Steun het forum aub!

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
Wat de banner betreft, ik zou even moeten kijken hoe ik hem kan laten mee aanpassen aan het apparaat waar het forum op bekeken word, dat is ff ingewikkeld denk ik maar ik ben er mee bezig.

Groetjes

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Hello my fellow perverts.
I am a long time ''reporter''
here on the site.
If I use any card or bank account my wife will see it.
That's why cash is king in this area .So for me it will be impossible to pay .
Bareboy

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
Hi Bareboy,

Ik ga me niet meer aan geschreven engels wagen aangezien het zo slecht is dat het lachwekkend is. Misschien wil iemand wel volgend stukje voor je vertalen naar goed engels
"Je zou een Paysafecard kunnen kopen in een winkel met cash en die code aan mij doorsturen, Of ik dan echt het geld kan afhalen weet ik neit zeker maar ik kan dat wel gebruiken bij mijn hosting zie ik. Dat lijkt mij het meest anonieme"
Hier vind je verkooppunten https://www.paysafecard.com/nl-be/kopen/verkooppunten-zoeken/

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
@Barefan,

Is dat niet een stukje code met width = "300" of zoiets?
Daardoor wordt de lengte van je banner automatisch aangepast

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
ik heb geen idee, ik heb gisteren de instellingen aan het uitpluizen geweest en vind niet echt een oplossing.
Ik ga de vraag stellen op een hulp forum voor PHPBB ik kom er op terug

Joopie 2

Toogplakker
23 feb 2019
155
25
Is het mogelijk om "CSS" (style) toe te voegen ergens? Mocht dat het geval zijn kan ik je vast wel wat geven om in te vullen.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
Ik Denk dat dat wel moet lukken, dat zou ik eens moeten bekijken.
Maar waarom wil je dat? Is het zo verschillend van de standaard stijl?

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
@ dongiovanni77

Ik heb je even een pm gestuurd. En alvast bedankt!

Flooppie

Snuffelaar
8 mei 2015
21
0
Ik ga niet per maand doneren in verband met privacy, als ik doneer wil ik dat zelf bepalen hoe ik dat doneert en dat moet geen verplichting worden!!!

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ik zie dat er bijna 12000 "leden" zijn op dit forum.
Als die allen nou op een makkelijke manier minimaal 1 euro kunnen storten dan zou barefan aardig geholpen zijn.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
lol, waarvan er 2400 ook daadwerkelijk 1 of meerdere berichten hebben geplaatst blijven er 9600 rukkers en dubbele accounts over, probeer daar is een euro uit te halen :lol:

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Hahahaha,

Hoop doet leven.

Ik ga donderdag een paysafecard halen en dat doneren.
En misschien wel vaker per jaar..

En misschien doet goed voorbeeld goed volgen ;)

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
lekker ding zei:
Ik zie dat er bijna 12000 "leden" zijn op dit forum.
Als die allen nou op een makkelijke manier minimaal 1 euro kunnen storten dan zou barefan aardig geholpen zijn.

als 12.000 leden 1 euro zouden sponseren dan zou ik als forum nog een goed doel uitzoeken om te steunen ook want zoveel heeft het forum nou ook weer niet nodig.

Maar als ik nu kijk hoe weinig respons er komt op deze oproep dan lijkt me dat ijdele hoop.

Maar de mensen die wel steunen ben ik echt ontzettend dankbaar trouwens!

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ik ga je straks via pm het een en ander doorgeven van een paysafecard. Als dat goed werkt dan wil ik dit wel vaker doen, per kwartaal of zo een donatie doen zodat jij deze site (veilg(er) kan maken :)

Maal als nou 1 procent van de leden al iets zou doen zou het al geweldig zijn.

Dus heren kom op met een donatie want geloof me we vallen in een zwart gat als deze site weg is. dat hebben we allemaal al eens ervaren met de voorlopers van deze site.
Je mag hier meer dan bv op Hookers, je mag en kan hier meer je ei kwijt en dingen vragen die bij Hookers meteen weg gehaald worden.

Een paysafecard is er al vanaf 10 euro als ik het goed heb, als je dat weg zet tegen wat je uitgeef aan de dames waarvan je hier de juiste info krijgt is het een schijntje.

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
@Barefan en CWP,

Daarom ook... Betalen is meer toegang. En als het kan dmv een paysafecard.

WSG, world sex guide, hanteert dezelfde filosofie.

Naar mijn mening hoor...

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Nou ik heb vandaag via paysafe gedoneerd. Barefan gaf aan dat ik de eerste was die het op deze manier deed dus was voor hem ook nieuw. Maar tis gelukt en Barefan was er zeer content mee.

Dus kom op mannen koop voor minimaal een tientje een paysafecard en stuur de code door naar Barefan alsjeblieft.

Hij blij en wij nog blijer met deze site. :)

En de "nukken" van CWP nemen we voor lieF ;) :lol: :lol: :lol: :lol:

japir77

Toogplakker
7 feb 2019
105
61
Vraag is hoe toekomstbestendig dit forum is nu hookers nagenoeg op zwart gaat vanwege de AVG.

Terug
Naar boven