Sugardate

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eertmans

Ervaringsdeskundige
18 okt 2022
479
497
Ik ben ermee gestopt met SA, 50 pct is fake, 30 pct verloopt enkel content en 20 pct vraagt bedragen tss 500 en 2000. Zotste was 7000 voor een weekend, ze wou haar schuld aflossen door 2 dagen te neuken

Puber69

Toogplakker
28 apr 2023
70
114
Heb een vraag, wat is de maandelijkse prijsmarge voor een suikerrekatie in ons landje?
De marge is erg breed. De meeste suikerrelaties duren hoogstens een paar maanden.

Bij echt langjarige relaties loopt het bedrag flink op, ookal zou je bijvoorbeeld "maar" 750 per maand standaard toelage aftikken voor een paar dates per maand met de Sugar. Na vijf jaar zit je dan toch zo op 45000, zonder de extraatjes voor vakanties, verjaardagen, Valentijnsdag, Kerst, nagelstudio, kapper, shopping, parfum, sextoys, auto-onderhoud, benzine geld, etc... en zonder de jaarlijkse inflatie correctie.

Kortom, een Porsche 911 is goedkoper en heeft ook een dikke kont.

SemX30

Toogplakker
21 apr 2025
35
32
De marge is erg breed. De meeste suikerrelaties duren hoogstens een paar maanden.

Bij echt langjarige relaties loopt het bedrag flink op, ookal zou je bijvoorbeeld "maar" 750 per maand standaard toelage aftikken voor een paar dates per maand met de Sugar. Na vijf jaar zit je dan toch zo op 45000, zonder de extraatjes voor vakanties, verjaardagen, Valentijnsdag, Kerst, nagelstudio, kapper, shopping, parfum, sextoys, auto-onderhoud, benzine geld, etc... en zonder de jaarlijkse inflatie correctie.

Kijk! Dit is een duidelijk richtlijn. Onlangs had ik het met een kennis over de financiële kosten van een suikerrelatie.
Mijn hypothese: dvp's in Nederland zijn over het algemeen duurder dan dvp's in mijn land van herkomst, Brazilië.
Echter, een suikernicht in Nederland is goedkoper dan in Brazilië. Onlangs had ik het opgezocht zag de prijsmarges tussen 3.500 á 10.000 reais per maand (verschil tussen 500 á 1.600 euro omgerekend). Er zijn verschillen naar steden en regio's

Hoe dan ook, kunnen de prijzen hard oplopen. Er zijn vrouwen die veel ervoor vragen en er zijn mannen die veel ervoor betalen.

Een inkijkje in de Braziliaanse wereld van suikerdaten https://www.meupatrocinio.com/quanto-ganha-uma-sugar-baby/ (IA helpt het om te vertalen)

Jouw Porschemetafoor vind ik uitstekend! 😜

Laatst bewerkt:

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353

Niet iedere suikerrelatie kost € 750 per maand. Ik heb dat nooit uitgegeven. Gaf alleen geld uit voor de sexafspraken, voor etentjes en naar de bios betaalde ik de uren niet. Ik betaalde wel vaak het geld voor het eten of de film. Maar soms ook weer eens niet. We spraken ook niet altijd iedere maand af.

De overige dingen zoals nagelstudio, shopping, parfum en kerst deed ik niet aan. Wel een kadootje voor de verjaardag. Gewoon duidelijke afspraken maken wat wel en wat niet. Soms gingen we alleen uit eten en naar de film en geen sex dan betaalde ik dat gewoon, maar niet extra voor uren ofzo.

Gemiddeld om de maand 5 a 6 keer per jaar. Ik heb 2 echter suikerrelaties gehad. 1 van ruim 1 jaar en 1 van bijna 2 jaar. Dus nog geluk gehad als ik het voorgaande zo lees. In ieder geval een stuk langer dan een paar maanden.

Het beviel van beide kanten, maar kan inderdaad door allerlei zaken wel opeens tot een einde komen.

Puber69

Toogplakker
28 apr 2023
70
114
Niet iedere suikerrelatie kost € 750 per maand.
Mijn ervaring is dat er gouden poesjes zijn die onrealistische bedragen vragen.

Suikerarrangement is toch wel dat je uiteindelijk niet per date betaald, maar een periodieke toelage verschaft. Geeft zekerheid en real life ladies (studentes, gescheiden Dames met kind(eren)) nemen genoegen met bedragen vanaf 500 per maand, oplopend naar plusminus 1000. Zodra ze merken dat ze je inderdaad kunnen vertrouwen en je een stabiele financiële basis biedt en de klik goed is ga je ook "normaal" met elkaar om. Dus uit eten, bios, dagje uit, weekendje weg, etcetera. Hierbij neem je uiteraard alle kosten op je. Het pay-per-date is dan niet meer aan de orde. En soms kan je ook overeenkomen dat je garant staat voor het eigen risico van de ziektekostenverzekering en/of onderhoudskosten van haar auto. Neemt risico weg bij de Sugar en soms kost het je een jaar lang geen geld en soms heb je pech, maar dan hou je jezelf wel aan de afspraken. Dat zorgt voor heel veel krediet vanuit de Sugarbabe.
De Sugarbabe heeft er dan misschien nog andere Daddy's bij maar aangezien de duur van een Sugar relatie meestal kort is ben je dergelijke concurrenten vaak na enige tijd kwijt. Onder andere omdat de Sugar expliciet voor jou kiest, vanwege de zekerheid die je biedt.

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Laten we het er op houden dat er ook in Suikerrelaties verschillen zijn.
Als de dame exclusief voor jou is kan ik begrijpen dat je een deel van haar kosten wegneemt.

Als dit niet het geval is zoals in mijn geval doe je dat niet. Maak je weer andere afspraken.
Alles is niet precies zwart-wit. Kan ingevuld worden naar wens van beiden.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Beste collega's,

Iemand van jullie ervaring met een dame die haar Shillah noemt Aziatische is en ergens boven Zwolle - Almere woont? Ik twijfel aan haar of mss wel zijn echtheid. Ze reageert op SexJobs advertenties.

Barefucker123

Snuffelaar
17 mrt 2025
14
2
Ik zag dat May-6 (voorheen Dalia-2) van SA ook weer online is geweest met aangepaste foto's. Volgens Wate66 is ze zonder condoom te neuken voor 250. Koopje voor zo'n lekker ding!!!

Laatst bewerkt:

Wate66

Snuffelaar
15 aug 2023
23
9
May-6 is een heerlijke en zeer mooie vrouw.
Klopt wat Barefucker123 zegt.
Velen van ons kennen haar nog wel.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
@watte66 Ik ben nieuwsgierig naar deze dame. May-6 mss moet ik toch SA weer even gaan activeren. Is ze heel erg lekker? Heb je haar gedate?

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287

Met dat soort bedragen moet je zoveel overwerken dat je geen tijd meer hebt om te neuken

Bloopers-1876

Toogplakker
25 jul 2015
103
16
Had contact met eene Roodharige Ginger uit Amstelveen. Was leuk gesprek maar wilde vooruit betaald krijgen en later via Whatssapp contact wilde ze geld voor benzine want zat ik Zeeland en tekefoon op 5%
Nou dan weet je het wel!
Direct geblokkerrd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven