Straatdames in Madrid

BigDickOnTour

Toogplakker
9 dec 2021
114
38
Gelukkig ben ik na mijn reis in Italië daarna met de boot overgestoken naar Spanje en heb me een paar daagjes prima vermaakt in Madrid wel mega heet wat ook duidelijk aan de dames te merken was (een enkele had nog wat kleding aan de rest was naakt 😜) en de duurste was € 20 all in en zc !

Volgens mij hebben ze al de dames die in centrum van Madrid en in dat park liepen bij elkaar geveegd en in de wijk Villa Verde gestopt. Als je de wijk Villa Verde zoekt, bij het stadion van Getaffe of zo, ter hoogte van de Burger King daar is een flinke tippelzone en dat is echt grappig om daar eens een paar rondjes te rijden. Steeds zie je weer nieuwe, vanaf uur of 12:00-13:00 uur wordt wel leuk, 's-avonds ben ik er niet geweest maar overdag is het geinig. Je kijkt je ogen uit iig, en zeker als het warm is trekken de dames en enkele figuren die dame willen zijn of worden aardig wat kledingstukken uit een enkele loopt topless en een ander heeft haar schoenen nog aan. Ik moet zeggen er lopen echt wel hele mooie dames rond, paar super knappe blonde Oostblokkers die je gewoon proberen af te raffelen in een minuutje of 5 dus die moet je laten lopen en allen maar naar kijken. Ook veel 'Latina's en een paar donkere dames, maar ook junkies die er echt niet meer uitzien, soort wandelende soa's. Iig en de concurrentie is hoog dus de prijzen zijn relatief laag € 10 tot € 30 en onderhandelbaar. De meeste doen het even ter plaatse zo langs de kant van de weg/stoep, een enkele rijdt even met je naar een hoekje of een straat verderop. Niemand kijkt er trouwens van op als je aan de zijkant van je auto even oraal verwend wordt of dat je even de prooi volstopt. Het kan gewoon haha.

BigDickOnTour

Toogplakker
9 dec 2021
114
38
Ik had trouwens een Ecuadoriaanse of Ecuadoriaantje die ik denk 1m50 was, ik heb een VW busje en ze kon achterin rechtop staan en had nog wat speling aan de bovenkant. Die kwam net vanuit de bus/halte naar de zone dus ze was nog lekker fris en vers, alles er op en aan, zc , tongzoenen en volledig dicht gekit voor 2 tientjes.

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Toch lekker relaas van je bezoek, Sjarrel. Geeft mij trek naar een citytrip naar Madrid.

Latishahot

Toogplakker
8 dec 2019
41
6
Klinkt super interessant Sjarrel!
Dan moet het dus hier ongeveer zijn? Burger King
Kun je aangeven waar de meiden precies lopen? Niet dat we daar uren rond toeren zonder resultaat :|

BigDickOnTour

Toogplakker
9 dec 2021
114
38
Ja idd en dan eigenlijk t hele stuk links en biven die burgerking en calle de pinto
En iets boven dst hotel zie je een rotonde daar stast soms ook wat en in de smoverige straatjes ook wel maar t stuk tussen de pinto de burgerking en dst hotel staat flink vol en daar is t geloof ik gedoogd en die sndere straten zou wel is problemen kunnen oplopen met politie zei mijn dwergje , daar moet je niet heen , daar looen ook wel de meeste junkies en dat soort enge types
Dus thats the place to be !

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
Gisteren in Madrid toegekomen en na bezoek aan hotel de auto genomen en naar. Villa verde gereden. Ik was er al eens geweest in maart maar het was toen koud en slecht weer, maar nu was het 27,5 graden dus de dames hadden weinig kledij aan. Er waren enkele mooie exemplaren erbij maar ook dragonders. Maar op een bepaald moment zag ik een jonge dame aankomen en wilde juist starten en dit was voor mij een mooie dame. Direct toegehapt en mee genomen🤣.
Dame was afkomstig van Peru en heeft een mooi lichaam. Pzc + nmc = 30€ en nam de tijd. Ik vroeg om te neuken toen ik op goed op sterkte stond en ze nam een rode exemplaar 😔. Gewoon eventjes de moed genomen en gevraagd of nzc mogelijk was , en waar gebeurd dit was mogelijk voor extra, gevraagd hoeveel extra en ik heb haar 50€ extra gegeven met intern witten van kinderkamer. Na de daad (dame nam echt haar tijd en we hebben zeker 45min samengeweest) vroeg ze mijn nummer indien ze zou afkomen naar België om contact te hebben waar ik geen enkel probleem mee heb aangezien ik toch alleen ben. Ondertussen al afgesproken dat ze op woensdagavond/nacht naar mijn hotel zou langskomen om nog eens een leuk moment te kunnen door te brengen😈

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
Auto is noodzakelijk , er is wel een hotel in de buurt maar ik weet niet dat het ook short time mogelijk is. Iedereen wordt afgewerkt in zijn voertuig

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Is het nog steeds zo dat er dichtbij we winkelstraat -of zelfs in de winkelstraat- dames staan te tippelen?
Jaren geleden daar ene aangesproken en mee geweest naar hun kamer in diezelfde straat.
Weet wel niet of er NZC mogelijk was.

Hou er ook rekening mee dat alles toeristen, mensen in de straat zien hoe jij onderhandelt met de straathoertjes🫣

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
Zoals ik vertelde "villa verde" getafe, daar gebeurt het zonder problemen.
Sommige liepen gewoon met de borsten bloot en klein slipje en twee politiecombi's reden voorbij en keken ernaar 🤣 zonder enige opmerking

roubaix

Ervaringsdeskundige
6 sep 2015
341
147
Villa Verde is een stadsdeel in Madrid waar er 127.000 inwoners wonen.
@ Makkie : kan je iets specifieker zijn ?

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
Bij de straatdames is begin tarief pmc +nmc 20€ en pzc+nmc 30€
Nzc is afhankelijk van welke dame / trans of ze het toelaten of niet. Meeste dames staan er niet voor open!!!!
Transen lopen er ook rond voor de liefhebbers.

Terug
Naar boven