Steun het forum aub!

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
lekker ding zei:
Dus kom op mannen koop voor minimaal een tientje een paysafecard en stuur de code door naar Barefan alsjeblieft.

Is het echt zo gemakkelijk? Kaartje kopen en code doorgeven via PM?
Dan ga ik dat ook snel effe doen!

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ja zo makkelijk is het. Bedragen zijn 10, 25,50 of 100 euro.
Kan je o.a. gewoon halen bij Albert Heyn. Code doorgeven aan Barefan via Pb dus niet hief plaatsen en Barefan is blij.
En wij ook straks met zijn allen. :)

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
Jajoh zei:
lekker ding zei:
Dus kom op mannen koop voor minimaal een tientje een paysafecard en stuur de code door naar Barefan alsjeblieft.

Is het echt zo gemakkelijk? Kaartje kopen en code doorgeven via PM?
Dan ga ik dat ook snel effe doen!

Ja inderdaad zo makkelijk is het heb ik uitgetest met Lekker Ding :) anoniemer kan niet en nog handig ook :)

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Jij altijd :lol: :lol: maar er zijn wat meer storingen, alles komt goed, uiteindelijk ;-)

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
Petertje zei:
kom er net achter dat ik geen pb mag sturen :lol:

ben ik stout geweest?

of je stout geweest bent laat ik in het midden :lol:
Maar dat je geen PM kan sturen is niet normaal. Wat loopt er mis?

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
hier was iets heel raar aan de hand, maar het is inorde nu, nu kan je berichten sturen.

Petertje

Toogplakker
28 mei 2019
86
3
wil zojuist de code doorzenden maar helaas pindakaas:

Je mag geen privéberichten versturen.

en ook dit btw

Dit bericht is succesvol verstuurd maar het zal goedgekeurd moeten worden door een moderator voordat het publiekelijk zichtbaar zal zijn. Je zult op de hoogte gesteld worden wanneer je bericht goedgekeurd is.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
je zal wel stout geweest zijn, voor €100,- is het op te lossen :lol:

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
het zou nu echt opgelost moeten zijn, als het nog steeds niet lukt moet heb ik nog 1 optie om te proberen, maar ik begrijp echt niet wat er in jou geval misgelopen is. heel raar

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
Mijn eerste maandelijkse betaling is afgeschreven op Patreon. Hopelijk bij anderen ook :lol:

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
Zou het nog een idee zijn om een Donateur level te introduceren ;) Niet met meer rechten of zo, maar gewoon voor de leuk. :D

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
Ja dat is wel een idee, Als daar vraag naar is hoor ik het graag. Dan maak ik een apart topic aan waar mensen hun ideeen in kunnen delen en kijk ik even wat mogelijk is.

En alvast bedankt voor de bijdragen JeroenNL

Grzz

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
Nou ik zou het wel leuk vinden :D Bijvoorbeeld tot 25 euro een half jaar in die groep. > 25 een jaar. en voor personen met een maandelijks abonnement doorlopend totdat het abonnement stopt.

60 minute man

Toogplakker
19 jul 2019
44
4
Voor de dringende steun ben ik zeker voor te vinden!!!ook bereid 35€ te betalen wie houd dit bij en idd hoeveel heb je nodig icter te betalen natuurlijk zit niemand te wachten na betaling nog niet genoeg is ingezameld!!!
iki heb diverzen opties gezien voor mijn is de beste voorstel van de heer die Steun het forum aub!
Bericht door JeroenNL » 09 jul 2020, 15:39 via paypal bv stickers te kopen 2x 15€ plus porto ben je aan de 35€!!!
Ik wijs er op idd dit best 1 malig wil doen wat de hr JeroenNL » al zij is wat er over is spuit eendvp lekker vol!!!
tot nu toe was dit gratis dus je hebt jaren plezier gehad en soms waarschuwingen en tips!!!.Zelf ook eea bijgedragen btw
om er een lidmaatschap van te maken gaat mijn te ver tevens wat voor een extra service ga je dan krijgen??/ kinky,sexjobs speuders is ook gratis plus er is spraken van koste icter dus in mijn ogen 1 malig
ad blocker ga ik niet uit zetten no way!!! dus betaalen graag ik zou de laaste zijn die dit geweldige site tenonder zien gaan lidmaatschap tja??
dit is mijn mening en absoluut niet onwillig om 35€ te betalen inplv 25€ zou er wat over zijn geniet er van ook is idd cwp bij somigen een pain..
Bij deze hoor ik het graag 2x stikkers oid en bij referentie zet ik mijn form naam erbij vrg

Terug
Naar boven