Storing sexjobs

zen120

Toogplakker
16 apr 2015
248
5
Storing sexjobs.
Door een storing versturen wij tijdelijk geen reactiebevestiging. Je bericht komt wel gewoon aan.

speedy6968

Toogplakker
7 apr 2015
61
1
Een paar dagen? Is al meer dan een week gaande dat de hotmails enzo door Microsoft wordt tegengehouden. Althans dat kreeg ik van de helpdesk van SJ te horen. Ik kreeg het advies om via een Gmail account te mailen, maar volgens mij komt nog steeds niet alles aan.

Stael

Toogplakker
4 feb 2016
55
1
Inmiddels is bij mij de indruk ontstaan dat er een gecoördineerde actie gaande is van enkele grote emailbedrijven. Microsoft, GMX en YAHOO blokkeren het doorsturen van e-mails die met seks te maken hebben, met name mails van sekssites. Microsoft stuurt ook om de haverklap privacy-herinneringen wanneer er bij het surfen naar bepaalde sites wordt gegaan.
De kuisheid rukt overal op, de onderdrukking ook. Mensen die hun vrijheid beleven op seksgebied moeten door beknotting leren accepteren dat ze geen moer in de wereld te zeggen hebben. De grote bedrijven en de gecorrumpeerde overheden en de moralisten van christelijke en islamitische huize willen knechten, slaven.

Stael

Toogplakker
4 feb 2016
55
1
Er is veel meer gaande.
Onder het mom van 'gelijke monniken, gelijke kappen' gaat de Europese Commissie de vrijheid van internetbedrijven aan banden leggen.
Brussel gaat de maatregelen volgende maand aankondigen, zo meldt de Financial Times.
Die regels bepalen onder meer wanneer telecombedrijven moeten voldoen aan verzoeken van politie- en veiligheidsdiensten, maar ook op wat voor manieren ze munt kunnen slaan uit de gegevens van gebruikers.
Privacy gaat foetsie!

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Maar je zal maar als DVP daar je advertentie plaatsen en er voor moeten betalen maar er nauwelijks tot geen klantjes voor krijgen ;)

zen120

Toogplakker
16 apr 2015
248
5
Stael zei:
Inmiddels is bij mij de indruk ontstaan dat er een gecoördineerde actie gaande is van enkele grote emailbedrijven. Microsoft, GMX en YAHOO blokkeren het doorsturen van e-mails die met seks te maken hebben, met name mails van sekssites. Microsoft stuurt ook om de haverklap privacy-herinneringen wanneer er bij het surfen naar bepaalde sites wordt gegaan.
De kuisheid rukt overal op, de onderdrukking ook. Mensen die hun vrijheid beleven op seksgebied moeten door beknotting leren accepteren dat ze geen moer in de wereld te zeggen hebben. De grote bedrijven en de gecorrumpeerde overheden en de moralisten van christelijke en islamitische huize willen knechten, slaven.

Volledig mee eens. Dit afschuwelijke EU gedrocht met zijn dictatoriale beleid. Democratie, haha...

zen120

Toogplakker
16 apr 2015
248
5
Stael zei:
Er is veel meer gaande.
Onder het mom van 'gelijke monniken, gelijke kappen' gaat de Europese Commissie de vrijheid van internetbedrijven aan banden leggen.
Brussel gaat de maatregelen volgende maand aankondigen, zo meldt de Financial Times.
Die regels bepalen onder meer wanneer telecombedrijven moeten voldoen aan verzoeken van politie- en veiligheidsdiensten, maar ook op wat voor manieren ze munt kunnen slaan uit de gegevens van gebruikers.
Privacy gaat foetsie!

Hoezo democratie? De EU is zelfde als Rusland, VS. Werken, belasting betalen en mond houden....

zen120

Toogplakker
16 apr 2015
248
5
Stael zei:
Er is veel meer gaande.
Privacy gaat foetsie!

Hoezo democratie? De EU is zelfde als Rusland, VS. Werken, belasting betalen en mond houden....

zen120

Toogplakker
16 apr 2015
248
5
zen120 zei:
Stael zei:
Er is veel meer gaande.
Privacy gaat foetsie!

Waar staat dit artikel van Financial Times. Heb je link? Dit is echt heel eng en gevaarlijk deze ontwikkeling

Stael

Toogplakker
4 feb 2016
55
1
Een directe link naar artikel in Financial Times heb ik niet (gelezen in andere krant, FD of Telegraaf). Wat het emailen betreft raad ik aan te verkassen. Ook omdat veiligheidsdiensten bijna alle gangbare emaildiensten (kunnen) penetreren. Wij zijn niet de enige die van penetreren houden. Ik ben verhuisd naar protonmail in Zwitserland. Bevalt mij tot nu toe uitstekend. Encryptie houdt over de schouder meekijkers buiten de deur. Voor de veiligste versie betaal je een bedragje waarvoor je nog niet gepijpt kunt worden. Er zijn meer goede e-maildiensten, b.v. Tutanova (Duitsland), maar ik verkies een land waar de Brusselse tyrrannen nog niet hun klauwen hebben uitgeslagen.
Het is helaas waar dat we richting totale dictatuur koersen. Steeds meer verboden, behalve voor de graaiende elite. In de Franse Revolutie is de toen bestaande graaiende elite een kopje kleiner gemaakt. Roept nog steeds een gevoel van bevrediging op. De mensen die door die revolutie aan het bewind kwamen waren niet minder afschuwelijk. Voor revolutie pleit ik niet. Wel voor niet participeren, je gedeisd houden, nooit stemmen, de politieke proleten verachten en goed voor jezelf en wie je lief zijn zorgen.
Mens is een in sommige opzichten mislukt voortbrengsel van de evolutie. Daar is niets aan te doen. Evolutie roeit ons een keer uit. Dat idee roept ook gevoel van bevrediging op.
De bevrediging van de seks blijft natuurlijk de leukste. Succes

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Ging het hier niet om een storing op sexjobs ?
Of zal ik de topic titel maar aanpassen naar wat anders ?

Stael

Toogplakker
4 feb 2016
55
1
Hoe zit nu met die storing SJ? Toch echt geen op zichzelf staand geval. Maar moderator maant terecht tot terugkeer naar onderwerp. Bij dezen wie weet er meer? En wat?

enjoyerik

Toogplakker
27 mrt 2015
141
2
Het enige dat ik met zekerheid weet is dat de links die nodig zijn om mijn reacties te activeren (lees te versturen) met vele uren vertraging bij mij binnen komen. Als die reacties na activering vervolgens weer net zo lang onderweg zijn naar de adverteerder zit er in totaal al gauw 24 uur of meer vertraging in het mailverkeer.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Als je een account aanmaakt op SJ dan hoef je geen activering mail af te wachten, dan gaat het bericht gelijk naar de adverteerder.

Bericht van Sexjobs
Door een storing is het mogelijk dat emails van Sexjobs naar hotmail.com, outlook.com, live.nl en msn.com adressen pas na een ruime vertraging aankomen. We raden je aan om tijdelijk gebruik te maken van een andere emaildienst als Gmail.

Heeft dus meer te maken met Microsoft gerelateerde diensten, die een andere routering krijgen, en zo pas veel later aankomen.

Oplossing is dus simpel, of een account op SJ of een Gmail adresje maken.

enjoyerik

Toogplakker
27 mrt 2015
141
2
Ik heb een account op zowel sexjobs als de bi tak ervan. Bij sexjobs zelf worden mijn reacties als vanouds direct door gegeven maar bij de daar aan verbonden bi tak (anoniem afspreken) is dat niet het geval, althans niet bij mij. Ik heb hun maanden geleden al laten weten dat ik problemen ondervindt met het inloggen op "anoniem afspreken" (mijn daar ooit ingestelde gebruikersnaam en wachtwoord worden niet meer herkent) waarvoor zij geen verklaring hadden. Later is me opgevallen dat ik op de huidige versie van "anoniem afspreken" niet kan inloggen (en dus ook niet als accounthouder herkend wordt) maar dat ik via een omweg soms onverwachts op een oudere versie van die site terecht kom waar ik wel kan inloggen waarna mijn advertentie gewoon op de huidige site te zien is. Omdat mijn destijds ingestelde gebruikersnaam door de huidige versie niet herkent wordt heb ik geprobeerd mijn account dan maar opnieuw aan te maken maar krijg dan de melding "gebruikersnaam is al in gebruik".

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Op kinky en hookers krijg ik met mijn eigen IP onderstaande.

Schermafbeelding 2016-08-17 om 13.37.44.png

Wat ik ergens las op hookers dat SJ ook op CloudFlare draait en dat daar het probleem met oude en nieuwe sit weergave zou liggen.

Mijn IP is niet zo'n punt, daar heb ik er wel een paar van :lol: :lol: :lol:

.

enjoyerik

Toogplakker
27 mrt 2015
141
2
Reactie meldingen op dit item krijg ik overigens wel ala seconde in mijn mailbox dus het is niet zo dat hotmail alle berichten van sex gerelateerde sites vertraagd (is dus ofwel een broodje aap verhaal of nog niet alle sites zijn door hun in kaart gebracht en/of aan de blacklist toegevoegd). Zou overigens wel idioot zijn als uitgerekend HOTmail zich daar schuldig aan zou maken. Ook gmail kan er wat van want die weigerde ooit een door mij verzonden bericht vanwege geconstateerde problemen op het vlak van wat zij zo mooi noemden "platte tekst" :).

enjoyerik

Toogplakker
27 mrt 2015
141
2
Kreeg net een mailtje van een bevriend organisator dat er door een storing van sexjobs langs die route helaas geen reacties in zijn mailbox waren binnen gekomen voor zijn aankomende (niet bare) gangbang. Het lijkt er dus op dat Zen120's geruststellende claim "je bericht komt gewoon aan" wellicht niet helemaal 100% waterproof is.

zen120

Toogplakker
16 apr 2015
248
5
enjoyerik zei:
Kreeg net een mailtje van een bevriend organisator dat er door een storing van sexjobs langs die route helaas geen reacties in zijn mailbox waren binnen gekomen voor zijn aankomende (niet bare) gangbang. Het lijkt er dus op dat Zen120's geruststellende claim "je bericht komt gewoon aan" wellicht niet helemaal 100% waterproof is.

Enjoyerik,

Je leest het verkeerd. De tekst 'je bericht komt gewoon aan ' is van sj zelf.

Zen120

Terug
Naar boven