Stoutstel17

stoutstel17@

Snuffelaar
12 aug 2018
3
0
Dag Allemaal,

Wij zijn een stoutstel, zij 38 hij 36 en al de nodige ervaringen opgedaan. We zijn nu twee keer in Wulfrath geweest en wij vinden het super. We zijn opzoek naar nog meer van deze leuke party's. Hopelijk vinden we hier meer informatie of kunnen mensen ons helpen weg wijs te maken.

Stoutstel17 xxx

Vriendje3

Ervaringsdeskundige
6 mrt 2018
292
83
Welkom stoutstel,

Zo verzorgd als in Duitsland. Vind je weinig.
Misschien ook leuk om eens wat via hier te organiseren.?

Groetjes
Vriendje3

A

Anonymous

Guest
Daar sluit ik me helemaal bij aan. Allemaal relaxte gasten hier waar je prima een feestje me kunt hebben. Alleen een geschikte ruimte regelen, desnoods in 1 van de gekende hotelkamers.

cedric78

Ervaringsdeskundige
19 mei 2015
332
7
Welkom op deze forum stoutstel !

Ik hoop dat jullie via hier jullie weg zullen vinden, en dit betwijfel ik niet.

Mocht er iets van komen, wil ik graag meedoen.

Groetjes en succes

Plop69

Toogplakker
1 aug 2018
26
1
Welkom! Lijkt me gezellig en geil dus hoor graag als jullie een ruimte hebben gevonden. Nog sneller als wij mannen hier op dit forum de koppen bij elkaar steken en gezamenlijk een hotelkamer boeken zodat we een ochtend, middag en avond lekker bare los kunnen gaan :lol:

Creampiepat

Toogplakker
29 dec 2015
194
36
Hallo, ik ga elke laatste dinsdag van de maand naar Wulfrath en ik schrijf elke keer een verslagje; ik heb jullie dus zeker al eens ontmoet. Einde deze maand ben ik er weer. In ieder geval, als jullie iets organiseren, ben ik beschikbaar!!!!!

vinzvegas

Toogplakker
29 dec 2016
33
5
Ik heb een locatie met sling thuis ...dus als er interesse is kan er altijd iets geregeld worden ..

Josverzeilberg

Toogplakker
24 aug 2018
83
17
Hoi stoutstel,

Als jullie hier in Nederland een bare gangbang organiseren dan wil ik graag van de partij Ik.

Jos xx

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Stoutstel heeft al wel twee berichten hier staan en een paar leden roepen hen op iets te organiseren.
Anderen hebben daar belangstelling voor.
Maar Stoutstel laat al effe niks meer van zich horen.
Wel zo netjes om even te reageren, ook als iets organiseren niet lukt of niet de bedoeling is.
Nu lijkt het wel of ze gewoon een worst voor houden maar als men toehapt, dan zijn ze niet van de partij.
Waarschijnlijk lachen ze zich dood en vinden ze dat ze hun naam eer aan doen (stoutstel)
Niks stout aan, hooguit flauw.
Voor de duidelijkheid: ik heb geen belangstelling want ben meer van de één op één maar om andere leden zo
te behandelen vind ik beetje flauw en laag.
Blijf dan gewoon lekker weg hier.

stoutstel17@

Snuffelaar
12 aug 2018
3
0
Dag Allemaal,

Bedankt voor jullie berichten, sorry voor de late reactie. Even een korte pauze gehad. 28 dec gaan we waarschijnlijk weer naar Duitsland.

XXX

Terug
Naar boven