Steun het forum aub!

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
Beste Forumleden.

100% anoniem?
Via een Paysafecard kan je met cash een kaart kopen in een winkel (bv supermarkt of onlineshop en als je de nummer dan doormailt dan kan ik die nummer en zo uw donatie gebruiken bij bv mijn hosting

Nav onder andere het topic waar ik hulp vraag bij het installeren van een SSL beveiliging ben ik beginnen te beseffen dat ik als Admin hier en daar tekortschiet.

Ik zou graag het forum een beetje moderniseren/veiliger maken, misschien uitbreiden.
Maar door mijn gebrek aan IT kennis en mijn grote angst om data te verliezen kan/durf ik hier niet aan te beginnen.

In het verleden heb ik contact gehad met een onafhankelijke ITer om mij met een paar dingen te helpen. Nou sorry dat kon ik niet betalen. Professionele (betrouwbare) hulp kost heel veel geld. En aangezien dit forum niet 1 euro opbrengt kunnen die dingen niet.

Daarom zou ik willen vragen of jullie mij/het Forum willen steunen met een kleine bijdragen permaand. Je kan via Patreon een maandelijkse bijdrage storten aan het Forum.
Je kan kiezen tussen 3 Dollar, 5Dollar, 10 Dollar, 25 Dollar en tot slot 50 Dollar per maand. (sorry de optie euro is nog niet beschikbaar die komt er naar het schijnt aan)

(Dit geld gaat NIET in mijn prive portemonnee, Ik ga het geld integraal in het forum investeren zodat iedereen er beter van word. Een eerste project zou bv zijn een professioneel iemand een SSL laten installeren, en alles laten nakijken op beveiligings problemen.

Hier vind je een link naar de pagina en alvast bedankt iedereen!
https://www.patreon.com/join/nzcforum
EDIT Ik merk dat er wat bezwaren zijn en een aantal andere voorstellen.
Ik som hier onder een lijst op met andere mogenlijkheden dan Patreon.
1) paypal Ik kan je een Paypal verzoek sturen met een bedrag van jou keuze.
2) Ik kan je mijn Iban nummer geven dan kun je je een bedrag naar jou keuze over maken.
3) Ik heb net een acount aangemaakt op paysafecard. Dus je kan 100% anoniem zo een kaart kopen de de nummer aan mij geven. (Al ben ik nog wel aan het experimenteren hoe dat jusit werkt.)
4) Doe zelf nog een bijkomend voorstel :)

A

Anonymous

Guest
Ik wil je graag steunen maar geef gewoon je IBAN en ik maak geld over. Ik ga niet mijn e-mail adres en andere dingen geven om geld over te maken.
Dus je iban!

A

Anonymous

Guest
Of geef twee mogelijkheden
Op deze manier geef ik niets

Fonske

Toogplakker
6 apr 2015
131
5
Denk dat het op deze manier niet zal helpen. Ik ben ook geen voorstander om mijn mailadres achter te laten en doe liever een (jaarlijks) eenmalige betaling, dan dat ik dit maandelijks van mijn rekening zie gaan.

A

Anonymous

Guest
Ja, een tikkie is is niet anoniem.
Als je een paypal account hebt kun je dacht ik een anonieme fondsenwerving starten: Online fondsenwerving - Donaties | PayPal NL
Geen idee of dat ook hiervoor kan worden gebruikt. Probleem tegenwoordig is dat elke overboeking legaal moet zijn en dus identificatie met zich meebrengt.

Als dat een probleem is zal een elektronische overboeking niet gaan. Beter een gangbang voor 100 man organiseren en iedereen 100 euro laten dokken.
Ik ben VOOR

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
Oke ik merk dat er een aantal bezwaren zijn waar ik geen rekening mee gehouden heb.

Ik maak zo een aanpassing in de post hierboven.
Maar eerst even hier een motivatie waarom ik voor bovenstaand systeem gekozen heb.
1) het is tot zo ver ik weet voor mij compleet anoniem. Ik krijg geen betaal gegevens te zien van de "klant" (Ik ga daar minder info van jullie krijgen dan dat jullie achterlaten op het forum)
2) een maandelijkse bijdrage omdat de kosten voor het forum nu eenmaal niet eenmalig zijn. En als een hele boel mensen een kleine maandelijkse bijdrage leveren dan helpt die het forum zo vooruit. En dan blijft die het forum vooruit helpen. En iedereen kon kiezen hoeveel hij kan/wil missen. Maar ik denk dat iedereen wel 3dollar per maand kan missen. Maar ik kan toch niet verwachten van mensen dat ze mij elke maand 3euro/dollar over maken. Dat leek mij omslachtig.
3) het leek mij ook eerlijk tov anderen. Ik heb er ook aan gedacht om badges te verkopen, zodat je een badge op je profiel kon hebben zodat iedereen kon zien dat jij het forum financieel steunt bv.

Maar ik stel de post wat bij.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
@ rob1three5

Ja dat zou ook een mooie oplossing zijn. Moest er een vrouw op het forum zijn die het forum wil steunen door bv een gangbang te doen en de opbrengsten aan het forum te schenken dan zou dat mooi zijn. Maar jammergenoeg zijn er niet zoveel vrouwen op het forum echt actief.
Moest er toch eentje zijn mag je altijd contact met mij opnemen dan bespreken we eea en komen we er wel uit.

A

Anonymous

Guest
Maandelijks bijdragen zal voor velen met een gezamenlijke rekening geen optie zijn, dat gaat de vrouw zien. Eenmalig kun je nog wel wat op verzinnen...

chiel69!

Toogplakker
17 sep 2019
175
137
een Tikkie is dan niet anoniem maar betalen met IBAN is dat ook zeker niet. De mogelijkheid om met een Tikkie te betalen staat mij zeker wel aan en is niet recurring payment. Dus als je met een Tikkie gaat werken steun ik je graag.

Dromer2

Toogplakker
7 apr 2018
119
116
Ik heb wel 2 dames die een gangbang willen doen waarbij de split 50% zal zijn.
Is toch nig een wens van een van de dames om het eens voor geld kan 😏
Bezoekers van de barebangs in de pinte kennen de dames wel gok ik.
Uiteraard dient er iemand dan een locatie te hebben

A

Anonymous

Guest
Split van 50% vind ik niet tof, als je het doet, doe je als investering het omdat je zelf baat bij het forum hebt, niet omdat je er dan meteen een bak geld aan overhoud. Zeg 40 man a 100 eurro/2 = 1000 euro pp. Dan wil ik ook 100 euro omdat ik het idee opperde. En dat is nou net niet de bedoeling.

Wel leuk dat er 2 dames bereid zijn.

Ik doe een eenmalige bijdrage, en misschien op een dag nog een keer maar geen abonnement, dat gaat \m echt niet worden.

nestorix

Toogplakker
7 apr 2015
201
7
nog nooit van mijn leven een tikie gedaan en ook niet echt van plan, heb paypal, en kan via iban overboeken.das het voordeel van vrijgezel zijn, denk ik :D

Dromer2

Toogplakker
7 apr 2018
119
116
rob1three5 zei:
Split van 50% vind ik niet tof, als je het doet, doe je als investering het omdat je zelf baat bij het forum hebt, niet omdat je er dan meteen een bak geld aan overhoud. Zeg 40 man a 100 eurro/2 = 1000 euro pp. Dan wil ik ook 100 euro omdat ik het idee opperde. En dat is nou net niet de bedoeling.

Wel leuk dat er 2 dames bereid zijn.

Ik doe een eenmalige bijdrage, en misschien op een dag nog een keer maar geen abonnement, dat gaat \m echt niet worden.

Maar er hoeven er geen 40 te komen, dames zijn amateurs dus 40 is wel heel veel.
Dacht zelf aan max 15 man, dus 1500 door 2 is 750 voor het forum.
Als het daarmee niet lukt lukt het nooit....

sandstorm

Toogplakker
11 feb 2019
181
36
Ik vind dit een leuk forum en een abonnement gaat mij ook te ver, bovenstaande idee is dan weer wel iets dat in mijn kraam past.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Maar ff zonder gekheid, kan je niet gewoon een crowdfunding actie gaan plaatsen. Uiteraard niet onder de naam van dit forum maar misschien onder het mom van opstarten website. De link zet je hier en wij allen kunnen aldaar anoniem doneren.
Als je van alle leden al 1 euro krijg kom je heel ver. En ja van de droog geilers moet je niets van verwachten. ;)

man56

Ervaringsdeskundige
26 jan 2018
337
186
Ik ben best bereid af en toe iets over te maken met een Tikkie. Net als velen hier zie ik een abonnement niet zo zitten.

13 mei 2015
1.163
462
Niettegenstaande ik een 'eigen' aparte rekening heb, zou ik een anonieme bijdrage zeker overwegen. Een abonnement zou ook wel kunnen, met eenzelfde anonimiteit trouwens.

Terug
Naar boven