Strapon / Pegging / Trio

philippe

Toogplakker
17 jun 2015
85
4
zou wel eens door een jonge meid/vrouw of een oude hoer geneukt willen worden met een voorbind dildo. Heeft iemand een goede tip voor mij, liefst in Zuid Holland ?

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Dan mag je je ervaring hier alleen posten als er geen condoom om zat....

Noorman

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Voor strap on sex in zuid Holland moet je bij elissa in Delft zijn!
Schitterend mooie dame, zeer hygiënisch.

Zij laat zich ook neuken alleen niet zonder rubber.

Even op kinky zoeken op Elissa en ze verschijnt vanzelf.
Sorry maar ik weet niet hoe ik met mijn mobiel de link er bij kan zetten....

thematrix

Toogplakker
14 apr 2015
69
5
Weet iemand waar ik hier zou terecht voor kunnnen?

Page Not Found wat ze daar op 22:00 doen wil ik ook wel eens meegemaakt hebben (zou leuk zijn moesten de dames zelf ook anaal toelaten.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Pfff zou ik niet weten sexjobs kijken of een advertentie plaatsen met je wensen. Wie niet waagt wie niet wint ;) een trio is wel geil maar dit is niet mijn stijl.. :?

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Gewoon vragen aan jouw vaste dames misschien. Er zijn zowel nzc- en nmc-dames die dit graag zouden doen.

Vrouwen willen ook eens neuken, dominant zijn en top spelen. Voorstellen aan hen om zelf voor de toys te zorgen: strapon, dubbelekop-dildo, anale vibrator, buttplug.
Ik heb mijn vibrator altijd bij op dates.

Bisexuele dvp's weten meestal hoe ze moeten pegging door ervaringen met vrouwen, mannen, koppels en zelfs transsexuelen.

Als anaal-verwenner (gever en nemer) zeg ik je dat belangrijkste om steeds veel speeksel, kutjessap, voorvocht en lube te gebruiken (beste is op waterbasis).

Trogdor

Ervaringsdeskundige
23 dec 2016
306
248
Tja... ook een van mijn fantasieen, maar meestal als het aankomt op een trio, dan willen de dames alles veilig doen.. want de andere dame van plezier mag niet weten dat......

Dus als iemand tips heeft... ik houd mij van harte aanbevolen... mag ook via PB.

thematrix

Toogplakker
14 apr 2015
69
5
Ik wil graag eens een trio meemaken met twee dames waarbij de ene dame mij anaal neemt met een strapon terwijl ik de andere dame anaal neem (soort sandwich voor mij dus)
Bij welke dames zou ik hiervoor terecht kunnen?

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Doe je voortaan een beetje zoeken aub, alles maar samengevoegd, topics zat er van

Terug
Naar boven