Wat de zot wil geven..Hoi allen!
Heb een vraag, wat is de maandelijkse prijsmarge voor een suikerrekatie in ons landje?
Ik kan op het internet nauwelijks informatie over de prijzen vinden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat de zot wil geven..Hoi allen!
Heb een vraag, wat is de maandelijkse prijsmarge voor een suikerrekatie in ons landje?
Ik kan op het internet nauwelijks informatie over de prijzen vinden.
dan liever 12 x spuiten voor 50..Van de week kwam iemand die 600 per date wou, het was een leuk meid. Maar niet 600 leuk.
De marge is erg breed. De meeste suikerrelaties duren hoogstens een paar maanden.Heb een vraag, wat is de maandelijkse prijsmarge voor een suikerrekatie in ons landje?
De marge is erg breed. De meeste suikerrelaties duren hoogstens een paar maanden.
Bij echt langjarige relaties loopt het bedrag flink op, ookal zou je bijvoorbeeld "maar" 750 per maand standaard toelage aftikken voor een paar dates per maand met de Sugar. Na vijf jaar zit je dan toch zo op 45000, zonder de extraatjes voor vakanties, verjaardagen, Valentijnsdag, Kerst, nagelstudio, kapper, shopping, parfum, sextoys, auto-onderhoud, benzine geld, etc... en zonder de jaarlijkse inflatie correctie.
Kortom, een Porsche 911 is goedkoper en heeft ook een dikke kont.
De marge is erg breed. De meeste suikerrelaties duren hoogstens een paar maanden.
Bij echt langjarige relaties loopt het bedrag flink op, ookal zou je bijvoorbeeld "maar" 750 per maand standaard toelage aftikken voor een paar dates per maand met de Sugar. Na vijf jaar zit je dan toch zo op 45000, zonder de extraatjes voor vakanties, verjaardagen, Valentijnsdag, Kerst, nagelstudio, kapper, shopping, parfum, sextoys, auto-onderhoud, benzine geld, etc... en zonder de jaarlijkse inflatie correctie.
Dan heb ik toch liever een spermaslurper dan een benzineslurper. En bij voorkeur met een klein kontje.Kortom, een Porsche 911 is goedkoper en heeft ook een dikke kont.
Mijn ervaring is dat er gouden poesjes zijn die onrealistische bedragen vragen.Niet iedere suikerrelatie kost € 750 per maand.
Ik heb even gekeken. Ze gebruiken dezelfde template als SA. Zie ook best veel dezelfde gezichten. En daarnaast een hogere prijs per maand.Er lijkt veel verschuiving van SA naar www.seekforsugar.com
Wellicht al forum leden met ervaringen en meiden om te delen vanuit daar?
Met dat soort bedragen moet je zoveel overwerken dat je geen tijd meer hebt om te neukenDe marge is erg breed. De meeste suikerrelaties duren hoogstens een paar maanden.
Kortom, een Porsche 911 is goedkoper en heeft ook een dikke kont.
Vraagt nu 300 per uurIk zag dat May-6 (voorheen Dalia-2) van SA ook weer online is geweest met aangepaste foto's. Volgens Wate66 is ze zonder condoom te neuken voor 250. Koopje voor zo'n lekker ding!!!
Yep, 300 en dat is voor een uurtjeVraagt nu 300 per uur![]()