Studentjes in de prostitutie (Brussel)

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
Voor wie graag opzoek gaat naar een jonge studente...

https://www.bruzz.be/samenleving/aa...ers-toegenomen-sinds-energiecrisis-2022-10-11
Tip
"Zijn datingsites ook een platform dat student-sekswerkers gebruiken om klanten aan te trekken?"

Maes: Zeker. Op het eerste gezicht zie je het profiel van een jonge persoon die op zoek is naar een date. Maar als je wat dieper kijkt, dan zie je naast de naam een dollarteken of diamant. Die symbolen geven aan dat het om seks tegen betaling gaat.

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Is meestal fake, zijn hookies die zeggen dat ze studente zijn om wat te pochen...

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
Weet ik wel, dat het dikwijls fake is... ;)

Maar een tijdje terug was hier ergens de vraag of er buiten afspraakjes.be en redlights.be nog sites zijn waar seksuele diensten worden aangeboden. Toen schreef er al iemand over Tinder en andere dating apps... Maar hoe zie je dat dan? Wel, aan het dollarteken of de diamant. Ik vind dat een leuke tip.

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
Weet ik wel, dat het dikwijls fake is... ;) Dat maakt me eigenlijk niet uit.

Maar een tijdje terug was hier ergens de vraag of er buiten afspraakjes.be en redlights.be nog sites zijn waar seksuele diensten worden aangeboden. Toen schreef er al iemand over Tinder en andere dating apps... Maar hoe zie je dat dan? Wel, aan het dollarteken of de diamant. Ik vind dat een leuke tip.

A

Anonymous

Guest
Bij mij in het appartementencomplex woont een 'studentje' dat in ieder geval haar woning beschikbaar stelt voor sekswerk. Daar moet je een vergunning voor hebben en kennelijk heeft ze die niet dus heeft ze een 'management en consulting bureau' laten inschrijven bij de KvK. Ook heeft ze op haar Linkedin vage beroepen gezet zoals bron- en contactonderzoeker bij een GGD in een andere provincie hier ver weg vandaan. Verder nog wat interessante artikeltjes geliked en haar facebook ziet er ook normaal uit.

Ik ben achter haar naam gekomen omdat er een keer een pakketje van haar hier gedumpt werd. Regelmatig zie ik jonge grietjes af- en aanlopen. Voordat ze naar binnen gaan, zie ik ze bellen en de buurman die ik erover gesproken heeft gaat wel eens om met de onderbuurman van die grietjes en hij beaamt dat er onmiskenbaar sprake is van een hoerenkeet.

Ondanks dat op hun Linkedin staat dat ze gestudeerd hebben, betwijfel ik dat ten zeerste: is alleen een rookgordijn om de gemeente weg te houden. Zo gaat dat tegenwoordig. Het is me niet gelukt om met hen in contact te komen. Ik denk dat er ook geen behoefte aan is en ook niet om te adverteren op SJ of kinky. Ik denk dat ze hun vaste klantenkliekje hebben ofzo, God weet.

Terug
Naar boven