Stoeipoes Wendy - Heerlen

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Ben vorige week bij haar geweest, het hele proces probleemloos doorlopen voor 100€
Je moet je eens realiseren dat zo'n vrouwtje vooraf nooit weet wat voor eikel aan de deur zou kunnen staan.
Met een beetje normaal gedrag is vaak veel mogelijk

Haar zus regelt overigens de telefoon en gaat niet zomaar ergens op in

Alex

michaell

Ervaringsdeskundige
5 jul 2021
346
161
Hallo Alex ,

Ben je tevreden naar huis gegaan ?
Ze schrijft het ja ook zelf dat veel mogelijk is en begon uit haar zelf alles te vertellen via Whats app.
Dat het de zus is / was kon ik niet weten , maar is niet verlegen om te kletsen. :p
Bij mij ging ze overal op in .
Zou fijn zijn als je even je bevindingen onder Limburg zou schrijven , is dan makkelijker te vinden.

gr,

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Beste,

Ik ben meer dan tevreden naar huis gegaan, Wendy uit heerlen is meer dan in orde en geeft veel je geld.

Alex

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Hallo Michel,

Ik kan jou merkbaar niet uitleggen dat ieder moment van dag anders kan zijn.
Ik heb je proberen te vertellen dat je het avontuur kunt aangaan maar dat is beslist geen must.
Ga er gewoon heen en laat het gebeuren! Je krijgt geen spijt

Daag

erik123

Toogplakker
15 jan 2016
41
4
Met dame afgesproken via WA voor de volgende ochtend,eenmaal in Heerlen,reageerde ze niet meer,daar heb ik niets aan😡

michaell

Ervaringsdeskundige
5 jul 2021
346
161
Ik ben er vandaag geweest , kan helaas pietwies123 ervaring niet bevestigen. Zoals hij al aangaf ieder moment van de dag kan anders zijn.
Kosten voor een half uur bare 150 euro .
Ze is een vriendelijke meid , maar het tongzoenen was matig . Beffen liever niet . Vingeren mocht wel maar weinig respons.
Ze pijpt goed maar zodra je pik hard is gaat ze er ook meteen opzitten om je zo snel als mogelijk af te werken.
Het is maar een eenpersoonsbed dus je kunt weinig .
Heb haar Doggy zo lang als mogelijk geneukt totdat ik haar kut volspoot.
Leeftijd is typefout , ze is eerder 35.
Voor mij geen herhaling , aangezien Senna om de hoek woont en meer variatie bied qua mogelijkheden/kosten.

Terug
Naar boven