Sterren en recensies kinky.nl

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Het werd al hier een keer eerder opgenoemd, maar sinds kort kan je een recensie en aantal sterren geven.
Een goede zaak, want het is mij vandaag gelukt om een oplichter er af te flikkeren die al geruime tijd een advertentie had en eerst een aanbetaling vroeg. Dezelfde oplichter onder de naam Charlie had zichzelf 5 sterren gegeven. Binnen een uur tijd er vanaf geflikkerd.
Een goede zaak zo kan je het " vuil " er af gooien.
Jammer dat sommige " bekende" dames die hier op het forum worden besproken deze optie hebben uitgeschakeld.
Hetgeen iets toch al over hun zegt :lol:

A

Anonymous

Guest
Een sterrensysteem voor leden zou hier anders ook helpen

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
piet zei:
Het werd al hier een keer eerder opgenoemd, maar sinds kort kan je een recensie en aantal sterren geven.
Een goede zaak, want het is mij vandaag gelukt om een oplichter er af te flikkeren die al geruime tijd een advertentie had en eerst een aanbetaling vroeg. Dezelfde oplichter onder de naam Charlie had zichzelf 5 sterren gegeven. Binnen een uur tijd er vanaf geflikkerd.
Jammer dat sommige " bekende" dames die hier op het forum worden besproken deze optie hebben uitgeschakeld.

IK vermoed veel andere gaan dat ook doen hun zelf sterren geven :lol: :lol: :lol: :lol:

A

Anonymous

Guest
piet zei:

Het is aan 1 kant slim bekeken van Kinky, maar aan de andere kant is het niet zo slim dat deze functie uitgeschakeld kan worden door de adverteerders. Die moet altijd toegankelijk zijn, al helemaal daar Kinky zelf de recensies eerst beoordeeld alvorens ze prijs te geven. Daarnaast is het voor Kinky en voor wandelaars een mooie manier om erachter te komen wie de boel aan het oplichten is en wie niet. Hopelijk verbetert deze functie zich snel!

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Kinky heeft mogelijkheid 'bare sex' vervangen door 'sex zonder condoom'.
Was daar onduidelijkheid over?

paashaas

Toogplakker
2 sep 2015
69
14
Ik vind het nu juist onduidelijker. Pzc is ook een vorm van sex zonder condoom. Maar das nou juist niet wat we zoeken. Maar misschien is die vaagheid juist de achterliggende bedoeling.

Format_z

Toogplakker
12 dec 2017
58
1
Lekkerbare zei:
Kinky heeft mogelijkheid 'bare sex' vervangen door 'sex zonder condoom'.
Was daar onduidelijkheid over?

bare wordt letterlijk vertaald als naakt. Er was VEEL onduidelijkheid bij de DVP's

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Kinky heeft weer een update gehad.
De advertentie update dag staat er weer eens niet in.
Dan sla ik echt over, reageer je constant op advertenties die al maanden oud zijn.
Maar weer naar sexjobs uitwijken

Huisvriend

Ervaringsdeskundige
6 jul 2015
271
83
Ja dat is echt zo waardeloos. Laten we hopen dat het een update fout is en niet een bewuste keus.

nzcalltheway

Toogplakker
8 feb 2023
143
70
Midhold van K en S is duidelijk op zijn retour. Is een vergaarbak geworden van misfits, dikkerds, vage randverschijnselen, crimis en junks. Kwestie van tijd dat er een vervanger gaat opstaan.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Als ik een echt dikke prijs in de loterij zou winnen niet meer zou hoeven te werken dan zou ik best een advertentiesite willen opstarten. En dan zou ik echt heel streng selecteren op echtheid met ID kaart en geschreven datum op A4-tje met een selfie er bij. Dit om nepadvertenties tegen te gaan. Dan maar misschien minder advertenties op een dag uploaden maar wel goed gecontroleerde advertentie zodat de bezoekers niet genept gaan worden.

Huisvriend

Ervaringsdeskundige
6 jul 2015
271
83
update datum staat er weer bij gelukkig.

Weet iemand echter wat de groene of gele diamant achter de advertentie titel betekent?

Terug
Naar boven