Subforum negeren mogelijk?

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
601
1.001
Hamvraag @Moderator @Beheer :
Als je de "negeer" knop op forum lijst niveau indrukt en je selecteert alle opties, krijg je dan geen enkele updates te zien van het hele forum of alleen dat subforum?

Ik denk het laatste. Ik hoop het. Dat zou namelijk wat discussie schelen en zo het forum ten goede doen.

Met enige plaats vervangend schaamte lees ik soms discussies onderling over shemales een hij of een zij te noemen. Iedereen heeft daarin een mening.

@doubledipper vind het vervelend om zonder notie vooraf een topic door te lezen en door in zijn ogen een dvp (of hvp 🤣) niet te benoemen zoals hij dat vind. En komt er dan later achter dat het niet zijn straatje is. (En nee in het geval van het trans subtopic zie je in de nieuwsfeed niet dat het daar om gaat. Bij andere subtopics wel. Heeft met de benaming te maken van het topic (Belgie / Nederland).

@Zonder moeite en @Cumgiver (en meer mensen uiteraard) schrijven lekker recensies in het subforum en worden opgedrongen / meegezogen in een discussie om opeens taalkundige aanpassingen te doen.

Om even het leven en laten leven principe te hanteren hoop ik dat dit een oplossing is. En als er dan toch nog iets over gezegd moet worden doe dan dat in een dm of apart topic.

Zie screenshot.

Bijlagen

• IMG_6498.jpeg
    IMG_6498.jpeg
    123,4 KB · Weergaven: 35
  • IMG_6499.jpeg
    IMG_6499.jpeg
    91,3 KB · Weergaven: 42

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
601
1.001
top🙏🏽. Is het subforum nu weg aan updates en zichtbaarheid? Of toch meer?

man56

Ervaringsdeskundige
26 jan 2018
337
186
Als dit werkt is dit dus een manier voor sommige leden om niet geconfronteerd te worden met bepaalde discussies. Maar het blijft een lapmiddel. Het echte probleem is natuurlijk het gebrek aan moderatie.

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
601
1.001
Fair point. Maar ook een gebrek aan respect, logisch nadenken, ego en naja…noem maar op….etcetc…

vovin_2

Ervaringsdeskundige
5 okt 2020
307
350
Dank voor deze simpele en elegante suggestie @IYANBYAG , hopelijk werkt dit.
t blijft toch idioot dat er in een afgebakend hoekje steeds de confrontatie wordt gezocht door enkele luie leden die te belazerd zijn om de wijze waarop ze nieuwe berichten willen zien, aan te passen.

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
601
1.001
🙏🏽 zekers. Nuance is vaak te zoeken. Maar beide kanten in mijn perspectief. Doordat ik me probeer in te leven in beide kanten vond ik deze optie. Ben benieuwd of het werkt. Is redelijk rustig momenteel😜

doubledipper

Toogplakker
11 mei 2022
212
217
Dank voor deze simpele en elegante suggestie @IYANBYAG , hopelijk werkt dit.
t blijft toch idioot dat er in een afgebakend hoekje steeds de confrontatie wordt gezocht door enkele luie leden die te belazerd zijn om de wijze waarop ze nieuwe berichten willen zien, aan te passen.
Vertel

Hoe zou jij willen dat ik de nieuwe berichten bekijk zonder deze suggestie van @IYANBYAG

vovin_2

Ervaringsdeskundige
5 okt 2020
307
350
Simpel. En dat is je al eens eerder voorgehouden: gewoon via hoofdforum de subonderdelen langs lopen die je interesse hebt. Draadjes met nieuwe berichten zijn vetgedrukt en makkelijk te vinden. En dan hoef je je niet te storen aan natte asspussys en volgepompte mannenkutjes.

doubledipper

Toogplakker
11 mei 2022
212
217
1 ik stoor me er niet aan
Ik stoor me aan mannenndie andere mannen een zij noemen terwijl het een hij is

2 waarom moet ik 84 forums los aanklikken terwijl er hier 1 overzicht is voor alle nieuwe berichten alleen omdat de ts liefhebber hier niet willen onderkennen dat ze homo sex hebben en daarom hem een haar noemen?

Dit is echt de omgekeerde wereld

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
"alleen omdat de ts liefhebber hier niet willen onderkennen dat ze homo sex hebben en daarom hem een haar noemen?"

Omdat de meningen daarover en voorkeuren nu eenmaal verschillen. Jouw mening is je goed recht, die van een andere die het anders ziet dus ook!
En omdat de forumeigenaar uiteindelijk beslist (1) wat wel of niet gepost mag worden en (2) hoe het forum ingericht is (dus wat je waar te zien krijgt), is het nu dus zoals het is.

Oplossingen voor jou @doubledipper :

1: Toch vanuit de hoofdpagina die onderdelen bezoeken die jou welgevallen
2: Je eigen forum beginnen waar jij alles bepaalt
3: Je er wat minder druk om maken en het gewoon accepteren zoals het is
4: Hier niet meer inloggen

Opgelost!

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
@loperken : Je HOEFT het ook niet te lezen hè! (Op zijn Vlaams: Ge moet het ook niet lezen hè)

Iedereen geeft hier gewoon zijn mening m.b.t. dit onderwerp en wat ermee samen hangt. Het gaat niet over een dame of een review.
Gewoon dit onderwerp niet meer aanklikken dan!

Ook weer opgelost!

(wat is het leven toch eenvoudig )

doubledipper

Toogplakker
11 mei 2022
212
217
"alleen omdat de ts liefhebber hier niet willen onderkennen dat ze homo sex hebben en daarom hem een haar noemen?"

Omdat de meningen daarover en voorkeuren nu eenmaal verschillen. Jouw mening is je goed recht, die van een andere die het anders ziet dus ook!
Of iemand een man of een vrouw is, is geen mening

Dat is een feit

Een man die zich als een vrouw voordoet

Blijft een man

Dat is nu juist het punt

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
@doubledipper :

Dat iemand van homoseksueel houdt is prima! Geniet! Leef je leven …

Maar zet geen andere mensen op het verkeerde been
JIJ geeft daar een oordeel over anderen met je 'zet geen andere mensen op het verkeerde been'. Anderen hebben een andere mening en hebben geen moeite ermee dat anderen seksuele handelingen verrichten met iemand anders met een penis.

Het is jouw en anderen toch gewoon duidelijk dat ze iemand bezochten met een penis? Dan werd je toch niet op het verkeerde been gezet?

Voor 'dit soort seks' is op dit forum ook ruimte. Zo werd door de eigenaar van het forum immers besloten. Je kan dat respecteren of elders 'je heil zoeken'.

Of iemand een man of een vrouw is, is geen mening

Dat is een feit

Een man die zich als een vrouw voordoet

Blijft een man

Dat is nu juist het punt

Jouw feiten zijn geen feiten. Hoe iets heet is een kwestie van definities en taal. Ook ik mag eraan wennen dat er tegenwoordig 'een heleboel genders' schijnt te bestaan. Ik kan ze ook niet allemaal onthouden. ¨Post op transen, transen, ach...... hoorde laatste dat er inmiddels 70 'soorten' zijn.

Weet je wat? Lees eens HIER , dan kan je een beetje een idee krijgen!

Je bent het er niet mee eens? Dat kan! Daarmee wordt alleen jouw waarheid niet per definitie de enige juiste waarheid. Het is slechts de jouwe ......

Terug
Naar boven