stephanie la roche

hoerepoeper

Snuffelaar
5 apr 2015
7
0
Eindelijk heb ik deze dame gevonden. Vroeger werkte ze in Luik en Seraing. Nu ontvangt ze bij haar thuis, hartje ardennen, la roche en ardennes. De ontvangst was geweldig. We hebben gekust, gevreen en geneukt. He enige condoom wat er gebruikt is, heeft gediend voor rond haar vinger voor de prostaatmassage. Stephanie pijpt zeer nat en diep, zalig. Ben twee maal klaar gekomen in stephanie, een keer vagiaal en een keer in de aars. Een aanradertje, mij ziet ze vanaf nu regelmatig terug

fluireflieter

Toogplakker
22 apr 2015
27
3
Zit regelmatig op chatbabe, maar 'k denk eerder dat het ne rukker is... Als "ze" al eens antwoord kent ze maar 1 woord... "druk". Ooit toch eens mailadres van gekregen, direct gemaild, nooit antwoord terug van gekregen. Zelfde scenario al meermaals in de comments op haar profiel gezien, wordt telkens verwijderd...

Thedoctor46

Toogplakker
24 apr 2015
215
23
De Stephanie,die vroeger om de 2 weken,de nacht v maandag op dinsdag in Seraing zat op 170 boven in hoekje.Deze dame staat nog op mijn to do list.Meer info aub.

A

Anonymous

Guest
fluireflieter zei:
Zit regelmatig op chatbabe, maar 'k denk eerder dat het ne rukker is... Als "ze" al eens antwoord kent ze maar 1 woord... "druk". Ooit toch eens mailadres van gekregen, direct gemaild, nooit antwoord terug van gekregen. Zelfde scenario al meermaals in de comments op haar profiel gezien, wordt telkens verwijderd...

https://profielen.chatbabe.be/to/steph-de-laroche

Deze bedoel je

fluireflieter

Toogplakker
22 apr 2015
27
3
Ondertussen nog een paar keer contact proberen te leggen... 99,99% zekerheid dat het een zielig rukkerke betreft... Net als "thaise kitty" daar dat een ventje is die foto's van masseuses verzamelt en verspreid...

fluireflieter

Toogplakker
22 apr 2015
27
3
Ook toevallig...

Gebruikersnaam:
hoerepoeper
Gebruiker is inactief:
Profieldetails veranderd

Laatste keer online 15/10...

"quel idiot"

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Ik heb met deze eens een tijdje zitten chatten, omdat ik haar zei dat ik nooit aan betalnde seks deed, stelde ze me voor om eens gratis te komen, ze was er zeker van dat ik meermaals zou terug komen.
oen ik een afspraak wou vastleggen moest ze plots weg.
Later paar keer contact proberen te leggen, maar zonder succes+.
Mogelijk zo fake als Alah

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Enkeltje beerput dan maar? Als er ooit verandering in komt zien we wel weer verder.

Terug
Naar boven