Hoe kan je hen dan contacteren dat ze je bericht met evt WhatsApp nr kunnen lezen ?

Je hebt vriendschapsverzoek, chat, bericht, like, ..

Txs

Ik heb een tijd terug via SJ met een Belgische meid uit de Kempen regelmatig afgesproken. Ze is er nu helaas eventjes mee gestopt. Ze vroeg €500 per date en die was zonder tijd. Ik mocht zonder condoom in haar kutje en kontje gaan en haar volschieten. Meestal bleef ik 4 à 5 uur tot ik die dag volledig leeg was. Maar sugardaddy zijn in België het is bijzonder moeilijk om er te vinden.

'k Heb al ff geleden nog eentje gehad, lang voor er van suikeromen sprake was. Zij liet haar heel gewillig vullen voor beltegoed en lingerie en wat euro's want ze had altijd tekort :). Maar helaas Belgische meiden bijzonder schaars ..

jvanvelden

Toogplakker
14 jul 2015
62
37
Hi ja.... Ik kom helaas ook steeds Sugar baby tegen die zeggen dat exclusief is maar helaas niet, veel afspreken? Ik vermoed dat hier ook wel paar mannen met zelfde dame als mijne afspraak heeft .. balen maar goed. Ze komt uit Elst.

Eertmans

Ervaringsdeskundige
18 okt 2022
479
498
De enkele in België willen gewoon iets gaan eten en vragen hier tss de 150 en 200 euro voor 😚

Iemand ervaring met Dewi-2 uit Antwerpen ? Is actief op suikerarrangement.nl ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven