suikerdate

Status
Niet open voor verdere reacties.

waailap

Toogplakker
28 okt 2021
214
210
Wel contact gehad met een studente Rosa-7 iemand haar al eens in t echt gezien / gedate?
Ja heel leuk contact mee gehad. Werd niet gepusht een afspraak te maken ofzo, toen uiteindelijk iets was afgesproken was er iets het een familielid waardoor het niet door ging

Tijdje later nog bericht gestuurd en geen reactie gehad. Kan op SA ook geen bericht meer sturen. Ze heeft overigens nooit om geld gevraagd.

Lars1984

Toogplakker
20 jun 2023
112
91
Ja heel leuk contact mee gehad. Werd niet gepusht een afspraak te maken ofzo, toen uiteindelijk iets was afgesproken was er iets het een familielid waardoor het niet door ging

Tijdje later nog bericht gestuurd en geen reactie gehad. Kan op SA ook geen bericht meer sturen. Ze heeft overigens nooit om geld gevraagd.
Weet niet echt wat het met deze meid is en idd er is veel mogelijk bij haar als je met haar aan het chatten bent bijna niks te gek maar als het op afspreken aan komt is er altijd wel wat na 3e keer afgesproken te hebben en er weer ineens iets tussen kwam ben ik ermee gekapt lijkt een leuke meid maar tot afspreken gaat het niet komen ben ik bang

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
@waailap @Lars1984 ik probeerde jullie een privebericht te sturen. Maar dat lukte niet. Ik wilde vragen als jullie haar gesproken hebben of gezien. Mss moet ik t maar eens proberen.

Ondertussen wel met een andere dame een date gehad en dit was erg leuk en lekker. Dame was heerlijk petite en luste er wel pap van. Heb haar lekker een paar keer goed volgespoten.
Het kost nu wel heel veel tijd iets te vinden en de dames durven wel te vragen.. 150-200 per uur is nu denk ik normaal. Plus nog de huur van een kamer of hotelkamer.. dat maakt het suikerdaten niet zo aantrekkelijk voor veel collegas hier. Ook deze suikerdames weten heel goed hoe het spel werkt. Heel anders dan een tijdje terug. Ze willen vaak niet voor een uurtje afspreken omdat ze niet gehaast willen doen/ meer geld willen verdienen.

Lars1984

Toogplakker
20 jun 2023
112
91
@waailap @Lars1984 ik probeerde jullie een privebericht te sturen. Maar dat lukte niet. Ik wilde vragen als jullie haar gesproken hebben of gezien. Mss moet ik t maar eens proberen.

Ondertussen wel met een andere dame een date gehad en dit was erg leuk en lekker. Dame was heerlijk petite en luste er wel pap van. Heb haar lekker een paar keer goed volgespoten.
Het kost nu wel heel veel tijd iets te vinden en de dames durven wel te vragen.. 150-200 per uur is nu denk ik normaal. Plus nog de huur van een kamer of hotelkamer.. dat maakt het suikerdaten niet zo aantrekkelijk voor veel collegas hier. Ook deze suikerdames weten heel goed hoe het spel werkt. Heel anders dan een tijdje terug. Ze willen vaak niet voor een uurtje afspreken omdat ze niet gehaast willen doen/ meer geld willen verdienen.
Heb je een privé bericht gedaan waarom het andersom niet lukte geen idee

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
De prijzen zijn idd omhoog gegaan die kutjes zeggen de standaard zin: mijn vorige gaf ....350 en 500.met intiem. Ik zeg dan : ik ben niet je vorige suikeroom. Ze vragen aan elkaar wat voor ze vragen. Er zitten ook dikke lelijke trollen erbij die 250 voor een uur vragen🤣. Maar je ziet nu ook steeds meer van kinky die geen klandizie scoren op deze app. Toevallig zag ik dat koerdische kutje laatst erop

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
De inflatie speelt ook mee natuurlijk met de prijsstijgingen. Maar het onschuldige buurmeisje van vroeger die zo nu en dan eens bij oom of buurman kwam en wat zakgeld kreeg is nu een harde zakenbuurvrouw geworden die nu uurtarieven vraagt / durft te vragen waar zo rond de zuidas Adam van zouden schrikken. De gemiddelde Nederlander verdient rond de 45-50K, getrouwd, kids. Dan is t toch lastig om elke maand 300-1000 weg te sluizen. Dat hebben veel meiden niet door.

Zo nu en dan zijn er toch pareltjes. Zo nu en dan heeft iemand van ons succes. Er van uit gaande dat wij als nzc ers een klein deel van SA vertegenwoordigen gebeurt daar best veel.

Helaas zijn er ook heren op SA die zich zo ernstig misdragen dat een dame gewoon stopt omdat ze bang is geworden. Dit omdat een sugardaddy zich als een aso bij haar heeft misdragen.
In Leeuwarden was Ladymill vorig jaar deze tijd actief. Een prachtige vrouw. Ze is helaas gestopt. Door bovenstaande reden.
Zij staat nog hoog op mijn verlanglijstje..

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Omdat ik toch nog een abbo heb was ik even aan het kijken op SA wat er nog te halen valt. Zo kwam ik gisteren in contact met bad blondie. Ze wilde graag daten en videos verkopen. Toen ik aangaf gistermiddag wel te kunnen wou ze eerst een aanbetaling van 50,- ik ben natuurlijk niet op haar( mss wel zijn) aanbod ingegaan. Er zit ook best veel bagger tussen. Gelukkig zie ik mijn suikermeisje t weekend weer voor de 4e keer.

Wie heeft recent nog leuke ervaringen gehad?

Edge30

Toogplakker
13 jun 2019
100
68
Best wel veel ervaring met SA maar ik ben het eens met de heren dat tijden flink veranderd zijn. Inderdaad proberen nu veel vids / foto's te verkopen met de belofte van een date. Misschien dat Kees en Jan van 60+ hierin trapt maar ik niet. En je moet je ook maar afvragen of het wel foto's / vids van hun zelf zijn. Een aantal andere constateringen/tips:

1. Zodra je vraagt om te videobellen voor fake check, haken ze vaak al af. Onder het mom van privacy haha
  2. Wanneer ze niet geinteresseerd zijn in hoe jij eruit ziet (dus dmv datzelfde videobellen), red flag
  3. Slecht uitziende chicks vragen nu opeens 300-500 euro voor een date (bijv Larissa450 die 500 euro wil hebben)
  4. De kennismakingsdate truck (en dan later zeggen: geen klik of niets meer zich laten horen) wordt meer en meer toegepast
  5. Er wordt vrij vaak verwezen naar hun OF pagina ....
  6. Er zijn heren geweest die het normaal vonden 500 (of meer!) te betalen voor een date. Dat is nu vaak ook een referentiepunt geworden voor de dames zodat ze het vaak al niet meer doen voor een lager bedrag.
  7. Isree xx is een oplichtster. Ze zal nooit afspreken met je. Ze heeft geld gevraagd maar ik heb het nooit overgemaakt.
  8. Dezelfde dames komen vaak terug onder andere namen. Voorbeeld nu is MissDD. Hoorde van een maat dat ze hem ook no geshowed heeft. Onbetrouwbare chick (vraagt overigens ook 500 of meer)
  9. En er zijn dames die alles aanschrijven wat los en vast zit. Heb je een nieuw profiel kan je een berichtje van haar verwachten (Pinky93 bijv.) en nee zij is niet goed bij haar hoofd.
  10. Tot slot natuurlijk de pro's... of je nou in 2019 of 2022 of 2024 inlogt. Je ziet ze altijd. Soms zie je het niet meteen maar als ze meerdere foto's hebben, komt de bekendere vaak wel voorbij.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Zo 5 jr lid zonder recensies en nu dit hele relaas. Helaas nog steeds geen recensie

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Ben ooit dit topic begonnen en het valt mij nog steeds op dat:
1: Men verwacht hier alleen maar goedkope hoeren denkt aan te treffen
2: prijzen van 400 of 500 worden gezien als prijzen per uur denk ik .
3: Men vergelijkt de site ben ik bang voor met sexjobs/redlght etc
4 De meesten hebben geen idee wat de site inhoud en roepen maar wat

Uiteraard komt hier jammer genoeg ook veel fake voor maar ik zelf vind nog steeds zonder al te veel moeite de pareltjes er tussen
Schrijf er na mijn eerste ervaring bewust niet meer over omdat de meesten hier toch niet op een normale manier met de info omgaan en alleen maar denken ondanks dat het geen sexjobs, redlight is aan volpompen, kinderkamer witten etc.
Totaal zinloos hier melding te maken heb ik meegemaakt.

Tja als je verwacht bij suikeroom/nicht dat je direct over volpompen, zonder condoom etc kunt beginnen dan heb je het principe van de site niet begrepen zoals ook veel suikernichtjes/tantes op de site zelf het niet begrijpen.

Tja en als sommige vrouwen je te duur zijn, overslaan zou ik zeggen. Vind zelf 400 of 500 euro voor een middag of hele avond acceptabel (nog goedkoop zelfs) in vergelijk wat hier de norm is tegenwoordig 150 euro voor 30 minuten
Voor al die mannen ga s' avonds keer wandelen bij een centraal station in een grote plaats en wie weet kun je een goedkoop junkie scoren

Laatst bewerkt:

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Wat @Edge30 schrijft is ook mijn prille ervaring. Hij lijkt een doorgewinterde suikermeisjes neuker. Deed je alles zonder cd @Edge30 hoe veel dates heb je gehad? En heb jij zo als @voodoo1 schrijft ook andere avonturen beleefd? Want je bent hier al even lid.. Wij zijn heel nieuwsgierig. Het ijs is gebroken, vertel eens

@voodoo1 ik sluit mij helemaal aan bij je bericht hier boven. Geniet er lekker van

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
  1. En er zijn dames die alles aanschrijven wat los en vast zit. Heb je een nieuw profiel kan je een berichtje van haar verwachten (Pinky93 bijv.) en nee zij is niet goed bij haar hoofd.
Ik kan je wel gelijk geven in je hele betoog. Pinky93 heeft mij ook aangeschreven. Ben er niet op ingegaan.

Ben nu wel een half jaartje gestopt op SA maar misschien over een tijdje weer een keer proberen.

In het verleden toch wel een paar leuke contacten gehad.

Edge30

Toogplakker
13 jun 2019
100
68

Uiteraard komt hier jammer genoeg ook veel fake voor maar ik zelf vind nog steeds zonder al te veel moeite de pareltjes er tussen
Schrijf er na mijn eerste ervaring bewust niet meer over omdat de meesten hier toch niet op een normale manier met de info omgaan en alleen maar denken ondanks dat het geen sexjobs, redlight is aan volpompen, kinderkamer witten etc.

Tja als je verwacht bij suikeroom/nicht dat je direct over volpompen, zonder condoom etc kunt beginnen dan heb je het principe van de site niet begrepen zoals ook veel suikernichtjes/tantes op de site zelf het niet begrijpen.

Tja en als sommige vrouwen je te duur zijn, overslaan zou ik zeggen. Vind zelf 400 of 500 euro voor een middag of hele avond acceptabel (nog goedkoop zelfs) in vergelijk wat hier de norm is tegenwoordig 150 euro voor 30 minuten
Voor al die mannen ga s' avonds keer wandelen bij een centraal station in een grote plaats en wie weet kun je een goedkoop junkie sco

Voor al die mannen ga s' avonds keer wandelen bij een centraal station in een grote plaats en wie weet kun je een goedkoop junkie scoren
Ik begrijp wat je zegt maar ik heb in het verleden nette, geile meisje gedate en daar tussen de 150 en 250 euro voor een paar uurtjes voor betaald. Dit waren serieus goeduitziende chicks die in hele zinnen konden praten. En er zijn wel degelijk dames daar die 400 per uur vragen (en nog eens een vooruitbetaling). Kijk jij hebt het erover dat je een middag of avond voor 400-500 nog acceptable vind (sterker nog je vindt het goedkoop) en daar gaat het dus al mis. Dat bedrag + hotel + eten etc. is helemaal niet acceptabel en totaal uitverhouding (naar mijn idee dan he). En vaak krijg je er ook nog een mwah mwah meid voor terug; leuk om te zien maar niet heel bijzonder. Ik ben niet desperate (er lopen daar ook wat 50+ers rond die er ECHT niet uitzien) en heb in het verleden succes met dit gehad waarbij iedereen blij was. En blijkbaar val ik dan onder de rubriek "goedkope junkie willen scoren" omdat ik niet bereid ben om dat soort bedragen neer te leggen (al kan ik het ook gemakkelijk betalen).

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Het rollebollen zou idd op moeten houden tussen de 150-250 per date want de dames toen het tenslotte voor hun plezier, gezelligheid en een beetje suiker. T is best leuk als je een knappe studente bent en zo 1-2-3 oom s hebt die je zo nu en dan ziet.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Hieronder ENKEL recensies MET link/profiel naam
Andere discussies? -> Worden gewist + waarschuwing

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
@waailap @Lars1984
... en de dames durven wel te vragen.. 150-200 per uur is nu denk ik normaal. Plus nog de huur van een kamer of hotelkamer.. dat maakt het suikerdaten niet zo aantrekkelijk voor veel collegas hier.

Dat soort prijzen hebben niets met SA te maken. Het zijn gewoon tarieven van een DVP.

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Ben een keer bij die pinkie geweest uit nieuwsgierheid. Haar vorige suikeroom betaalde haar 350 per date en naar Dubai vertrokken 🤭. Ze komen allemaal met zo een lul verhaal aan. Hoe dan ook, toen ik haar in rl zag ben ik maar omgedraaid. Super desperate en ziet er niet uit. Dan heb je nog een suiker An die beweert dat ze 51 is maar ziet er uit als 65. Ik heb wel een paar keer een gratis date kunnen scoren en blanco ingelogd 😁. Niet de supermooiste, maar weer zeker dat de meeste hier voor zouden betalen omdat het nzc is..

Je moet echt goed spitten op deze site, en er zitten idd mooie dames er tussen die een redelijk bedrag vragen. Volgende week komt er een leuke dame uit het Noorden die de hele avond komt en blijft slapen voor 500..
Toch begint de site zeker wel een kinky te lijken, er zijn vrouwen die 250 pu vragen. Als ik dan vraag zit er een blowjob zonder erbij reageren ze met ; ik ben geen hoer!!. En ik zeg dan op mijn beurt : dan moet je ook geen hoerenprijzen vragen stel ik ook niet zulke vragen

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Ik denk ook dat er veel dames zijn die zeggen dat ze maar 1 daddy zoeken / willen en ondertussen meerdere daten.
@piet wil je niet alle mooie dames naar t zuiden halen? Straks blijft er hier in t noorden niets over. Er is al zo weinig!
Veel plezier! Is ze jong, slank of oud en enorm veel ervaring?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven