Suggestie: NZC arts?

Fonske

Toogplakker
6 apr 2015
131
5
Ik wil dat risico niet nemen, wij gaan samen op vakantie en onze vrouwen zijn ook beste vriendinnen.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Gisteren ook bloed laten nemen bij mijn huisarts. Enigste wat die kan is beginnen preken zodat ik hele dag met mottig gevoel blijf lopen.
😣

chico123

Ervaringsdeskundige
20 dec 2015
292
117
bare-addict zei:
Gisteren ook bloed laten nemen bij mijn huisarts. Enigste wat die kan is beginnen preken zodat ik hele dag met mottig gevoel blijf lopen.
😣

Dat doet die van mij al niet meer...beetje assertief zijn he 🤓

A

Anonymous

Guest
Optie b inderdaad. Ik ben wel benieuwd naar een huisarts in Tilburg en omstreken (NL). Eigenlijk ook voor het eenvoudig voorschrijven van PREP zou dat handig zijn.

sandstorm

Toogplakker
11 feb 2019
181
36
Laat me ook wel is testen en heb ervaring met itg helpcenter in Antwerpen, dat is anoniem maar je moet 1x langskomen voor de test en nog is voor het resultaat.

Uiteindelijk is Antwerpen niet ver maar dit zit pal in het centrum en het is niet even ff over en weer.

Tropisch instituut zelfde ervaring, alleen is dat niet anoniem, ook 2 afspraken, testen en resultaat. Zelfde probleem als itg, pal in de stad en je moet je ook kunnen vrij maken.
Minpunt, ik kreeg thuis de factuur.....

Huisartsenpraktijk in mijn woonplaats de laatste keer, daar zit af en toe een verpleegkundige die bloed neemt maar volgens mij hebben ze ook urinestaal nodig voor bepaalde soa's (correct me if I am wrong) te kunnen vinden. En dan bel je ff met je arts en all good.

Betrouwbare selftest zou een ideale oplossing zijn, iemand ervaring mee?

Uiteindelijk wil ik liefst zoveel mogelijk bare blijven neuken, omdat het gewoon 10x beter is dan met condoom, maar ben me wel bewust van het risico. En wil vooral niemand anders besmetten. Ik vind het een moeilijke oefening maar geregeld wint de lust het van het rationeel verdstand.

lighano

Ervaringsdeskundige
2 jan 2017
327
71
Tropisch instituut zelfde ervaring, alleen is dat niet anoniem, ook 2 afspraken, testen en resultaat. Zelfde probleem als itg, pal in de stad en je moet je ook kunnen vrij maken.
Minpunt, ik kreeg thuis de factuur.....
Ik heb ook ervaring met hen. Ik moest enkel voor de test komen, het resultaat kreeg ik via e-mail. Helaas ontving ik de factuur ook per post.

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Ik vul maar aan, of val bij, je eigen huisarts heeft een zwijgplicht. Natuurlijk krijg je een preek en waarschijnlijk ook een tas met folders over allerlei SOA"s maar daar blijft het ook bij. Weet wel dat deze persoon een duidelijk aanspreekpersoon is en je geen anonieme arts uit een medisch centrum spreekt. Je eigen huisarts heeft echt wel begrip en zal echt alle testen afnemen die nodig zijn, ook de medicatie die nodig is zul je gewoon krijgen.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
optie 2 in combinatie met 3 een GGD soa arts.
die kunnen behandelingen verstrekken

Terug
Naar boven