Studente (E)Lena

A

Anonymous

Guest
A

Anonymous

Guest
Alle dames die gelinkt zijn aan dat bureau zijn zeer prijzig ! Voor mij ook not done daardoor :D

A

Anonymous

Guest
Mailtje gestuurd gisteren maar nog geen reactie gekregen...

A

Anonymous

Guest
Aha, ze heeft gereageerd :)
Ze is 100% Vlaams (wat ook blijkt uit haar mails die vlot en foutloos zijn) en je mag voor die prijs wel in haar klaarkomen. Ik heb ook gevraagd of rimmen mogelijk is, maar dat doet ze niet, enkel ballen likken...

zomerliefje

Toogplakker
10 dec 2015
74
0
tom35 zei:
Ze is 100% Vlaams (wat ook blijkt uit haar mails die vlot en foutloos zijn) en je mag voor die prijs wel in haar klaarkomen. Ik heb ook gevraagd of rimmen mogelijk is, maar dat doet ze niet, enkel ballen likken...

Welke serieuze dame laat gaat nu iemands zijn gat aflikken terwijl hij misschien daarnet nog heeft zitten kakken... viespeuk Tom

A

Anonymous

Guest
zomerliefje zei:
Welke serieuze dame laat gaat nu iemands zijn gat aflikken terwijl hij misschien daarnet nog heeft zitten kakken... viespeuk Tom
Ai, zelfs op dat vlak heb je me door... Ik ben idd al jarenlang in therapie voor deze afwijking, maar helaas zonder resultaat... Heb jij misschien enkele tips?

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
tom35 zei:

Die mails worden geschreven door de pooier/baas van dat bureau.

A

Anonymous

Guest
Sorry voor de spamberichten, maar ik zit al een tijdje met een stalker op dit forum ;)

Balthasar zei:
Die mails worden geschreven door de pooier/baas van dat bureau.
Die keer dat ik met Natacha had afgesproken was het zeker zij die de mails schreef. Maar wellicht zal dat bureau ook wel meelezen.

En nu in het geval van Elena weet ik het niet. Feit is dat de site door het bureau is geschreven en de manier waarop Elena reageert op mijn vragen is in dezelfde stijl: nogal bot.
Ze hebben alleszins niet graag dat je veel vragen stelt. Gewoon je afspraak maken en voor de rest moet je niet moeilijk doen! En op de date zal 't waarschijnlijk hetzelfde liedje zijn: betalen, je ding doen zonder bijkomende vragen te stellen en het dan afbollen...

barns

Snuffelaar
29 mrt 2015
6
0
Na een lange tijd niet meer actief te zijn geweest en dus ook niet nzc, vorige zaterdag voormiddag naar Gent gereden na een afspraak gemaakt te hebben met Lena. Plan was eerst in Wetteren af te spreken, maar onderweg kreeg ik een sms dat ze daar niet geraakte en ptit ami of trianon wel ging. Dus maar doorgereden naar daar, al had ik wel al kunnen vermoeden dat het niet pluis was. Daar aangekomen, sms gestuurd, maar geen antwoord meer. Heb een half uur gewacht, maar ben dan maar doorgereden naar het glazen straatje waar ik een heerlijke 20min heb doorgebracht met Amanda.
Hoewel de foto's wel echt lijken, lijkt me dit toch fake. Iemand anders met een betere ervaring?

A

Anonymous

Guest
barns zei:
Hoewel de foto's wel echt lijken, lijkt me dit toch fake. Iemand anders met een betere ervaring?
Geen leuke ervaring natuurlijk. Blij dat je dan toch een aangename 20 minuten met Amanda hebt kunnen doorbrengen...
Dat bureau is niet fake, want ik had eerder al een zeer leuke date met Natacha van hetzelfde bureau, maar afgaande op de recensies hier zijn ze onbetrouwbaar wat het verschijnen op de date betreft. Ze zijn ook duur, dus niet echt een aanrader als je 't mij vraagt...

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
pieter1989 zei:
NZC niet meer mogelijk volgens haar site.

Dit is dan ook een ander meisje.

Bij dat bureau hebben ze het webadres behouden en er enkel een nieuw profiel op geplakt.

Terug
Naar boven