Sterilisatie bij de man: vasectomie

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
721
1.245
Jaren geleden gedaan, geen stress meer als ik buiten de deur ga eten.
Spuit nog lekker volop, geen zwemmertjes er bij.
Behandeling stelt niet veel voor, je moet je even rustig houden. Het is gewoon lopende band werk.
Nzc soms makkelijker bij dames ivm geen zaadjes 👍

ErickVermaal

Toogplakker
23 nov 2021
47
61
Paar jaar geleden laten doen. Ingreep ging niet goed, geschreeuwd van de pijn. Duurde 35 minuten. 1 kant kon niet verdoofd worden (7 spuiten in totaal...). Daarna flink gaan ontsteken (ik had 4 ballen...). Uiteindelijk bleef het halfjaarlijks ontsteken. Maar steeds minder hevig.
Ik weet dat ik een uitzondering ben 😁. Maar ben wel steriel.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Is een kleine ingreep (ik heb het ook ondergaan 30 jaar geleden al) maar
ik had ook flinke pijn, ook niet goed verdoofd.
Na een jaar een ontsteking aan één bal, dacht wellicht iets opgelopen.
Arts zei: het komt vaker voor dat later een (bij) bal ontsteking voorkomt,
kan soms later opnieuw ontstaan. Blijkt vaker voor te komen na sterrilisatie.
Ook kan er soms een pijnlijk gevoel in de ballen ontstaan, soms blijvend.
Op voorlichting van ziekenhuizen zie je dit opgenomen in hun folder, kans hierop
is 5%, niet veel maar toch.
De ingreep terug draaien kan klachten weer verhelpen.
Niettemin heb ik er geen spijt van, heb ook een aantal dames kunnen overtuigen
om zonder condoom te mogen vanwege de 2 littekentjes, dat gaf hun veilig gevoel.

Olderlover

Toogplakker
26 aug 2020
85
19
Het pakketje dat je in de dame achterlaat bestaat slechts voor een heel klein percentage uit zaad wist mijn uroloog toendertijd te vertellen. De rest is prostaatvocht. Geen verschil dus tussen voor en na wat het pakketje betreft 😄

Jeroen50

Toogplakker
13 sep 2018
35
6
Ik ben echt heel blij dat ik het heb laten doen. Onlangs nog een pleziertje gehad met mijn collega daardoor.
We kregen ineens een bijzonder gesprek, eerst over financiën ( Ze was opzoek naar iets wat iets meer geld opleverde) en dat ging over op een gesprek over sterilisatie, omdat zij vanwege haar gezondheid moest stoppen met de pil.
Dus ik zei 'Misschien kun je afspreken met gesteriliseerde mannen via SJ, zou leuk zijn voor je als je wat extra's hebt per week' Dit vond ze toch wat eng nog.

Zij heeft wel een relatie en hij heeft zich al langer geleden laten steriliseren. Ze gaf aan dat ze bare erg lekker vindt, alleen spuiten in haar was niet zo haar ding. Toen dacht ik' Oh, geen probleem voor mij' en van het 1 kwam het ander'.

We spraken ergens anders af, op het werk was te riskant. Na 30 minuten haar goed te hebben opgewarmd door haar lekker te beffen, te strelen en zij mij had gepijpt zonder condoom , mocht ik zo mijn pik bij haar bare naar binnen schuiven en daarna klaargekomen tussen haar borsten.

Na afloop kwam ik terug op ons gesprek over financiën en zei dat ik haar €100,00 wilde geven, ze voelde zich eerst wat ongemakkelijk erbij. Maar ik zei dat het geen probleem was voor mij.

Kortom, ik denk dat wij gesteriliseerde mannen vele vrouwen ermee een plezier doen met een sterilisatie.

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Dan ben jij 1 vanbde 5% die blijvend last heeft. Ikzelf heb er last van als ik stevig aant stoten ben doggy. Vindt het jammer maar aanbde andere kant heb ik enkele jobge dames zo mogen volspuiten omdzt ik steriel ben. Dus het heeft ook goede kanten

Jeroen50

Toogplakker
13 sep 2018
35
6
Tot nu toe heb ik er nog geen klachten van gelukkig, lijkt me erg pijnlijk. Hebben de heren die hier last van hebben dit als als ze stijf worden of alleen tijdens het neuken?

JosNL

Toogplakker
17 mrt 2022
64
34
Hier een jaar geleden laten doen. Geen complicaties, alleen maar plezier. De sex beleving is gelijk gebleven. Mijn bedpartners zijn ook blij. Ze doen het blijkbaar graag met steriele mannen o.a. omdat ze het graag zonder doen 😉

Peterke1987

Toogplakker
3 jun 2021
35
26
Enkele dagen geleden de uitslag gekregen van het zaadonderzoek en tegenwoordig spuit ik zonder zwemmertjes 🙂 nu kan ik eindelijk na ruim 2 en half jaar het vrouwtje weer een goed volgespoten kut bezorgen want dat ging niet aangezien zij niet meer aan de pil was (ze wou geen hormonen meer nemen)
Van de ingreep zelf geen enkele last gehad.

Terug
Naar boven