Submissive sletje

sub-slut

Toogplakker
11 feb 2024
135
640
Hayy allemaal.... ik zal mezelf even voorstellen aangezien ik ondertussen wel thuis hoor op een bare forum. Ben altijd wel in geweest voor gangbangs en dogging op parkings en sexbios. Maar laatste tijd vaker naar sexbios geweest. Daar me door meerdere mannen achter elkaar laten volspuiten. Aangemoedigd door mijn dominante bull die mijn benen altijd lekker openhoud als het nodig is. Nu kick ik erop als de mannen lekker gretig zijn en mij bare gebruiken om als cumdump te dienen.
Morgen bezoek ik trouwens samen met hem sexbios Maze in Den Haag.
Hopelijk via dit forum nog meer mogelijkheden om mijn honger naar zaad te stillen

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Misschien handig om er bij te zetten of sub-slut een biologische man of een vrouw is. Zet biologisch er maar even expliciet bij want schijnt voor sommigen moeilijk te zijn ;)

sub-slut

Toogplakker
11 feb 2024
135
640
Dat weet ik zeker. Die 2 gaan echt los vanmiddag in mijn stad. Ik had ze deze forum aangeraden en uiteraard snap ik Rumba want er is genoeg veelbelovende bagger hier geplaatst. @sub-slut welkom hier op het forum ik laat jullie via kik groep weten of ik erbij kan zijn. Ik richt me om 14.00 in de maze te zijn.

Wie tot vanmiddag.

Groetjes van CG
(luckey)
Hayyy Luckey!! Je bent er zelf bij geweest vanmiddag...... en jij kan als de beste vertellen hoe het was!!

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
224
282
Hoor graag jullie wilde ideeën en fantasieën. Mijn bull verhuurd mij graag aan dominante kerels als een echt breeding sletje
Laat maar snel weten wanneer en waar we je kunnen volpompen met ons heerlijke zaad!
Lekker bare in je slettenkutje!! Lekker glibberen en glijden als je helemaal adgevuld en ondergespoten bent…
Ik lik je ook graag schoon hoor! 💦👅💦

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
400
479
Vindt ik ook, als ze een keer in de buurt van Arnhem en omgeving is, zou ik wel langs willen gaan.

V

Verwijderd lid 18909

Guest
Zou haar volgespoten kutje kontje lekker willen likken. Om haar dan vervolgens ook van mijn zaad volzien

traveler

Toogplakker
20 sep 2019
52
19
Ben benieuwd wanneer ronde 2 is en waar? Sexbios is prima, kan iedereen komen en gaan wanneer die wil. Rotterdam heeft ook een goeie ; )

schompes

Toogplakker
1 mei 2023
206
168
Ik zie het verschil niet tussen een submissive sletje (die een man of 2 of 3 over zich heen wil laten gaan) en een gecontroleerde "gang"rape (door een man of 2 of 3) waarbij het vrouwtje ten allen tijde kan vragen om te stoppen....

Terug
Naar boven