suikerdate

Status
Niet open voor verdere reacties.

tjappie

Toogplakker
21 nov 2019
42
65
Je kunt beter een advertentie op SJ zetten dat je vast contact zoekt met een leuke dame. Uit SA komt vaak alleen maar onzinnige dingen, op SJ krijg je ook genoeg oplichters, fakers en spammers over je heen maar als je je advertentie zo nu en dan omhoog zet reageert er vroeg of laat iemand die helemaal je ding is. Allemaal een kwestie van geluk hebben dat een dame op dat moment net kijkt.

Heb hier zelf genoeg contacten mee opgebouwd door de jaren heen. De een beter dan de ander. Maar dan wel altijd voor maximaal 150-200 per date, zonder klok die meetikt dus. Zelfs in 2025 is dit gewoon mogelijk als je met geduld en fatsoen handelt.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
@tjappie Dit is een mooie tip, dankjewel want SA is wel steeds lastiger iets te vinden maar t lukt nog steeds. Wellicht is Sexjobs wat laagdrempeliger en zijn de date tarieven dan ook wat vriendelijker. Als er vanavond allemaal nieuwe sugardaddys op staan dan zitten er vast meer collega's van dit forum op incl mijzelf :)

tjappie

Toogplakker
21 nov 2019
42
65
Het is eigenlijk heel simpel: de kwalitatief beste dames adverteren zelf (meestal) simpelweg niet. Kom maar eens via SJ in gesprek met een dame die op je reageert ze zal altijd iets zeggen in de trant van: ik wil zelf geen advertentie plaatsen want ik wil niet herkend worden, anoniem blijven, zelf mannen kiezen etc. Vaak in combinatie met een uitspraak dat ze slechts 1 of enkele contacten willen en niet hele dagen hiermee bezig zijn.

Met kwalitatief bedoel ik in deze: fatsoenlijke vergoeding, klik en bed prestaties

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
Het is eigenlijk heel simpel: de kwalitatief beste dames adverteren zelf (meestal) simpelweg niet. Kom maar eens via SJ in gesprek met een dame die op je reageert ze zal altijd iets zeggen in de trant van: ik wil zelf geen advertentie plaatsen want ik wil niet herkend worden, anoniem blijven, zelf mannen kiezen etc. Vaak in combinatie met een uitspraak dat ze slechts 1 of enkele contacten willen en niet hele dagen hiermee bezig zijn.

Met kwalitatief bedoel ik in deze: fatsoenlijke vergoeding, klik en bed prestaties
En wat zet je zoal in zo'n advertentie op SJ?

Walker2

Ervaringsdeskundige
26 aug 2022
367
280

Man sleept zijn 'suikernichtje' voor de rechter en wil ruim 20.000 euro terug

zondag, 9 maart 2025 (09:23) - BN De Stem

In dit artikel:

In Tilburg heeft een man, die meer dan 20.000 euro uitleende via de datingsite Suikerarrangement, zijn vordering in de rechtbank gepresenteerd om zijn geld terug te krijgen. De rechtszaak vond plaats omdat de echtgenoot van het suikernichtje, die de bedragen ontving voor hun afspraken, trachtte de leningsovereenkomsten ongeldig te verklaren. Tot nu toe heeft de vrouw slechts een klein bedrag terugbetaald, terwijl de man eist dat dit sneller gebeurt, omdat de meeste terugbetalingen al meer dan een jaar te laat zijn.

De rechter onderzocht of de man recht had op het volledige geleende bedrag, aangezien sommige betalingen mogelijk als schenking waren bedoeld. De vrouw stelde dat ze de leningen nodig had vanwege de slechte gezondheid van haar echtgenoot en beweerde dat de suikeroom misbruik had gemaakt van hun situatie. De rechter verwierp deze claim, omdat uit WhatsApp-berichten bleek dat de vrouw zelf om money vroeg en de leningen renteloos waren met redelijke terugbetaalafspraken.

Er waren zeven formele leningsovereenkomsten afgesloten voor een totaal van 13.140 euro, die de vrouw nu moet terugbetalen. Voor de resterende 7.000 euro waren er geen overeenkomsten, waardoor de man geen recht heeft op dat bedrag. De vrouw komt bovendien opdraaien voor de proceskosten en er wordt rente berekend over de te late betalingen.

https://www.bndestem.nl/tilburg/man...l&referrer=https://noordbrabant.headliner.nl/

tjappie

Toogplakker
21 nov 2019
42
65
En wat zet je zoal in zo'n advertentie op SJ?
Eigenlijk weinig bijzonders. Dat ik contact zoek met een spontane, leuke vrouw die ik regelmatig kan zien. Verder zet ik wat details over mijzelf neer, bij benadering dan, zoals leeftijd, locatie, dat ik kan verplaatsen/ontvangen. Heel generiek.

Als je dan aan de chat raakt zo snel mogelijk naar Whatsapp overstappen dan kun je al snel uitvlassen of ze "amateur" is en 06 checken of het geen oplichter is. Verder niet te lang over niks praten, wees concreet. Laat haar in eerste instantie een prijs noemen als ze met een hollywood bedrag komt zeg je bedankt en tot ziens. Als je haar de eerste zet laat doen qua bedrag zal je ze zeggen wat ze wil in plaats van dat je zelf gaat overbieden omdat je advertenties en prijzen van pro's als voorbeeld neemt. Je moet soms wat door de regels door lezen, als ze het heeft over een bedrag per date is dat altijd een goed teken in plaats van dat ze per uur rekent.

NZC hangt heel erg van de dame af, sowieso nooit vooraf over beginnen de meeste lopen er niet mee te koop en als ze dat wel doen is dat voor mij geen goed teken. Ik neuk vaak niet eens zonder op een eerste date, eerst maar eens zien wat voor vlees je in de kuip hebt. Zodra je een band opbouwd en ja dat kost tijd is er vaak wel meer mogelijk. Het kost wat tijd en energie maar het is het dubbel en dwars waard. Als je snel iemand bare wilt neuken kun je beter naar adverterende dames met deze dienst kijken.

nagash

Toogplakker
20 jun 2015
172
179
Door het gesprek op een bepaalde manier aan te gaan, weet ik vooraf een date dat bare mogelijk is, anaal en vaginaal. Betaal max 250 voor 2 uur, meestal 200 voor 1,5 uur, altijd bare met interne donatie, mijn ervaring is dat veel dames graag bare willen gaan.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
SA nog niet echt geprobeerd, maar gisteren op facebook gewoon iemand aangesproken waar van ik dacht dat ze centjes nodig had.

Mijn buikgevoel zat juist, na paar onnozele berichtjes (15min) heen en weer sturen had ik touche.
€300 voor een date, die ik uiteindelijk tot €150 heb terug gebracht.

Diezelfde avond nog afgesproken. Haar foto was zeer wazig, dus twijfelde of ik zou gaan. Na paar uur twijfelen haar toch nog gestuurd. Ik schreef, weinig tijd, ik kom nog af, is €100 goed?
Tuurlijk lieverd antwoordde ze mij terug.

Naar daar gereden, 20 min in de auto daar aangekomen. Afspreken ging makkelijk en moest niet wachten, ze stond al in de deuropening.
Eenmaal binnen zag ik ze beter en was ik verrast. Lekker koppie en lijf.
Boven haalde ze condoom uit, maar ik knikte vlug van nee. Dat gaat niet lukken😏, zij op het bed, ik rechtstaand voor haar begon ze mij te pijpen. Kon ze echt goed en met volle overtuiging. Daarna paar standjes gedaan en klaargekomen, maar niet in haar, aangezien dit de voorwaarde was om zonder.

Leuk nieuw adresje dichtbij huis nu mijn favorietje meisje mij voor de honderste keer heeft geblokkeerd. 😛

Tip: ken je iemand in je omgeving die gebruikt/verslaafd is, zoek dan tussen zijn/haar vrienden op social media. Meestal zoeken die elkaar op. Er staan momenteel terug 3 nieuwe meisjes tussen haar vrienden die ik ga contacteren.
(Is natuurlijk niet voor iedereen weggelegd om mensen in dit milieu te vinden)

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Nog even en je wordt geridderd bare-addict dat je zo nobel bent om vrouwen in nood te helpen om zo goedkoop mogelijk je hobby te beoefenen en er ook nog moeite voor doet om ze zelf op te zoeken op deze manier. HULDE!

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
@voodoo1 of je het nu wel of niet irrionisch bedoelde, geld hebben ze toch nodig, meestel stelen ze het of doen ze er andere dingen voor. Ik besef in welke situatie ze zitten, geloof me, ik heb dar ene contact van me al 100 keer hulp aangeboden. Enige wat ze voor me heeft teruggedaan is op onze laatste date spullen van me gestolen.
Het is een wisselwerking, is het etisch? Nee, maar beter op deze manier, dan dat ze jouw vrouw haar handtas steelt🤷‍♂️.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Inderdaad was ironisch bedoeld.
Je schrijft dat je een contact 100 keer hulp hebt aangeboden en het enige wat je terug kreeg is dat ze je op de laatste date heeft bestolen? Dus ze heeft je in al die dates niet 1 keer laten neuken voor een spotprijs? Kan het haast niet geloven maar goed.
Maar als je jezelf bewust in dat milieu wilt begeven dan lijkt me enige spiegelreflectie wel op zijn plaats en je weet wat voor types het zijn. Dan moet je ook maar een keer op de blaren zitten. Geen medelijden met jou.

Maar het moet je hobby maar zijn. Sociaal media afstruinen naar gebruikers en verslaafden voor goedkope sex.
Had er nog niet van gehoord dat daar een speciale markt voor was. Maar weer wat geleerd.
Misschien tip om een advertentie van jezelf op het prikbord te hangen van een afkickcentrum.

En of het etisch is heb je denk ik zelf wel ingevuld.

En dat alles in het kader van zie mij eens goed zijn voor die mensen die hulp nodig hebben.
Misschien mooi item voor een televisie programma: verslaafden neuken voor het goed doel.

JanXXL

Toogplakker
16 nov 2021
107
18

Man sleept zijn 'suikernichtje' voor de rechter en wil ruim 20.000 euro terug

zondag, 9 maart 2025 (09:23) - BN De Stem

In dit artikel:

In Tilburg heeft een man, die meer dan 20.000 euro uitleende via de datingsite Suikerarrangement, zijn vordering in de rechtbank gepresenteerd om zijn geld terug te krijgen. De rechtszaak vond plaats omdat de echtgenoot van het suikernichtje, die de bedragen ontving voor hun afspraken, trachtte de leningsovereenkomsten ongeldig te verklaren. Tot nu toe heeft de vrouw slechts een klein bedrag terugbetaald, terwijl de man eist dat dit sneller gebeurt, omdat de meeste terugbetalingen al meer dan een jaar te laat zijn.

De rechter onderzocht of de man recht had op het volledige geleende bedrag, aangezien sommige betalingen mogelijk als schenking waren bedoeld. De vrouw stelde dat ze de leningen nodig had vanwege de slechte gezondheid van haar echtgenoot en beweerde dat de suikeroom misbruik had gemaakt van hun situatie. De rechter verwierp deze claim, omdat uit WhatsApp-berichten bleek dat de vrouw zelf om money vroeg en de leningen renteloos waren met redelijke terugbetaalafspraken.

Er waren zeven formele leningsovereenkomsten afgesloten voor een totaal van 13.140 euro, die de vrouw nu moet terugbetalen. Voor de resterende 7.000 euro waren er geen overeenkomsten, waardoor de man geen recht heeft op dat bedrag. De vrouw komt bovendien opdraaien voor de proceskosten en er wordt rente berekend over de te late betalingen.

https://www.bndestem.nl/tilburg/man-sleept-zijn-suikernichtje-voor-de-rechter-en-wil-ruim-20-000-euro-terug~a36c6334/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl&referrer=https://noordbrabant.headliner.nl/
Lijkt wel het verhaal van een bekende dame op dit forum. Deze dame werkt ook zo. "leningen"lospeuteren met een zielig verhaal, kinderen, ex, scheiding, nieuwe boopies, kankerbehandeling. Echt wat een verknipte dames lopen er rond.

https://www.nzcforum.com/threads/ana-miles-vh-zara-ali-turnhout.12639/

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Contact gehad met Estrelia Dronten dame van 40, vraagt 250 voor een kennismakingsdate…Wie kent haar? Zij snapt niet hoe het werkt in het leven… wie heeft er ooit betaald voor een kennismakingsdate? Ik betaal alleen als we daarna ook van bil gaan…

klodder

Toogplakker
7 jun 2024
89
104
Contact gehad met Estrelia Dronten dame van 40, vraagt 250 voor een kennismakingsdate…Wie kent haar? Zij snapt niet hoe het werkt in het leven… wie heeft er ooit betaald voor een kennismakingsdate? Ik betaal alleen als we daarna ook van bil gaan…
Vaak heb ik ook wel een beetje het idee dat dit soort vrouwen of een persoonlijkheidsstoornis hebben (welk normaal persoon denkt nou dat iemand 200+ voor enkel een ontmoeting betaald waarbij je niets terug hoeft te doen), of dat ze zo enorm naïef zijn. Ben er nog niet helemaal uit.

Heb meermaals met dames gesproken welke denken dat dit normaal is, wat ik denk is dat deze vrouwen de Amerikaanse situaties lezen waarin de situatie anders is.

Sommigen beginnen dan ook over een vast bedrag van 2000-5000 per maand alsof dat normaal is, en dat sex pas na een paar dates gebeurt.

Je kan het altijd proberen iig.

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
Eigenlijk weinig bijzonders. Dat ik contact zoek met een spontane, leuke vrouw die ik regelmatig kan zien. Verder zet ik wat details over mijzelf neer, bij benadering dan, zoals leeftijd, locatie, dat ik kan verplaatsen/ontvangen. Heel generiek.

Als je dan aan de chat raakt zo snel mogelijk naar Whatsapp overstappen dan kun je al snel uitvlassen of ze "amateur" is en 06 checken of het geen oplichter is. Verder niet te lang over niks praten, wees concreet. Laat haar in eerste instantie een prijs noemen als ze met een hollywood bedrag komt zeg je bedankt en tot ziens. Als je haar de eerste zet laat doen qua bedrag zal je ze zeggen wat ze wil in plaats van dat je zelf gaat overbieden omdat je advertenties en prijzen van pro's als voorbeeld neemt. Je moet soms wat door de regels door lezen, als ze het heeft over een bedrag per date is dat altijd een goed teken in plaats van dat ze per uur rekent.

NZC hangt heel erg van de dame af, sowieso nooit vooraf over beginnen de meeste lopen er niet mee te koop en als ze dat wel doen is dat voor mij geen goed teken. Ik neuk vaak niet eens zonder op een eerste date, eerst maar eens zien wat voor vlees je in de kuip hebt. Zodra je een band opbouwd en ja dat kost tijd is er vaak wel meer mogelijk. Het kost wat tijd en energie maar het is het dubbel en dwars waard. Als je snel iemand bare wilt neuken kun je beter naar adverterende dames met deze dienst kijken.
En in welke rubriek plaats je zo'n advertentie?
Er zijn zoveel rubrieken, dat ik niet weet waar ik het beste een advertentie kan plaatsen….

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
@gompie Ik had dat ook en heb de helpdesk gemaild. Ze kwamen wel met een netjes antwoord. Omschrijf t wat meer als dat je wilt zorgen niet t financiële te veel benoemen. Want doe je dat we dan wordt t als betaald contact gezien. Ik had twee reacties waarvan 1 heel bijzonder een prachtige dame die haar verveelde en dacht ik reageer gewoon. De dame heeft een heel normaal leven maar zoekt meer de lusten ipv de lasten van een relatie.. leuke dingen doen/ sex en zo nu en dan iets wat ze nodig heeft. Bedragen die ze als indicatie gaf waren vriendelijk. We hebben al even een paar x gebeld. Dit dankzij een tip van een collega op t forum! Dankjewel

ohio81

Toogplakker
20 dec 2021
79
66
En bij deze meisjes moet het volgende goed onthouden: volop genieten want het kan zomaar ineens gedaan zijn.
Geniet van elk moment, want ooit komt er (heel plots) geen volgende meer.
Herkenbaar Dirk, dus niet teveel gehecht raken bij langer contact. Goede tip!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven