suikerdate

Status
Niet open voor verdere reacties.

Trnighteld

Toogplakker
11 okt 2024
48
68
Iemand hier ervaring met Ella uit Rotterdam staat ook op suiker. Ook rond de 30-35 jaar strak figuurtje

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Iemand ook contact met: liefsvanamber uit Gorinchem leeftijd 30? Ze is mooi slank maar leest niet goed en beantwoord weinig …

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Pinky93 is ook weer actief kreeg wederom bericht dat ze zin had in een spontane date meldde haar dat we het de vorige keer niet eens konden worden over de vergoeding maar nu vond ze het helemaal goed hahahaha geld nodig schijnbaar meer mensen die ze ook weer heeft aangesproken?
Triest geval. Ben er geweest spijt als haren op mijn hoofd.. Zonde vj geld

Johan12

Toogplakker
11 dec 2017
64
41
Ik heb weer 2 nieuwe contacten via SA, 1tje heb ik gisteren al kort ontmoet voor kennismaking / koffie (ipv videobellen, was in de buurt), leuke meid, 19 jaar volgende week hebben we afgesproken om haar kinderkamer te witten (en haar achterdeurtje is ook beschikbaar)

De 2e een 31 jarige en al gesproken via een videocall, ziet er prima uit gaan ook afspreken

Zag net dat Moontje1982 terug is, paar maanden geleden mee afgesproken uit Helmond (maar woont in Deurne), alles zc avondje/nachtje voor 300 , maar toen ze open deed ben ik omgedraaid. Ze is niet lelijk, ook niet heel dik maar een vreemd figuur wat absoluut niet mijn ding is

dus bij intresse ga je gang
Ik heb wel interesse in de SA meid van 19. Zit nu op SA. Heb je een hint voor mij om haar te vinden?

Gerardstam

Snuffelaar
26 aug 2024
4
0
Als een beginnende suikerdaddy ben ik nieuw in deze wereld. Wat zijn de tips/trucs die jullie kunnen geven? bijvoorbeeld welke website is het fijnst om te gebruiken zonder te veel bots en scammers en is het waard om een abbo te nemen etc. Zelf ben ik op zoek naar een slanke hollandse vrouw van 18-30. in de regio van den haag. Hebben jullie nog nichtjes die jullie willen delen? mijn pm is open! alle tips worden zeer gewaardeerd

Gerardstam

Snuffelaar
26 aug 2024
4
0
@Gerardstam

Als newbie meteen zulke vragen stellen, zul je waarschijnlijk geen antwoord op krijgen.
Ik zou zeggen neem een abbo op sa en en ga aan de slag.
Ik vermaak me er prima, Veel dames die bare gaan, meer dan vroeger heb ik het idee
Thanks, en zijn er in regio den haag genoeg echte dames? Want op sa lijken ze allemaal fake/scammers. Wat raden jullie aan als lidmaatschap? Als in 30 dagen of juist wat langer?

nagash

Toogplakker
20 jun 2015
172
179
Die liefsvanamber reageert erg traag, heb nu wel haar telegram, ben er nog niet achter of ze bare gaat, heeft het wel over een date met z'n 3-en

pjku

Toogplakker
26 dec 2016
57
11
Die liefsvanamber reageert erg traag, heb nu wel haar telegram, ben er nog niet achter of ze bare gaat, heeft het wel over een date met z'n 3-en
heb ik ook contact mee gehad, wil eerst een kennismakingsdate met ze drieën, prijs is 75 euro per persoon.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Ik ben afgehaakt bij liefsvanamber. Geeft niet antwoord op vragen en antwoorden. Ze wil idd met zijn drieën daten.. beetje een Ibiza Girl type qua kledingstijl voor mij toch te ver en bare niet besproken. Eerst alleen op Telegram en wil dan in een groepje met haar vriendin.

Puber69

Toogplakker
28 apr 2023
70
114
Een maandje SA weer eens geprobeerd. Leverde twee serieuze contacten op. Of ze bare willen heb ik nog niet gevraagd. Ik vermoed van niet maar een van de twee is bloedjegeil en zeer zeker geen professionele. Stuurt ook ongevraagd geile foto's. Ben benieuwd. Komende week een date met haar, na eerder een gezellige kennismakingslunch in een bistro.

gompie

Toogplakker
30 nov 2021
177
71
Een maandje SA weer eens geprobeerd. Leverde twee serieuze contacten op. Of ze bare willen heb ik nog niet gevraagd. Ik vermoed van niet maar een van de twee is bloedjegeil en zeer zeker geen professionele. Stuurt ook ongevraagd geile foto's. Ben benieuwd. Komende week een date met haar, na eerder een gezellige kennismakingslunch in een bistro.
ben benieuwd wie dat dan is (mag ook in pm)

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Wat zijn de kosten en voor welke tijd. Of heb je daar nog niet over gesproken? Je hebt haar toch niet al betaald om te gaan lunchen. Dat willen er ook veel en de 2e afspraak komt er dan nooit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven