studente - Leuven

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.812
1.255
Dit bericht is gerapporteerd.
Onlangs na een ban hier.. wat doet een mens dan een maand.. op andere sites wat chatten en zo ben ik in contact gekomen met een studente van 23j in Leuven bruin haar, leuk snoetje, 1m75 eerder slank, b cup poesje glad, perfect dus viel wel op oudere man enkel niet nzc..
aangezien ze thuis nog woont haar ergens opgepikt en naar Boortmeerbeke naar een rdv hotel geweest, kamer genomen voor 2 uur :)
samen een bad genomen en daarna op bed beland eens wat schuchter verkennend maar vlug in 69 beland, ik weet niet hoelang maar mijn babys werden gesmaakt en doorgeslikt, daarna wat pause genomen en strelen en vingeren en toen kwam ze bovenop zitten en heeft ze me bereden.. en ik heb ze in doggy volgespoten.. van condoom is er geen sprake geweest :) weet niet of er nog dates volgen met haar misschien na de examens :)

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.812
1.255
ik had haar enkele data gegeven wanneer ik in de buurt van leuven zou zijn.. voor na de examens (ervoor of tijdens lukt natuurlijk niet)
maar onverwacht kreeg ik een whatsappke om toch af te spreken..
haar terug opgehaald en naar rdv hotelleke.. man man wat had ze er zin in.. en ik ook haha dus eerste rondje duurde niet zo lang.
maar ze moest natuurlijk studeren.. geil gezicht een studente die naakt op haar buik ligt en aan het studeren is ik heb haar wat gemasseerd en er zijn nog enkele hoogtepunten gevolgd.. :)

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.812
1.255
heren vraag me niet om haar e-mail of gsm door te geven!
indien je een date wil met haar (kost je enkel je kamer en wat drank :) )
laat je nr of e-mail achter en foto achter en ik geef het haar door :)
ik beantwoord geen berichten naar jullie (zijn er ook teveel)
ze date ook niet zo vaak denk ik en heb geen weet of ze nog andere mannen date op dit moment?

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.812
1.255
Ik heb van jullie verschillende email en foto's gehad en haar alles doorgestuurd
met valentijn gaat ze iemand uitkiezen zei ze me.. (hoop mij nog een keer . haha) ik ben al blij dat ik ze al 2 x mogen hebben verwend te hebben.. geen idee of er nog een 3de keer komt.. wil haar niet onder druk zetten voor nog een date.. heeft soms omgekeerd effect :)

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.812
1.255
Ik kreeg gisteren een boze telefoon...
Onze studente had uit de mails iemand uitgekozen om morgen mee te daten maar onze idiote collega begon onmiddellijk over nzc en dat hij enkel nzc wou.., ik heb hierboven duidelijk gezegd dat ze enkel met condoom wou..man man man.. je krijgt dan de kans on een jonge mooie geile meid te daten (ook al is het dan misschien met
.. maar als de klik er is .. nooit condoom gezien.. ), begin dan niet te zeuren over nzc he ! Ik weet niet of ze morgen nog iemand nieuw zal uitkiezen.. zo heeft onze collega het goed verprutst :(

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Ik denk broodje aap verhaal. Klinkt leuk, maar zeer ongeloofwaardig.
En dan nog foto en gegevens online doorsturen naar een onbekende😏.

Echte studentes zijn tegenwoordig niet meer zo happig om te neuken met "een iets" oudere man voor het geld.

Zit constant tussen de studentes, 18-20jaar en ben redelijk verzorgd voor mijn leeftijd. Buiten eens een bericht en paar naaktfoto's naar mij is er nog niks geks gebeurd. Misschien zit ik in het preutse deel van België ofwel hebben ze tegenwoordig genoeg mogelijkheden om aan extra centje te komen.

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Regio's hebben ook verschil: Gent is een ramp, maar Antwerpen en Leuven zijn iets meer openminded.

En idd, waarom nog fysiek contact als men een veelvoud kan verdienen door foto's te verkopen? Er zijn blijkbaar veel mannen die betalen voor foto's zonder gezicht zelfs.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Ik had het geluk om gratis foto's te krijgen, met duidelijk gezicht. We hebben gesproken over sex, maar is er uiteindelijk nooit van gekomen. Stuurde mij zo'n foto's maar als ze mij tegen kwam keek ze telkens andere kant op. Die jeugdige karakters zitten soms ingewikkeld in elkaar.

En idd zoals @dirkA schrijft, regio doet veel.

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Ik ben vooral benieuwd waar jullie die studentes tegenkomen? Op welke chat...:p lol
Heel vroeger via Seeking.
Maar die bron is zo goed als opgedroogd.

Ook steeds meer en meer opletten met valse profielen, gezien op Seeking de norm is met gezicht.
Ik ben er toch voorzichtiger mee geworden, met een gezichtsfoto en gsm-nummer kan men tegenwoordig snel mensen opzoeken heb ik gemerkt,
Gezien professionele activiteiten van mezelf is Seeking ook te riskant geworden helaas.

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.812
1.255
Ik denk broodje aap verhaal. Klinkt leuk, maar zeer ongeloofwaardig.
En dan nog foto en gegevens online doorsturen naar een onbekende😏.

Echte studentes zijn tegenwoordig niet meer zo happig om te neuken met "een iets" oudere man voor het geld.

Zit constant tussen de studentes, 18-20jaar en ben redelijk verzorgd voor mijn leeftijd. Buiten eens een bericht en paar naaktfoto's naar mij is er nog niks geks gebeurd. Misschien zit ik in het preutse deel van België ofwel hebben ze tegenwoordig genoeg mogelijkheden om aan extra centje te komen.
Ik heb haar nooit betaald..
enkel kamer en drankjes

Terug
Naar boven