Stel Kassandra & Armando - Nijmegen OPLICHTERS

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Back-up

Bijlagen

• Kas 04.JPG
    Kas 04.JPG
    90,1 KB · Weergaven: 645
  • Kas 03.JPG
    Kas 03.JPG
    73 KB · Weergaven: 653
  • Kas 02.JPG
    Kas 02.JPG
    85 KB · Weergaven: 650
  • Kas 01.JPG
    Kas 01.JPG
    102,6 KB · Weergaven: 663

marco1971

Toogplakker
28 aug 2017
35
20
Oplichters drugs enz , ik had een afspraak gemaakt van begin af aan leugens. Ik ben gelukkig niet bang uitgevallen en ben naar een woning in Beuningen gegaan. Eenmaal binnen vraagt ze meteen om geld vervolgens loopt er een zogenaamde huisgenoot (drugskop) door de woonkamer en komt wat intimiderend over. Na dat ik ze flink de waarheid had verteld gewoon gegaan. Later gaan ze bellen en appen en bedreigen dat ik twee telefoons zou hebben meegenomen. Heb ze nogmaals duidelijk gemaakt daarmee te stoppen anders ik effe terug kom. Daarna was het rustig. Dus let op ze adverteren met valse foto's en meerdere telefoonnummers.

Richard49wit

Ervaringsdeskundige
11 mei 2019
314
82
Juist

Koning die je bent
Aanpakken die oplichters.
Het is op het moment wel heeel druk met oplichters.
Vermoed 30% fake

Pietje@home

Toogplakker
7 mei 2016
56
9
Goed gedaan marco1971
Erg jammer dat er zoveel van dit soort mensen zijn die op deze manier geld "verdienen".

Jammer dat Kinky en sexjobs hier niets aan kunnen doen. Op deze manier is er stuk minder aan om "even snel" een leuke afspraak te plannen.

A

Anonymous

Guest
Binnenkort ook maar eens even zon afspraak maken en dan met twee leuke 'vrienden' op bezoek gaan. Die staan dan gewoon bij de deur.

Deze jongens zijn zo 1.95 groot, klerenkast, MMA. Eens kijken of ze dan nog zin hebben.

Pak rammel moeten ze hebben dit vuilnis.

Richard49wit

Ervaringsdeskundige
11 mei 2019
314
82
robinhood2017 zei:
Binnenkort ook maar eens even zon afspraak maken en dan met twee leuke 'vrienden' op bezoek gaan. Die staan dan gewoon bij de deur.

Deze jongens zijn zo 1.95 groot, klerenkast, MMA. Eens kijken of ze dan nog zin hebben.

Pak rammel moeten ze hebben dit vuilnis.

Zo is het
Het wordt steeds erger en komt steeds vaker voor

Terug
Naar boven