Straatprostitutie in Frankfurt

j67

Snuffelaar
23 okt 2020
2
0
Waarschuwing! Wees voorzichtig met straatprostitutie in Frankfurt, vooral de meiden die niets gebruiken. Zij beloven veel, maar eenmaal op hun hotelkamer vragen ze meer geld. Ook als je meer betaalt krijg je niets.

Zo ook vandaag eentje uit Albanië. Zij was de derde op rij die mij veel beloofde maar niet gaf. 150 euro betaald voor een uur zonder, na 15 minuten stond ik weer buiten. Haar kamer was niet schoon te noemen. Volgende keer ga ik weer langs in Laufhaus Taunustrasse 32, waar de meiden wel hun afspraken nakomen.

delerious7

Toogplakker
9 dec 2015
100
45
In het centrum bij stations aantal Laufhausen jaren geleden geweest, toen was het nog 30 a 50€... :roll:
Maar die hier staat vermeldt ken iknie..

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
Was vorige week nog eens in Frankfurt, heel veel gelijkenissen met de Noordwijk in Brussel.
Hoog onveiligheidsgevoel, honderden en honderden junks....
Doet me denken aan het Platzspitzpark in Zurich begin jaren 90....
Ook in de raamhuizen weinig soeps: Oostblok en oude Ltina's....

Hotboy8001

Ervaringsdeskundige
10 feb 2018
336
157
Was vorige week nog eens in Frankfurt, heel veel gelijkenissen met de Noordwijk in Brussel.
Hoog onveiligheidsgevoel, honderden en honderden junks....
Doet me denken aan het Platzspitzpark in Zurich begin jaren 90....
Ook in de raamhuizen weinig soeps: Oostblok en oude Ltina's....
Ben er nu zondag late avond… dus er is niet veel soeps te zien dan …

Fonzy

Toogplakker
17 jan 2020
159
71
Ja inderdaad, wegblijven daar is het beste. Het is een echte hellhole die buurt daar.

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
'Niks te zien' zou de waarheid onrecht aandoen: er is héél veel te 'zien'.....
Ik zag zelfs een kerel die precies met een naald in z'n lul aan het prikken was..... soit ik weet/begrijp eigenlijk niet zo goed wat hij deed, maar het was heel creepy.

Als je er bent zou ik zeker eens gaan kijken (zeker als je niet alleen bent) , zo lang je blijft op plaatsen waar het druk is ben je relatief veilig.
Ik voelde me er veiliger dan aan Brussel Noord omdat er gewoon heel veel volk rondloopt.
Ik vond het gene vette in de welbekende laufhausen (hou rekening met veel trappen)

Volgens mij zit het gevaar er in als je wat afdwaalt naar minder drukke straten,

Ik ben 's avonds laat wat gaan wandelen, heb m'n paspoort, GSM op de kamer gelaten en een paar briefjes van 20 verdeeld over verschillende zakken.

Als je junkies wil neuken ga je zeker wel wat vinden, idem voor rijpe latina's en oostblokhoeren....
Misschien is het aanbod gedurende de dag anders dan 's avonds?

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Is wel al jaren geleden, maar toen was er drukke straatprostitutie rond de Messe.

Mitchell McDeere

Snuffelaar
7 aug 2024
11
8
Weserstrasse. Maar die is best lang, ik weet niet precies tussen welke kruisingen. Ik vermoed tussen Taunus en Münchener.

Terug
Naar boven